Dat geloof ik wel, ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geef je mij er nu de schuld van![]()
ben je dronken ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?
Oh, tof. Ik kom net van de boerderij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef MaxMark het volgende:
Hey Alexxxxx... ik ben dellen aan het bakken
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaDquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Jou schuld peterselieman! Het minste wat je nu kunt doen is DaD een gratis koelkast regelen.
Ik wildequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, tof. Ik kom net van de boerderij.
Sleep je 'm ook even voor me de trap op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaD![]()
Ik denk dat dat nog het gemakkelijkste deel is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sleep je 'm ook even voor me de trap op?
Dat was aan kadootje van de familie van ijsmeis!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaD![]()
Ja! Schop hem!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen, wat moet ik met een koelkast. Die heb ik wel.
Neee, ik heb een slaperig hoofd, en nu jeuk in mijn ogenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt zo te lezen niet zo'n goede dag, Rene![]()
Heb niets gevoeld. Zit op een goede stoel en die merkt er niets van. Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag je wel hebben hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef teigan het volgende:
* teigan geeft Renesite een knuffel..
Rustig blijven hoor..
Ik heb net heel sportief gedaan, ik heb weer hardgelopen.... (dus Peterselieman, als je een aardbeving voelde, dat was ik...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |