quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef Nesle het volgende:
wat bedoel je met hotmal adres openen?
nieuwe aanmaken?
oh datte dat @live.nlquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was er snel bij toen livemail de lucht in ging, dus ik kon gewoon fijn alleen mijn voornaam gebruiken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is het wat droger, ik ga gauw boodschappen doen!!
Ik vind de line-up van LL ook superquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vorig jaar voor het eerst geweest en echt goed bevallen!!
Ik vrees alleen dat de line-up van Pinkpop dit jaar niet te overtreffen valt. Kan alleen maar hopen dat de leuke bands nog een festival willen aandoen
Hier ook nietquote:
Je hebt gewoon nog volleybal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:36 schreef Nesle het volgende:
Het stort nu met bakken uit de lucht. En ik moet zo nog fietsen naar de sporthal (3.5 km).
Dit is ook de laatste keer van ons hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog volleybal?Bij ons is dat gestopt al..
Ik heb een advertentie op kamernet gezet![]()
Ben benieuwd welke reacties we krijgen
Mixed toernooi is meestal wel heel erg leuk! Wel de moeite van het door de regen fietsen waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dit is ook de laatste keer van ons hoorhaha
We hebben mixed toernooi zometeen
Naar school..dat is dan weer niet de moeite waard.quote:
Ik ook, van de achterdeur naar de autoquote:
Naar mijn stagequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar school..dat is dan weer niet de moeite waard.
Ik heb vanmorgen anderhalf uur in de ub gezeten. Toen had ik het wel weer gezien.En het is ook niet zo dat de rest erg gemotiveerd is. Er komt altijd wel iemand met het voorstel even de stad in te gaan.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, van de achterdeur naar de auto![]()
Ik werd lekker niet nat toen ik naar mijn fiets liepquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, van de achterdeur naar de auto![]()
Goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe ging het met je examen trouwens B.ertha ?
Moet zo werken.quote:
quote:
* Yuri denkt terug aan zijn na exmen periodequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Yuri denkt terug aan zijn na exmen periode![]()
De AKQ hoogtij dagen om 2 uur zeggen dat je naar bed gaat en om 7 uur nog aanwezig zijn![]()
![]()
Dat komt ook pas na je examensquote:
waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vind de AKQ niet meer zo leuk. Maar de SC wel, als jullie meewerken
Ik mocht gewoon werken in de mediatheek, dit was mijn 1e keer nablijven ,anders kom ik altijd wat eerder op school. Maar ik heb morgen eerste 2 uur vrij en dan doe ik dat dus niet. Maar ik heb goede repu dus ik mocht gewoon in de mediatheek en daar zijn pcsquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:17 schreef B.ertha het volgende:
Goed hoor
Waarom mag je eigenlijk op de pc bij nablijven? Dat mochten wij dus echt niet he
Niet dat ik ooit na moest blijven![]()
Ik zie het jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon werken in de mediatheek, dit was mijn 1e keer nablijven ,anders kom ik altijd wat eerder op school. Maar ik heb morgen eerste 2 uur vrij en dan doe ik dat dus niet. Maar ik heb goede repu dus ik mocht gewoon in de mediatheek en daar zijn pcs![]()
![]()
Je praat al in de verleden tijd! Zie jet!?![]()
Die hebben wij nou ook een ja. Doodse stilte en je mag alleen huiswerk maken (heb ik gehoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:27 schreef Nesle het volgende:
Als je een echte spijbelaart ben mag je elke dag in het straflokaal zitten.omfg daar wil je niet zijn
Haha bij ons moeten ze ook werken maar een heleboel van die vaste klanten hebben ondertussen allemaal zon mp3 speler met filmfunctie dus dan gaan ze allemaal filmpjes bekijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die hebben wij nou ook een ja. Doodse stilte en je mag alleen huiswerk maken (heb ik gehoord)
Anders is het toch ook geen strafquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die hebben wij nou ook een ja. Doodse stilte en je mag alleen huiswerk maken (heb ik gehoord)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Anders is het toch ook geen straf
Ik ben eens door een lerares in een lokaal gezet om 200 strafregels te schrijven, ze ging alleen zelf dat lokaal weer uit. Heb toen maar heel groot onder die zin gezet: x 200
Nooit meer iets van gehoord![]()
Bij ons mag je één keer te laat zijn door problemen met je fiets, maar dan wel in je eentjequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Ik ben te laat gekomen de dag voor mijn verjaardag
Vriendin haar tas was in haar achterwiel geraakt en toen moesten we de volgende dag melden om 7.45![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |