Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistigquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een burka schijnt ook goed te helpen tegen de zon
vooral bij het herenteam was het regelmatig raakquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben 1 keer gehad dat de tegenstander begon te slaan, toen werd er achteraf tegen me gezegd dat het maar beter was dat ik al gewisseld was. Ik sta altijd vooraan met m'n grote bek, de boel een beetje op te stoken, het was ook degene die op mijn positie stond die geslagen werd omdat die tegenstander al behoorlijk opgefokt was![]()
nee regen in je oog is lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistig![]()
quote:
Lijkt me niet eens zo heel vervelend eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistig![]()
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodequote:
Bij mij loopt de regen ook mn ogen in met sporten, geen last van dan, zweet daarentegen prikt een beetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodenóóit weer, dat deed pijn zeg
als het regent, heb ik een petje op
Dan heb je wel erg gevoelige ogen lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodenóóit weer, dat deed pijn zeg
als het regent, heb ik een petje op
geen idee, het regende wel keihardquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan heb je wel erg gevoelige ogen lijkt me
Ik heb zelfs niet eens een zonnebril nadat m'n laatste kapot is gegaan. Had dat ding vrijwel nooit op en dus eigenlijk voor niks dat dure ding gekocht. Maar mis 'm dus totaal niet, dan maar samengeknepen oogjes somsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen idee, het regende wel keihardnormaal glijdt het wel langs m'n wenkbrauwen, maar die zaten vol (
) blijkbaar
sowieso houd ik van petjes: tegen zon (voorkomt hoofdpijn) tegen fel licht (voorkomt hoofdpijn) tegen regen (voorkomt slecht zicht en een vieze bril)
Ik vind een zonnebril, vooral in de auto, wel ideaal eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet eens een zonnebril nadat m'n laatste kapot is gegaan. Had dat ding vrijwel nooit op en dus eigenlijk voor niks dat dure ding gekocht. Maar mis 'm dus totaal niet, dan maar samengeknepen oogjes soms
Ik heb geen auto maar dan is het inderdaad wel zo fijn jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind een zonnebril, vooral in de auto, wel ideaal eigenlijk
En wanneer is die 2e aflevering dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen een dubbele aflevering House![]()
of is dat volgende week pasquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wanneer is die 2e aflevering dan?
quote:
Prima muziek toch?quote:
Best ziek als je die interesse in je moeder hebtquote:
Ja, zie dat het dan Ghost Whisperer vervangtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of is dat volgende week pasik zie net dat het de 31e is en dat die dubbele afleveringen in juni zijn
Kanshebber voor het songfestivalquote:
Ze hebben ook meegedaan in 2005quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kanshebber voor het songfestival
En ik heb een mening over het songfestival![]()
Dat verklaart veelquote:
Ik heb dat nog nooit gevolgd en dat ga ik ook zo latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:![]()
Maar bands zoals deze zorgen er voor dat ik het nog wel es kijk. Overigens altijd met familie en er flink doorheen praten, commentaar hebben op alles, altijd leuk
Het lijkt er opquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef iamredleader het volgende:Asmo gesproken - hij overweegt om te komen naar de meet
. Kan helaas niet toezeggen, hij moet voor werk een van de komende weekenden naar Engeland, en het weekend van de meet is een van de mogelijke weekenden...
Maar hij zal kijken wat kan!
Je hebt het naar je zin?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een tussen"blog"
Vandaag een minishoot gedaan om een clipje van 10 seconde te maken voor op de TV voor een nieuw programma van die maat van me. Het filmpje komt nog maar hier voor de mannen wat om naar te kijken
[afbeelding]
Morgen vliegen we naar Halifax(Nova Scotia) en gaan daar roadtrippen en nog wat opnames doen. Volgende week zaterdag gaan we opnames doen voor de Canadese versie van Dragons Den. Daar post ik natuurlijk ook wel wat van
Welterustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik ga zo maar lekker slapen denk ik.
Morgen alweer vrijdag![]()
Snacken met de lunch en en weinig productieve middag zijn dan meestal het gevolg![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef B.ertha het volgende:
In principe is het nou dus de bedoeling dat ik dit topic volspam en om 0700 pas naar bed ga?
Hmmm, wie zal ik eens kiezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan een naamtopic openen voor iemand wie die eer nog niet ten deel is gevallen![]()
En?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren was er bij EenVandaag iemand te zien die in El Rubio werkt
Zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel cool hoor, al die opnames, ook Dragon's Den enzo
Toch niet de barman he? Die was me daar een partij ruigquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren was er bij EenVandaag iemand te zien die in El Rubio werkt
Hoe is je engels trouwens?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen ben ik dan wél op TV dus ik echt benieuw hoe het eruit ziet
Door engelstalige mensen wordt ik altijd gecomplimenteerd op mijn Engelas maar ze horen wel direct dat ik een accent heb. En dat is inderdaad zo. Maar totaal geen Rotterdamse havenarbeider hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is je engels trouwens?![]()
Niets is zo erg als een nederlander met zn afgrijselijk extreem nederlands accent![]()
Ik heb wel eens Engelse mensen Engelse woorden uit lopen leggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Door engelstalige mensen wordt ik altijd gecomplimenteerd op mijn Engelas maar ze horen wel direct dat ik een accent heb. En dat is inderdaad zo. Maar totaal geen Rotterdamse havenarbeider hoor
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Engelse mensen Engelse woorden uit lopen leggen
Dat moeten 2 zinnen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn Nederlandse lerares betrapt op een gruwelijke fout in een mailtje![]()
![]()
"Dit word mijn laatste mailtje jullie kant op, vanaf nu zullen jullie het toch echt zelf moeten rooien".
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem nog niet gevondenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn Nederlandse lerares betrapt op een gruwelijke fout in een mailtje![]()
![]()
"Dit word mijn laatste mailtje jullie kant op, vanaf nu zullen jullie het toch echt zelf moeten rooien".
![]()
![]()
![]()
Dat niet maar ik vind het altijd wel leuk als Nederlandse leraren die fout maken. En in de klas 100 keer zeggen dat je dat nu echt niet meer fout mag doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |