Dat is je eerste gedachte?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
is DaD dood dan?. Damn, voor niks al die fonologische shit voor haar opgezocht gisteren
.
oh, zijn eerste echte post.... (de rest was ooit van mij, als ik weer eens niet oplette...)quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
Is dat jouwquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef teigan het volgende:
[..]
oh, zijn eerste echte post.... (de rest was ooit van mij, als ik weer eens niet oplette...)
't Is al weg, morgen eet ik hier niet en een vriezer heb ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Mijnis er nu even niet.
En nu vragen jullie je af wie mijndan is hè.
En @ DaD: morgen weer eten of invriezen (al vind ik dat laatste niks). Klinkt wel lekker trouwens en ik heb nog niet (echt) gegeten)
.
Halloquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
je hebt net voor 4 personen pasta gegeten? Of je hebt je hongerige prullenbak gevoerd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is al weg, morgen eet ik hier niet en een vriezer heb ik niet.
had me dan geSMSt! SMS goed! Ik heb graag SMS!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.. Ik zat bij college, en wilde m'n sleutels pakken aan het einde, en weg waren ze! Ik in paniek natuurlijk, meteen naar de UB gerend, en daar lagen ze nog.
.
En ik was wan-ho-pig tijdens college. Ik wilde nog bijna Alex smsen om hier een oproep te plaatsen of iedereen me wilde smsen, want ik moest alle kansen aangrijpen om wakker te blijven.
Dat doet me dan weer denken aan Pe en Rinusquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Hmm, boterhammen met saksische leverworst.
Euh, wat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht zlef met veel bombarie en boos weg gegaan toenik de titel zag
Ik?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, je snapt toch! Stampvoetend boos op iedereen en hel en verdoemenis en zo !
Een koelkast lijkt op een vriezer toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Aangezien het het DaD herinneringstopic is, ga ik DaD er aan herinneren dat ze eigenlijk toch iets in huis moet hebben dat op een vriezer lijkt, of waar een vriezer ingebouwd zit![]()
Ja. En helemaal als er ook nog een kleine vriezer ingebouwd zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een koelkast lijkt op een vriezer toch?
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?quote:
Gehehe. Ik heb er geen in de aanbieding. Was je er een week eerder mee geweest, dan had ik er misschien nog een gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er eentje kwijt wilt, hou ik me warm aanbevolen.
Ha, check mijn woordgrap.
Aldiquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er eentje kwijt wilt, hou ik me warm aanbevolen.
Ha, check mijn woordgrap.
Ja, dat klinkt wel als mij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?
Ik had er een week eerder mee moeten komen? JIJ komt er een week te laat mee aanzetten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gehehe. Ik heb er geen in de aanbieding. Was je er een week eerder mee geweest, dan had ik er misschien nog een gehad.
Geef je mij er nu de schuld vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had er een week eerder mee moeten komen? JIJ komt er een week te laat mee aanzetten.
Dat geloof ik wel, ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geef je mij er nu de schuld van![]()
ben je dronken ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?
Oh, tof. Ik kom net van de boerderij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef MaxMark het volgende:
Hey Alexxxxx... ik ben dellen aan het bakken
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaDquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Jou schuld peterselieman! Het minste wat je nu kunt doen is DaD een gratis koelkast regelen.
Ik wildequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, tof. Ik kom net van de boerderij.
Sleep je 'm ook even voor me de trap op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaD![]()
Ik denk dat dat nog het gemakkelijkste deel is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sleep je 'm ook even voor me de trap op?
Dat was aan kadootje van de familie van ijsmeis!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaD![]()
Ja! Schop hem!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen, wat moet ik met een koelkast. Die heb ik wel.
Neee, ik heb een slaperig hoofd, en nu jeuk in mijn ogenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt zo te lezen niet zo'n goede dag, Rene![]()
Heb niets gevoeld. Zit op een goede stoel en die merkt er niets van. Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag je wel hebben hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef teigan het volgende:
* teigan geeft Renesite een knuffel..
Rustig blijven hoor..
Ik heb net heel sportief gedaan, ik heb weer hardgelopen.... (dus Peterselieman, als je een aardbeving voelde, dat was ik...)
Moeten we jou opvrolijken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neee, ik heb een slaperig hoofd, en nu jeuk in mijn ogen!!! Nat doekje op leggen. Bah.
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb niets gevoeld. Zit op een goede stoel en die merkt er niets van. Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag je wel hebben hoor.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...
(en dat krijg je gelijk te horen...)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jou hartstikke mooi, teigan.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jou hartstikke mooi, teigan.
Ik ben het eens met de anderen hier, je ziet er echt niet verkeerd uit ofzo hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...
(en dat krijg je gelijk te horen...)
Jij hield het lopend niet bij hoor....quote:
gefeliciflap!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
* Noca heeft er een nichtje bijgekregen vandaag, liefffff
gefeliciteerd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Haha, wie weet over een paar jaartjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef teigan het volgende:
[..]
gefeliciteerd..
kunnen we haar koppelen aan ons neefje? die is 10 dagen oud nu...
Gefeliciteerd. Kleine kinderen zijn liev.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Nichtjes FTW.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Aaaaawquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd!
Neefjes zijn ook tof hoor! Zelfs als ze homo zijn, ADHD hebben, of er hoorntjes op hun voorhoofd groeien!
Ik vind het geweldig om tante te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tsja, ik ben al oom en ik moet zeggen het is best wel leuk hoor.
Heb ook nog een neefje en die is ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd!
Neefjes zijn ook tof hoor! Zelfs als ze homo zijn, ADHD hebben, of er hoorntjes op hun voorhoofd groeien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |