Ik 5 en een halve maand nuquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine heeft nog steeds geen rijbewijs
gaaf dingquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja![]()
Maar dan rondom ramen, dus geen gesloten achterkantje (is een aangepaste he, voor mijn ijzerenros, dan mag je geen gesloten gedeeltes hebben)
Half 1 ofzo, kwam om half 5 de Engel uitrollenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang is lang?
Zeker op zaterdagquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef maok het volgende:
[..]
Trouwens, de drie gezusters moet je meer als atractie zien, gewoon even kijken, een biertje oid drinken en dan naar een leuke kroeg. De drie is leuk als je onder de 20 bent of je moet houden van skihut achtige cafe's.
Ja het was wel erg gezelligquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je je aardig vermaakt.
Bij het volgende concert neem ik broccoli meequote:
Ik krijg em al 7 jaar voor mn verjaardag..., maar ben nu wel 'actief' zoekende naar een rijschoolquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine heeft nog steeds geen rijbewijs
fucking hell, heb jij wel een leven?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.. Ik zat bij college, en wilde m'n sleutels pakken aan het einde, en weg waren ze! Ik in paniek natuurlijk, meteen naar de UB gerend, en daar lagen ze nog.
.
En ik was wan-ho-pig tijdens college. Ik wilde nog bijna Alex smsen om hier een oproep te plaatsen of iedereen me wilde smsen, want ik moest alle kansen aangrijpen om wakker te blijven.
Dan had ik je niet kunnen sms'en, om de simpele reden dat ik je nummer niet hebquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.. Ik zat bij college, en wilde m'n sleutels pakken aan het einde, en weg waren ze! Ik in paniek natuurlijk, meteen naar de UB gerend, en daar lagen ze nog.
.
En ik was wan-ho-pig tijdens college. Ik wilde nog bijna Alex smsen om hier een oproep te plaatsen of iedereen me wilde smsen, want ik moest alle kansen aangrijpen om wakker te blijven.
DaD moet herinneringsberichten krijgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het verhaal van DaD die haar sleutels in de UB laat liggen begint een beetje eentonig te worden.
Dan waren je ouders er vroeg bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik krijg em al 7 jaar voor mn verjaardag..., maar ben nu wel 'actief' zoekende naar een rijschool
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan had ik je niet kunnen sms'en, om de simpele reden dat ik je nummer niet heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |