Moeten we jou opvrolijken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neee, ik heb een slaperig hoofd, en nu jeuk in mijn ogen!!! Nat doekje op leggen. Bah.
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb niets gevoeld. Zit op een goede stoel en die merkt er niets van. Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag je wel hebben hoor.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...
(en dat krijg je gelijk te horen...)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jou hartstikke mooi, teigan.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jou hartstikke mooi, teigan.
Ik ben het eens met de anderen hier, je ziet er echt niet verkeerd uit ofzo hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...
(en dat krijg je gelijk te horen...)
Jij hield het lopend niet bij hoor....quote:
gefeliciflap!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
* Noca heeft er een nichtje bijgekregen vandaag, liefffff
gefeliciteerd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Haha, wie weet over een paar jaartjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef teigan het volgende:
[..]
gefeliciteerd..
kunnen we haar koppelen aan ons neefje? die is 10 dagen oud nu...
Gefeliciteerd. Kleine kinderen zijn liev.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Nichtjes FTW.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Aaaaawquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd!
Neefjes zijn ook tof hoor! Zelfs als ze homo zijn, ADHD hebben, of er hoorntjes op hun voorhoofd groeien!
Ik vind het geweldig om tante te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tsja, ik ben al oom en ik moet zeggen het is best wel leuk hoor.
Heb ook nog een neefje en die is ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd!
Neefjes zijn ook tof hoor! Zelfs als ze homo zijn, ADHD hebben, of er hoorntjes op hun voorhoofd groeien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |