Bij datzelfde mens moest ik standaard vooraan zitten in de klas en als ik dan vervelend was, wat bij haar regelmatig gebeurde, dan moest ik voor straf achter in de klas gaan zittenquote:
Dat was destijds ook nog met asmo en daff en genaam daramee vloog de tijd gewoon voorbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vind de AKQ niet meer zo leuk. Maar de SC wel, als jullie meewerken
Vroegah was alles beterquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was destijds ook nog met asmo en daff en genaam daramee vloog de tijd gewoon voorbij![]()
dacht van nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:38 schreef Neleos het volgende:
Heej, die meet. Begint die eigenlijk al 's middags?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij datzelfde mens moest ik standaard vooraan zitten in de klas en als ik dan vervelend was, wat bij haar regelmatig gebeurde, dan moest ik voor straf achter in de klas gaan zitten![]()
Zaten wel een paar schroefjes los bij haar
tevens fipo?
Achquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was destijds ook nog met asmo en daff en genaam daramee vloog de tijd gewoon voorbij![]()
Spaterquote:
Ik zat aan een avond meet te denken maar als er veel belangstelling voor is kunnen we natuurlijk smiddags al beginnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:38 schreef Neleos het volgende:
Heej, die meet. Begint die eigenlijk al 's middags?
[..]
Bij datzelfde mens moest ik standaard vooraan zitten in de klas en als ik dan vervelend was, wat bij haar regelmatig gebeurde, dan moest ik voor straf achter in de klas gaan zitten![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik zat altijd voor meneer_ei en hij werd er toen nog elke les uitgezet.Was gewoon standaard. Een keer bij wiskunde hadden we gewoon ontzettend veel lol voor de les begon. Even later werd de leraar zó boos: 'jaa! JIJ! ER UIT! NU!!' (en maar naar onze hoek wijzen, terwijl Kasper niet opstond en de leerkracht steeds paarser en bozer werd
)
Ik keihard meneer_ei uitlachen, tot het moment dat degene naast me me tegen m'n scheenbeen schopte: 'psst, Keet, hij bedoelt jou...'
![]()
![]()
Ik ben echt dubbelgevouwen van het lachen naar buiten gestrompeld.
Halve minuut later ging de deur open en vervolgens stond meneer_ei dus ook buiten.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
En nu moet ik als een gek fietsen naar m'n werk![]()
![]()
Ja ik had het gelezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Neleos het volgende:
Ik begin liever wel redelijk vroeg, ik heb later nog een verjaardag die dag.
(dat had ik je gemaild toch, Yuri?)
Nja, maar dit is de mijnequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
AKQ SlowChat # 131 Supersheep is een Ouwe Taart!
Dat was de laatste.
[..]
![]()
Ik zat altijd voor meneer_ei en hij werd er toen nog elke les uitgezet.Was gewoon standaard. Een keer bij wiskunde hadden we gewoon ontzettend veel lol voor de les begon. Even later werd de leraar zó boos: 'jaa! JIJ! ER UIT! NU!!' (en maar naar onze hoek wijzen, terwijl Kasper niet opstond en de leerkracht steeds paarser en bozer werd
)
Ik keihard meneer_ei uitlachen, tot het moment dat degene naast me me tegen m'n scheenbeen schopte: 'psst, Keet, hij bedoelt jou...'
![]()
![]()
Halve minuut later ging de deur open en vervolgens stond meneer_ei dus ook buiten.![]()
3x is scheepsrechtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef iamredleader het volgende:
AKQ Slowchat #109: Yuri ziet rode deuren!
Weer Yuri!
Dat waren toen achter elkaar 5 naamtopics op aanvraagquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht![]()
AKQ Slowchat #86: Voor Yuri, omdat hij het zo lief vroeg..
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooglapjes
Alleen om een mij niet duidelijke reden werden die dingen alleen per 4 tegelijk verkocht.
Waarom hebt je zo'n ding nodig dan?quote:En ik ben er nog niet uit of het handig is om die dingen op te doen of niet
Ik heb je vandaag nog gegroet op het werk, maar je zag me niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooglapjes
Alleen om een mij niet duidelijke reden werden die dingen alleen per 4 tegelijk verkocht. En ik ben er nog niet uit of het handig is om die dingen op te doen of niet
[..]
tevens fipo?
[..]
![]()
)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Wij werkten met gele kaarten, als je eruitgestuurd werd moest je zo'n ding halen, en die ondertekend door je ouders weer inleveren
Bij diezelfde lerares heb ik wel eens uit eigen wil een gele kaart gehaald. Ik moest toen vooraan zitten, terwijl ik al naar achter gestuurd was, en ik was het totaal niet eens met de reden die ze aandroeg. Toen heb ik maar voorgesteld om mezelf eruit te sturen.
Ik heb echt 3 jaar lang mot gehad met haar, sinds het ophalen van de boeken in het 1e leerjaar.
Ze heette mevrouw van Amersfoort, en ik dacht als 11-jarige snotneus een leuke grap te maken door haar tegenover de hele klas aan te spreken met mevrouw van Apeldoorn. De hele klas lag vlak van het lachen, alleen zij niet![]()
M'n ene oog heb ik bij vlagen echt last van, en bij direct (zon)licht nog veel meer. Soempie kwam met het idee van ooglapjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom hebt je zo'n ding nodig dan?
Heb je ook een bijpassende hoed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n ene oog heb ik bij vlagen echt last van, en bij direct (zon)licht nog veel meer. Soempie kwam met het idee van ooglapjes
Bij de wc's, of was dat niet vandaag? Heb wel hoi gezegd tegen iemand daarquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog gegroet op het werk, maar je zag me niet.![]()
En ik zit op jouw zaal, met open internet.![]()
Doe je die dan ook op naar de meet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n ene oog heb ik bij vlagen echt last van, en bij direct (zon)licht nog veel meer. Soempie kwam met het idee van ooglapjes
Nee, hadden ze wel bij de feestwinkel (verschillende modellen zelfs!)quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je ook een bijpassende hoed?
Soempie wilde ook al een foto hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe je die dan ook op naar de meet?![]()
Ik heb nog wel een hoed voor je, mijn bijnaam bij de voetbal is de piraat, dus dan krijg je met sinterklaas allemal van die onzinquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, hadden ze wel bij de feestwinkel (verschillende modellen zelfs!)
Zullen die mensen wel denken wat is dat voor cyclopen conventiequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie wilde ook al een foto hebben
Ik neem er wel een paar mee, heb er nu toch 4
jullie gaan waarschijnlijk toch nicknames en echte namen door elkaar smijten, dus ze gaan sowieso wel kijken wat er voorbij komt lopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zullen die mensen wel denken wat is dat voor cyclopen conventie![]()
Haha nee, ik kreeg op een training een keer van een meter afstand een bal in m'n oog, dus zat m'n ook vol met zand omdat ik niet op tijd was met het in een reflex sluiten van dat oogquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Haha nee, ik kreeg op een training een keer van een meter afstand een bal in m'n oog, dus zat m'n ook vol met zand omdat ik niet op tijd was met het in een reflex sluiten van dat oog
Toen heb ik een week met een dicht oog gelopen en een week daarna kreeg ik op een training nog eens een elleboog in datzelfde oog, met dezelfde gevolgen.
Onze bijnamen staan ook achter op de shirts, is wel een tof gezicht
Ja, daar zo op de gang ja, bij de wc's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de wc's, of was dat niet vandaag? Heb wel hoi gezegd tegen iemand daar. En ik let niet altijd even goed op, dat klopt
En wat bedoel je met mijn zaal? Ik heb vandaag de hele dag op Eindhoven gezeten, dat is m'n nieuwe standaardzaal (voor zolang het duurt)
Dan doen we er toch allemaal twee op, probleem opgelostquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zullen die mensen wel denken wat is dat voor cyclopen conventie![]()
Ik heb wel wat teruggemompeldquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, daar zo op de gang ja, bij de wc's.![]()
Een schot van een meter of 10 van de doellijn koppen om een goal te voorkomen, dat is pijnlijkquote:
Yep.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel wat teruggemompeld. Groen shirt, right?
leuk spelletje zeg, dat voetbalquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een schot van een meter of 10 van de doellijn koppen om een goal te voorkomen, dat is pijnlijk![]()
Net als een klap voor je smoel krijgen omdat je net te laat bent met een sliding. Gelukkig kreeg hij wel meteen rood en mocht ik blijven staan, minder leuk gevolg was dat ik de rest van de wedstrijd geschopt ben door de overgebleven 10 tegenspelers![]()
Handbal schijnt wat dat betreft nog veel erger te zijn dan voetbal ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
leuk spelletje zeg, dat voetbal
niet dat handbal altijd even prettig wasvan 1 meter afstand een bal recht in je gezicht krijgen is níet leuk
en is ook niet leuk als je 1 speler voor je hebt en verder open doel (met keeper) en dat je dan een heupzwaai krijgt, waarna de scheids zegt dat er niks aan de hand is.
maar verder mooie sport hoor
hey m'n baggersoempiequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Handbal schijnt wat dat betreft nog veel erger te zijn dan voetbal ja.
Maar gasten van een jaar of 35/40 die alleen maar komen om te trappen en te zieken maken het voetbal er tegenwoordig niet leuker op. we spelen op een droevig laag niveau, vooral om de gezellighid, maar ik vraag me af wat zulke mensen daar te zoeken hebben.
Wij hebben 1 keer gehad dat de tegenstander begon te slaan, toen werd er achteraf tegen me gezegd dat het maar beter was dat ik al gewisseld was. Ik sta altijd vooraan met m'n grote bek, de boel een beetje op te stoken, het was ook degene die op mijn positie stond die geslagen werd omdat die tegenstander al behoorlijk opgefokt wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey m'n baggersoempie
handbal is nu eenmaal een contactsport, dus dan gaat het idd vrij hard
heb behoorlijke smerige overtredingen gezien, varierend van meppen tot schoppen, en soms liepen de emoties zo hoog op dat er écht knokpartijtjes ontstonden
Zoiets had ik ook, moest bij een lerares heel vaak vooraan of juist achteraan gaan zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tevens fipo?
3x is schaapsrechtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht![]()
AKQ Slowchat #86: Voor Yuri, omdat hij het zo lief vroeg..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb wel een ander heel succesvol naamtopic![]()
homdeck
Een burka schijnt ook goed te helpen tegen de zonquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij heb ik iets ideaals voor m'n ooglapjeIk gebruik em nu als een soort zonneklepje voor m'n oog. Minder licht in dat oog, maar ik kan hem verder redelijk normaal gebruiken
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistigquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een burka schijnt ook goed te helpen tegen de zon
vooral bij het herenteam was het regelmatig raakquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben 1 keer gehad dat de tegenstander begon te slaan, toen werd er achteraf tegen me gezegd dat het maar beter was dat ik al gewisseld was. Ik sta altijd vooraan met m'n grote bek, de boel een beetje op te stoken, het was ook degene die op mijn positie stond die geslagen werd omdat die tegenstander al behoorlijk opgefokt was![]()
nee regen in je oog is lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistig![]()
quote:
Lijkt me niet eens zo heel vervelend eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistig![]()
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodequote:
Bij mij loopt de regen ook mn ogen in met sporten, geen last van dan, zweet daarentegen prikt een beetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodenóóit weer, dat deed pijn zeg
als het regent, heb ik een petje op
Dan heb je wel erg gevoelige ogen lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodenóóit weer, dat deed pijn zeg
als het regent, heb ik een petje op
geen idee, het regende wel keihardquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan heb je wel erg gevoelige ogen lijkt me
Ik heb zelfs niet eens een zonnebril nadat m'n laatste kapot is gegaan. Had dat ding vrijwel nooit op en dus eigenlijk voor niks dat dure ding gekocht. Maar mis 'm dus totaal niet, dan maar samengeknepen oogjes somsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen idee, het regende wel keihardnormaal glijdt het wel langs m'n wenkbrauwen, maar die zaten vol (
) blijkbaar
sowieso houd ik van petjes: tegen zon (voorkomt hoofdpijn) tegen fel licht (voorkomt hoofdpijn) tegen regen (voorkomt slecht zicht en een vieze bril)
Ik vind een zonnebril, vooral in de auto, wel ideaal eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet eens een zonnebril nadat m'n laatste kapot is gegaan. Had dat ding vrijwel nooit op en dus eigenlijk voor niks dat dure ding gekocht. Maar mis 'm dus totaal niet, dan maar samengeknepen oogjes soms
Ik heb geen auto maar dan is het inderdaad wel zo fijn jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind een zonnebril, vooral in de auto, wel ideaal eigenlijk
En wanneer is die 2e aflevering dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen een dubbele aflevering House![]()
of is dat volgende week pasquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wanneer is die 2e aflevering dan?
quote:
Prima muziek toch?quote:
Best ziek als je die interesse in je moeder hebtquote:
Ja, zie dat het dan Ghost Whisperer vervangtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of is dat volgende week pasik zie net dat het de 31e is en dat die dubbele afleveringen in juni zijn
Kanshebber voor het songfestivalquote:
Ze hebben ook meegedaan in 2005quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kanshebber voor het songfestival
En ik heb een mening over het songfestival![]()
Dat verklaart veelquote:
Ik heb dat nog nooit gevolgd en dat ga ik ook zo latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:![]()
Maar bands zoals deze zorgen er voor dat ik het nog wel es kijk. Overigens altijd met familie en er flink doorheen praten, commentaar hebben op alles, altijd leuk
Het lijkt er opquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef iamredleader het volgende:Asmo gesproken - hij overweegt om te komen naar de meet
. Kan helaas niet toezeggen, hij moet voor werk een van de komende weekenden naar Engeland, en het weekend van de meet is een van de mogelijke weekenden...
Maar hij zal kijken wat kan!
Je hebt het naar je zin?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een tussen"blog"
Vandaag een minishoot gedaan om een clipje van 10 seconde te maken voor op de TV voor een nieuw programma van die maat van me. Het filmpje komt nog maar hier voor de mannen wat om naar te kijken
[afbeelding]
Morgen vliegen we naar Halifax(Nova Scotia) en gaan daar roadtrippen en nog wat opnames doen. Volgende week zaterdag gaan we opnames doen voor de Canadese versie van Dragons Den. Daar post ik natuurlijk ook wel wat van
Welterustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik ga zo maar lekker slapen denk ik.
Morgen alweer vrijdag![]()
Snacken met de lunch en en weinig productieve middag zijn dan meestal het gevolg![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef B.ertha het volgende:
In principe is het nou dus de bedoeling dat ik dit topic volspam en om 0700 pas naar bed ga?
Hmmm, wie zal ik eens kiezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan een naamtopic openen voor iemand wie die eer nog niet ten deel is gevallen![]()
En?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren was er bij EenVandaag iemand te zien die in El Rubio werkt
Zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel cool hoor, al die opnames, ook Dragon's Den enzo
Toch niet de barman he? Die was me daar een partij ruigquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren was er bij EenVandaag iemand te zien die in El Rubio werkt
Hoe is je engels trouwens?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen ben ik dan wél op TV dus ik echt benieuw hoe het eruit ziet
Door engelstalige mensen wordt ik altijd gecomplimenteerd op mijn Engelas maar ze horen wel direct dat ik een accent heb. En dat is inderdaad zo. Maar totaal geen Rotterdamse havenarbeider hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is je engels trouwens?![]()
Niets is zo erg als een nederlander met zn afgrijselijk extreem nederlands accent![]()
Ik heb wel eens Engelse mensen Engelse woorden uit lopen leggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Door engelstalige mensen wordt ik altijd gecomplimenteerd op mijn Engelas maar ze horen wel direct dat ik een accent heb. En dat is inderdaad zo. Maar totaal geen Rotterdamse havenarbeider hoor
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Engelse mensen Engelse woorden uit lopen leggen
Dat moeten 2 zinnen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn Nederlandse lerares betrapt op een gruwelijke fout in een mailtje![]()
![]()
"Dit word mijn laatste mailtje jullie kant op, vanaf nu zullen jullie het toch echt zelf moeten rooien".
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem nog niet gevondenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn Nederlandse lerares betrapt op een gruwelijke fout in een mailtje![]()
![]()
"Dit word mijn laatste mailtje jullie kant op, vanaf nu zullen jullie het toch echt zelf moeten rooien".
![]()
![]()
![]()
Dat niet maar ik vind het altijd wel leuk als Nederlandse leraren die fout maken. En in de klas 100 keer zeggen dat je dat nu echt niet meer fout mag doenquote:
Zou goed kunnen, maar weet het niet zeker. Er ging pas een kwartje rinkelen toen El Rubio genoemd werd, daarvoor lette ik niet opquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch niet de barman he? Die was me daar een partij ruig
Oh nouja daar dat gebeurd mij ook altijd, maar ik ben dan geen leraar nederlandsquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
Dit wordT
nog nooit gezien, waar gaat het over?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:21 schreef B.ertha het volgende:
That 70's show![]()
3 hoeraatjes voor Comedy Central![]()
![]()
6 jongeren in de jaren 70 ('nu' opgenomen)quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nog nooit gezien, waar gaat het over?
Nee. Vetquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef Nesle het volgende:
had ik deze al laten zien van mijn vakantie naar Italië?
[afbeelding]
Dat is wel heel sneu..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Homdeck het volgende:
ik
echt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu..Jij bent de reeks begonnen
![]()
![]()
Je moet ze natuurlijk wel een foto mee laten sturenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ze natuurlijk wel een foto mee laten sturen
Chawat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Nesle het volgende:
Bed roept, en school voor morgen
Challaz(
) sorry
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wordt het een jongen of een meisje?
God, hoe klinkt dat
Neem maar een leuke jongen. Is meteen het afstandsprobleem wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
niet om gevraagd! maar wel allemaal toffe stukjes over zichzelf
![]()
Net een leuk stukje van een jongen gelezenDe meisjes zijn tot nu toe een beetje saai.
![]()
Gewoon doen danquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag een jongen. Kan het gewoon meestal beter vinden met jongensNiet dat gezeik de hele dag.
![]()
En m'n andere huisgenootje kon het geen drol schelen.
Maar ik ben een mannetje en niet van de verkeerde kant dus ik geeft toch echt de voorkeur aan Donnaquote:
Pre-occupied PR dacht dus even dat je zwanger wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag een jongen. Kan het gewoon meestal beter vinden met jongensNiet dat gezeik de hele dag.
![]()
En m'n andere huisgenootje kon het geen drol schelen.
Pssst, vandaar ook dat het raar klonkquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Pre-occupied PR dacht dus even dat je zwanger was![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe dat
Daar zit ik nou echt nooit meer
dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Pssst, vandaar ook dat het raar klonk
h4LL0w, dItz iz mYn HyV¤s?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Voor sommigen spreekt de hyves niet echt voor ze. Maargoed, als ik mijn hyves bekijk zou ik mezelf misschien ook niet als huisgenoot kiezen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Voor sommigen spreekt de hyves niet echt voor ze. Maargoed, als ik mijn hyves bekijk zou ik mezelf misschien ook niet als huisgenoot kiezen![]()
Maar jullie kunnen de foto's niet bekijken..geloof ik.quote:
Gewoon ff aanmeldenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen de foto's niet bekijken..geloof ik.![]()
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon ff aanmeldenDan ben je de enige in mn lijst
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:Dat je het zelf zegt, moet toch al wat betekenen dan
quote:
Nouja zeg..ik doe nog wel zo m'n best via msn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, ik weet niet zo zeker of ik wel de nacht ga doorhalen. Verveel me nu al
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja zeg..ik doe nog wel zo m'n best via msn.![]()
![]()
![]()
Niks, je kunt best zonder slaapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moet![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moet![]()
ojaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef B.ertha het volgende:
Echt wel
Maar nu wordt het ook interessant, net was je stil
Slapen doe je toch gewoon op je werkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
msnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben ook alleen wakker in de sc?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
msnis niet de sc, nee je hebt helemaal gelijk, B!
3 dagen ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef B.ertha het volgende:
Waarom, leg uit!
Staat er toch nog niet zo lang?
jah als je dat eens wistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:33 schreef B.ertha het volgende:
Nou, vanwaar?
Watquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:42 schreef B.ertha het volgende:
Hmmm, je had tandpasta in je bek en werd toen betrapt met een cam?
Ben wel benieuw wat voor vreemde hoofdspinsels hier uit de AKQ'er komenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik moest toch raden!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:49 schreef B.ertha het volgende:
Dan zeg ik lekker ook niet... uhh..
ff wat verzinnen
ik ga morgen met twee Fok!kers lunchenquote:
Meneer ei en die dex?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga morgen met twee Fok!kers lunchen![]()
![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik heb wel lol nuquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga morgen met twee Fok!kers lunchen![]()
![]()
![]()
Nee, een onbekende Fok!kerquote:
Jij bent er al net zo erg aan toe als ik, of niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, een onbekende Fok!keren mezelf
Dus leuk wordt het sowieso
(
)
Vind je het gekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bent er al net zo erg aan toe als ik, of niet?
Het is besmettelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Ik praat al de halve avond met je![]()
Verklaart veelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Ik praat al de halve avond met je![]()
Jammer, te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is besmettelijk![]()
* Trekt andere kleren aan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is besmettelijk![]()
* Trekt andere kleren aan
[afbeelding]
Kwaliteit is niks mis mee, maar besmet ben je alquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nietus mijn grap was van een hoge kwaliteit maar die van jouw was flauw![]()
Het B.ertha vrirus is flauwe grappenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kwaliteit is niks mis mee, maar besmet ben je al
Helemaal nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het B.ertha vrirus is flauwe grappenik maak kwaliteits grappen
Voor de deur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef Soempie het volgende:
ik ga slapen![]()
Hij staat al om 12 uur voor de deur![]()
Tss ik moet om half 8 al op maar ik ben er ook nog steedsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef Soempie het volgende:
ik ga slapen![]()
Hij staat al om 12 uur voor de deur![]()
alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Helemaal nietIk ben alleen flauw als ik te weinig aandacht krijg of wanneer ik helemaal alleen thuis ben en het dus alleen moet doen.
Oh wacht, dat is nu dus
Nee?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor de deur?Ga je niet ergens naartoe?
bah wat flauw. Moet je er zout op doenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders heb ik nog steeds m'n moves van m'n cursus zelfverdediging.![]()
ik ben bang dat je het toch te pakken hebtquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bah wat flauw. Moet je er zout op doen
Bah wat droog. Moet je het natmaken
doe niet zo bijdehand. Liever bijdehand dan bijdevoet
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bah wat flauw. Moet je er zout op doen
Bah wat droog. Moet je het natmaken
doe niet zo bijdehand. Liever bijdehand dan bijdevoet
hij is niet van de SCquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Wanneer wordt die onbekende fokker bekend eigenlijk?![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij is niet van de SC![]()
En hij had niks te doen morgen en ik zocht nog een SOG-iets.![]()
Dus vraag je liever een onbekende user dan je allerbeste AKQ bekendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij is niet van de SC![]()
En hij had niks te doen morgen en ik zocht nog een SOG-iets.![]()
Jij mag ook komen lunchen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus vraag je liever een onbekende user dan je allerbeste AKQ bekende![]()
SOG?
Mocht ik nou ooit toevallig in de buurt van Groningen zijn (ja, vastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij mag ook komen lunchen hoorAlle mensen in de sc zijn van harte welkom.. alleen niet allemaal tegelijk
studieontwijkend gedrag
Ik denk niet dat ik in een half uurtje op en naar naar groningen kanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij mag ook komen lunchen hoorAlle mensen in de sc zijn van harte welkom.. alleen niet allemaal tegelijk
studieontwijkend gedrag
ik zat vanmiddag te bedenken..als ik vorig jaar niet was weggegaan bij m'n vriend, dan was ik aankomend jaar in de buurt van Nijmegen komen wonen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mocht ik nou ooit toevallig in de buurt van Groningen zijn (ja, vast) Dan kom ik wel even langs
1: waarom?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te bedenken..als ik vorig jaar niet was weggegaan bij m'n vriend, dan was ik aankomend jaar in de buurt van Nijmegen komen wonen.![]()
niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in een half uurtje op en naar naar groningen kan![]()
1. omdat hij dan nu zou afstuderen. In de buurt van Nijmegen is voor hem het meeste werk.quote:
Die Fokker is ook nog wakker, dus je mag nog ff blijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
1. omdat hij dan nu zou afstuderen. In de buurt van Nijmegen is voor hem het meeste werk.Ik wilde wel weg uit Groningen, daar begon het mee.
2. oke![]()
Ja hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als iemand slaap plekker vrij heeft want voorlopig![]()
Maar hij kan morgen uitslapen. Ik moet morgen boodschappen doen en opruimen voor 12 uur.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die Fokker is ook nog wakker, dus je mag nog ff blijven
Wil nu wel weten wie het isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar hij kan morgen uitslapen. Ik moet morgen boodschappen doen en opruimen voor 12 uur.![]()
![]()
Ow. wegwezen dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar hij kan morgen uitslapen. Ik moet morgen boodschappen doen en opruimen voor 12 uur.![]()
![]()
Zeker al één slaapplek. Vechten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of we gaan bij majo slapen die is dan toch in amsterdam dus ruimte zat![]()
![]()
Het is Kless. Hij heeft een tijdje terug een bot berichtje in m'n fotoboek gezet en daarna raakten we aan de praat.quote:
Hóé zie jij dáár een fúrby in?!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is Kless. Hij heeft een tijdje terug een bot berichtje in m'n fotoboek gezet en daarna raakten we aan de praat.![]()
Hij ziet er uit als een furby![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |