Damesdokter.quote:
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mensen die nooit gevlogen hebben o.i.d.
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0741.MOV
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0742.MOV
Ohja..zet het geluid uit
ik kreeg gewoon dat filmje... weinig seks te bekennen.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Sex" is filtered.
Ik moet dat klikken afleren.
Ik moet morgen gewoon weer op het matje komen voor de zoveelste keer en op de pc van de baas laten zien dat het geen keiharde neuksex is. Dan is alles weer goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon dat filmje... weinig seks te bekennen.....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
*roffel*
TerugVindPerikelen
*boem* *tjing*
Dankquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
ik ga douchen en naar beneden.
succes morgen met je laatste examen B!
Wow, het lijkt precies op alle andere vluchtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mensen die nooit gevlogen hebben o.i.d.
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0741.MOV
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0742.MOV
Ohja..zet het geluid uit
dat heb je ooit gespeeld op t werk?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon weer op het matje komen voor de zoveelste keer en op de pc van de baas laten zien dat het geen keiharde neuksex is. Dan is alles weer goed.
Natuurkundequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is je laatste examen?
Jammer jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Mikkie het volgende:
Ook matig: m'n studievereniging organiseert een Study Trip van twee dagen naar Leuven. Ik wilde mee, maar moet werken morgenavond. Kan geen vrij meer regelen. Kan dus op z'n vroegst tegen half elf naar Leuven, zijn we rond half één, één uur daar. Dan heeft het geen zin meer. Érg jammer...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuven is een leuke stad. Vorig jaar een weekend geweest.
Natuurkunde...
altijd spannend.
Succes morgen![]()
mag je je dan scholier-af noemen?
neequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij het 2e deel bedoelt
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh![]()
Ik dacht date je nu met beelden van allemaal knappe stewardesen kwam![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Sex" is filtered.
Ik moet dat klikken afleren.
Ik zei nog zo dat het voor mensen was die nog nooit gevlogen haddenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Wow, het lijkt precies op alle andere vluchten![]()
Naar het politiebureau gegaan en ik kreeg te horen dat je voortaan via het internet aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, hier ook dacht ik. Moet ik wel aangifte voor doen alleen weet ik niet of dat kan zonder aankoopbewijs en ik weet niet eens of de fiets op mijn naam staat
Tim, die oogreflexen van je!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik ben weer terug van de dokter
Wat ik heb was niet gevaarlijk, wel irritant en besmettelijk. Het was waarschijnlijk een soort verkoudheidsvirus in m'n oog, waar niet echt iets aan te doen is (ook niet met pillen en druppels) en wat vanzelf over hoort te gaan in een week of twee, maar het zou ook sneller kunnen zijn. Ook kan het voorkomen dat m'n andere oog er ook last van gaat krijgen. Ik moet als de sodemieter terug komen als een van de ogen echt rood wordt, de pijn erger of het zicht veel slechter.
Vervelend stukje van het onderzoek: eerst omklappen van ooglid (bovenste ooglid werd om een stokje een gerold, voelde wat vreemd) en nog vervelender: oranje kleuren van de binnenkant van m'n ooglid, want dat ging met een soort tandenstoker (maar dan zachter) bij m'n oog met een prikkende vloeistof... duurde even voordat dat goed ging ivm mijn oogreflexen.
vliegeren op het strand en hopen op veel windquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga wat leuks doen met die jongen en nu mag ik kiezen: strand/ vliegeren, zeilen, motorrijden of picknicken.
![]()
Had ik je vantevoren kunnen vertellenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:
Naar het politiebureau gegaan en ik kreeg te horen dat je voortaan via het internet aangifte moet doen.
De vorige keer dat ik aangifte deed zat er tenminste nog een leuke agente in opleiding op me te oefenen
Heb dat toch liever dan naar een beeldscherm turen en daar de net zo nutteloze vragen beantwoorden
ik wist van niksquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had ik je vantevoren kunnen vertellen
Ach, toch maar nutteloos gedoe. Ik zie dat ding nooit meer terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, dit scheelt je tijd. Het heeft mij dit jaar al behoorlijk wat gescheeld
Ik heb één keer aangifte gedaan, via internet dus, maar uiteindelijk heb ik het opgegeven. Het was steeds niet goed en ze vonden mijn verhaal te vaagquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, dit scheelt je tijd. Het heeft mij dit jaar al behoorlijk wat gescheeld
Wil hem ook nog lezen, maar wil het niet kopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens dat boek 'The curious incident of the dog in the night-time' binnen
Kijken of ik binnenkort een keertje tijd heb om 'm te lezen.
verklaar u naderquote:
Echt iedereen begint hier aan dat boekquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens dat boek 'The curious incident of the dog in the night-time' binnen
Kijken of ik binnenkort een keertje tijd heb om 'm te lezen.
Ik verzet me ook, laatste keer dat ik een boek heb gelezen is echt zeker 2 jaar terug, al kan het soms best leuk zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Echt iedereen begint hier aan dat boek
* blijft zich dapper verzetten
Zodra je ouder wordt wil een leesbril nog wel eens helpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
Heb nu 7 reserveringen staanZo snel lees ik niet meer
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zodra je ouder wordt wil een leesbril nog wel eens helpen
Niet alles geloven wat je hoort hequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat ze hier het land niet alleen met gier besproeien maar ook met visingewanden
Ze heeft een hele harem van mannen hoor, dat kost nou eenmaal tijdquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School en jongens?
School zul je bedoelen!![]()
Waar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo duur issie niet. Ik heb 'm voor 8,50 gekocht...thuisbezorgd en wel
Jongens was daarvoor. En af en toe moet ik ook tussendoor wat aandacht gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School en jongens?
School zul je bedoelen!![]()
ééntje die heel veel tijd kostquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft een hele harem van mannen hoor, dat kost nou eenmaal tijd
Ik kan 'm voor ¤1,- krijgen zie ik. Alleen nog wel verzendkosten erbijquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo duur issie niet. Ik heb 'm voor 8,50 gekocht...thuisbezorgd en wel
Ik heb hem gratisquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan 'm voor ¤1,- krijgen zie ik. Alleen nog wel verzendkosten erbij
Ik zie mezelf echt al pot zijnquote:
in je eentje mag je ook langskomen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie mezelf echt al pot zijnMoet er niet aan denken. Prima voor anderen, maar niet voor mij.
Sorry mannen, geen triootjes hier
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie mezelf echt al pot zijnMoet er niet aan denken. Prima voor anderen, maar niet voor mij.
Sorry mannen, geen triootjes hier
Toch wel? Ik ben nog minderjarig hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in je eentje mag je ook langskomen hoor![]()
ik durf de gok wel te nemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Toch wel? Ik ben nog minderjarig hoor
Kun je nog 2 maandan wachten?
Ik geloof dat we helemaal niks meer gaan doen samen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:
vliegeren op het strand en hopen op veel wind
Ja, ik stop nuquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we helemaal niks meer gaan doen samen.![]()
![]()
Vet!quote:Maar zaterdag ga ik wel motorrijden met een vriend![]()
Heb je hem weggepest?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we helemaal niks meer gaan doen samen.![]()
![]()
Maar zaterdag ga ik wel motorrijden met een vriend![]()
Omdat hij me vanavond drie keer gebeld heeft..quote:
quote:Vet!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat hij me vanavond drie keer gebeld heeft..![]()
![]()
![]()
M'n bezoek had er wel heel veel lol om.![]()
[..]
![]()
En we gaan over het strand wandelen. Misschien kunnen we nog wel een vlieger regelen.![]()
Vind jij jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bi is anders toch zéér okay voor een vrouw, lijkt me
Wordt nog druk dan, met een heel gezin op de motorquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Ik mag nog bij mijn oppasgezin achterop de moter, maar het komt er nooit van
Ik heb 1 keer achterop gezeten en het is echt best wel tof.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef B.ertha het volgende:![]()
Ik mag nog bij mijn oppasgezin achterop de moter, maar het komt er nooit van
2 jaar wiskunde in 3 uurtjes moeten leren is lastig. Maar dat komt door mijn eige luie aard dus ik moet ook niet zeuren..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het had dit moeten zijn:
[..]
Moppersmurf
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wordt nog druk dan, met een heel gezin op de motor![]()
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer achterop gezeten en het is echt best wel tof.![]()
succes met je laatste examen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan, het is al elf uur
Moet morgen fit zijn
succes morgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan, het is al elf uur
Moet morgen fit zijn
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankjeMiss kom ik morgen nog wel ff langs, heb toch 's middags pas
Wiskundequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
ik moest trouwens hier aan denken:
[afbeelding]
gewoon lekker naar bed gaan en in bed nog even je nieuwe boek lezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet ook op tijd naar bed vanavond.. Morgen een hele hoop te doen, vannacht ruk geslapen en een drukke dag gehad.
Maar ik voel me zo'n watje als ik om elf uur al naar bed ga
Zeur niet zo die man is gewoon enthousiastquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat hij me vanavond drie keer gebeld heeft..![]()
![]()
![]()
M'n bezoek had er wel heel veel lol om.![]()
[..]
![]()
En we gaan over het strand wandelen. Misschien kunnen we nog wel een vlieger regelen.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeur niet zo die man is gewoon enthousiast![]()
schaam je!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn msn doet het nog
Slapen is dan ook voor homo's, dat weet je tochquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet ook op tijd naar bed vanavond.. Morgen een hele hoop te doen, vannacht ruk geslapen en een drukke dag gehad.
Maar ik voel me zo'n watje als ik om elf uur al naar bed ga
leuk voor jequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn msn doet het nog
Meestal welquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Jullie hebben ook allemaal thuis internet![]()
Wanneer heb jij weer thuis internet dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Jullie hebben ook allemaal thuis internet![]()
't zou 5 tot 10 dagen duren, maar volgens mij is die tijd al lang verstreken. Geen flauw idee dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Wanneer heb jij weer thuis internet dan?
Tijd voor een kwaad telefoontje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
't zou 5 tot 10 dagen duren, maar volgens mij is die tijd al lang verstreken. Geen flauw idee dus![]()
Al gebeurd en ook al een brief gestuurd.quote:
"U staat niet in het systeem"quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"U staat niet in het systeem"
"Oh, hier staat dat u afgesloten bent"
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Goedendagdeel, (eventueel provider), u spreekt met (naam), met welk kluitje kan ik u het riet in sturen?"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van Pirates, en voor het verhaal hoef je het niet te doen. Ook duurt die film best lang eigenlijk
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:01 schreef Soempie het volgende:
En 't mooist was voor de film begon:
Ik: heb jij pas nog deel 1 en 2 gezien?![]()
Vriendin: neuh![]()
Ik: hmmm, ik weet niet zo heel veel meer van deel 1 en 2![]()
Vriendin: ah joh boeie, ik heb deel 1 en 2 nooit gekeken![]()
Ik:?
Vriendin: 't is toch geen vervolg???![]()
Ik: muts!![]()
![]()
![]()
vaag, bij Sheep doet hij het wel gewoon?quote:
Hij was ook tof en heb me zeker vermaakt, maar bijna 3 uur is toch redelijk langquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar jij had deel 1 en 2 niet echt gekeken![]()
Ik vond Pirates tof![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend![]()
Waar is dat examen te vinden? Ik wil wel eens weten wat ik scoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Heb dat examen even doorgekeken en dat is dus kader-VMBO. Zit daar nou veel verschil tussen met T-VMBO?
onderaan het nieuwsberichtquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat examen te vinden? Ik wil wel eens weten wat ik scoor
Mee eens. Er waren een hoop zaken die me niet bevielen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van Pirates, en voor het verhaal hoef je het niet te doen. Ook duurt die film best lang eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
*roffel*
TerugVindPerikelen
*boem* *tjing*
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Goedendagdeel, (eventueel provider), u spreekt met (naam), met welk kluitje kan ik u het riet in sturen?"
Hee, daar heb ik de laatste dagen ook wel eens last van. Gewoon weg, en dan kan ik de boel opnieuw opstartenquote:
wat vond je van de eerste drie blz...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan rond half twaalf, en ben na vijf minuten al in slaap gevallen..
Ja hequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geweldig
En het ergste is: 't is gewoon waar.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Soempie het volgende:
Ik had om half 10 afgesproken. Om 10 over 9 werd ik wakker gebeld.. 'ohhh! Keet, je lag nog te slapen!!!! je was het vergeten!?' Dus ik echt superduf uit m'n bed
Doe ik de deur open staat daar een heeeel blij huisgenootje
dat we weer internet hebben
Ik was gelijk wakker.![]()
Nu douchen enzo![]()
we hebben er 10 uur van gemaaktquote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vast wel
Beetje vertrouwen hebben; je hebt bijna vakantie
Ja, werken moet ik ook welquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ooooohhhhhhh....jaloers. Ik moet de hele zomer werken.
jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:![]()
zeg, Soempie, waar woonde jij ook al weernoorderplantsoen toch?
Ik kwam je tegen in de Nieuwe Ebbingequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ha grappig, ik woonde daar ook![]()
Ik kwam je toch ook in die buurt een keer tegen op de fiets? Of nouja, zoiets dan
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Etcetera het volgende:
en die kamer waar je Draak huisgenoot uit gaat, is toch per 1 juli vrij?
uitleg volgt zo
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef Soempie het volgende:
shit, ik dacht: etcetera wordt m'n nieuwe huisgenootje![]()
![]()
![]()
nou..
Jammer. Ik denk dat je een toffe huisgenoot zou zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was wel heel hilarisch geweest
maar neeik blijf nog steeds thuis wonen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat je een toffe huisgenoot zou zijn.![]()
weet je zeker dat het m'n zus niet isquote:Ik kan dat stomme briefje nergens vinden en ik heb geen zin om het weer aan m'n huisgenootje te vragen. Ze was net al retechagrijnig![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had net allemaal slecht nieuws achter elkaar (dat we vanavond niet samen konden eten en dat internet het bij mij nog niet deed) en in plaats van dat ze dan iets terug zegt slaat ze alleen maar heel geirriteerd haar ogen omhoog (als je begrijpt wat ik bedoel)..zo met haar ogen rollen en diep zuchten. Om vervolgens weg te lopen en de deur met een klap voor m'n neus dicht de doen.
oh die zal het heeeel goed met mijn zus kunnen vindenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had net allemaal slecht nieuws achter elkaar (dat we vanavond niet samen konden eten en dat internet het bij mij nog niet deed) en in plaats van dat ze dan iets terug zegt slaat ze alleen maar heel geirriteerd haar ogen omhoog (als je begrijpt wat ik bedoel)..zo met haar ogen rollen en diep zuchten. Om vervolgens weg te lopen en de deur met een klap voor m'n neus dicht de doen.![]()
Bijna 1 juli![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Echt iedereen die bij me op bezoek komt en haar op de gang tegenkomt zegt later: 'wat was dat voor raar kind??'![]()
Laatst logeerde hier een vriend (meneer ei) en hij is altijd erg vrolijk, dus haar met een brede grijns een goedemorgen gewenst en het enige wat ze zei was: hmmpf! Zijn blik daarna na mij was echt priceless.'t Enige wat ik dan kan doen is m'n schouders ophalen.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
die kan me ook zo aankijken van: doenietzostomjegedraagtjealseenkleinkindgutwatbenjijdomzeg
geen rollende ogen, maar ze kan heel kwaad kijkenquote:
ik schijn ook een chagrijnige standaard uitstraling te hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen rollende ogen, maar ze kan heel kwaad kijken
en dan vragen wij: wat is er
Niks!
schijnt haar standaard uitdrukking te zijnmond getuit in zo'n afkeurend standje enzo
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
en dat ze er dan nog zo'n klak-geluidje bij maakt met haar tong: ttt + ogen ten hemel slaan en nee knikken...
Mensen die dat doen![]()
![]()
![]()
Dat is toch anders. Als ik neutraal kijk dan zie ik er ook strontchagrijnig uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik schijn ook een chagrijnige standaard uitstraling te hebben![]()
vragen ze me 10 keer per dag of ik chagrijnig ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:m'n vader wil een kastje maken naast de pc kast, wat doet hij? boort hij dat ding vast aan de pc kast
ik zo: wat doe jij nou weer? hij: ssssst!
![]()
![]()
ik weet hetquote:
wat heb je gedaan?quote:
ik was vanochtend 22 minuten te laatquote:
Ze traden op in de tent en toen stond ik buiten, dus op de achtergrond gehoord, terwijl we aan het eten warenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Razorlight
Heb je de Five o'Clock Heroes ook gezien op PP Soempie? Ik was gisteren bij hun optreden in de Vera, man die zijn goed!!
Fratellis gezien, maar geen idee meer wat ik vond..niet echt indruk gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
The KooksWat een schatjes zijn dat zeg
Ze stonden zondag in de Oosterpoort, geweldig echt!!! Zeker in vergelijking met de Fratellis waar ik een tijdje geleden in TIlburg heen was
Heb je die gezien op Pinkpop? Op tv leek het alweer niet zo denderend...
Ja, echt precies op het moment dat Manson uithaalde brak de hel los. Gieten, niet normaal meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wel echt toevallig van die bliksem en zonneschijn
ben gelukkig net thuis, maar ja daar laten ze je voor nablijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
En daar moet je voor nablijven? Wat een naaistreek
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef Nesle het volgende:
wat bedoel je met hotmal adres openen?
nieuwe aanmaken?
oh datte dat @live.nlquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was er snel bij toen livemail de lucht in ging, dus ik kon gewoon fijn alleen mijn voornaam gebruiken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is het wat droger, ik ga gauw boodschappen doen!!
Ik vind de line-up van LL ook superquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vorig jaar voor het eerst geweest en echt goed bevallen!!
Ik vrees alleen dat de line-up van Pinkpop dit jaar niet te overtreffen valt. Kan alleen maar hopen dat de leuke bands nog een festival willen aandoen
Hier ook nietquote:
Je hebt gewoon nog volleybal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:36 schreef Nesle het volgende:
Het stort nu met bakken uit de lucht. En ik moet zo nog fietsen naar de sporthal (3.5 km).
Dit is ook de laatste keer van ons hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog volleybal?Bij ons is dat gestopt al..
Ik heb een advertentie op kamernet gezet![]()
Ben benieuwd welke reacties we krijgen
Mixed toernooi is meestal wel heel erg leuk! Wel de moeite van het door de regen fietsen waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dit is ook de laatste keer van ons hoorhaha
We hebben mixed toernooi zometeen
Naar school..dat is dan weer niet de moeite waard.quote:
Ik ook, van de achterdeur naar de autoquote:
Naar mijn stagequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar school..dat is dan weer niet de moeite waard.
Ik heb vanmorgen anderhalf uur in de ub gezeten. Toen had ik het wel weer gezien.En het is ook niet zo dat de rest erg gemotiveerd is. Er komt altijd wel iemand met het voorstel even de stad in te gaan.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, van de achterdeur naar de auto![]()
Ik werd lekker niet nat toen ik naar mijn fiets liepquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, van de achterdeur naar de auto![]()
Goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe ging het met je examen trouwens B.ertha ?
Moet zo werken.quote:
quote:
* Yuri denkt terug aan zijn na exmen periodequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Yuri denkt terug aan zijn na exmen periode![]()
De AKQ hoogtij dagen om 2 uur zeggen dat je naar bed gaat en om 7 uur nog aanwezig zijn![]()
![]()
Dat komt ook pas na je examensquote:
waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vind de AKQ niet meer zo leuk. Maar de SC wel, als jullie meewerken
Ik mocht gewoon werken in de mediatheek, dit was mijn 1e keer nablijven ,anders kom ik altijd wat eerder op school. Maar ik heb morgen eerste 2 uur vrij en dan doe ik dat dus niet. Maar ik heb goede repu dus ik mocht gewoon in de mediatheek en daar zijn pcsquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:17 schreef B.ertha het volgende:
Goed hoor
Waarom mag je eigenlijk op de pc bij nablijven? Dat mochten wij dus echt niet he
Niet dat ik ooit na moest blijven![]()
Ik zie het jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon werken in de mediatheek, dit was mijn 1e keer nablijven ,anders kom ik altijd wat eerder op school. Maar ik heb morgen eerste 2 uur vrij en dan doe ik dat dus niet. Maar ik heb goede repu dus ik mocht gewoon in de mediatheek en daar zijn pcs![]()
![]()
Je praat al in de verleden tijd! Zie jet!?![]()
Die hebben wij nou ook een ja. Doodse stilte en je mag alleen huiswerk maken (heb ik gehoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:27 schreef Nesle het volgende:
Als je een echte spijbelaart ben mag je elke dag in het straflokaal zitten.omfg daar wil je niet zijn
Haha bij ons moeten ze ook werken maar een heleboel van die vaste klanten hebben ondertussen allemaal zon mp3 speler met filmfunctie dus dan gaan ze allemaal filmpjes bekijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die hebben wij nou ook een ja. Doodse stilte en je mag alleen huiswerk maken (heb ik gehoord)
Anders is het toch ook geen strafquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die hebben wij nou ook een ja. Doodse stilte en je mag alleen huiswerk maken (heb ik gehoord)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Anders is het toch ook geen straf
Ik ben eens door een lerares in een lokaal gezet om 200 strafregels te schrijven, ze ging alleen zelf dat lokaal weer uit. Heb toen maar heel groot onder die zin gezet: x 200
Nooit meer iets van gehoord![]()
Bij ons mag je één keer te laat zijn door problemen met je fiets, maar dan wel in je eentjequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Ik ben te laat gekomen de dag voor mijn verjaardag
Vriendin haar tas was in haar achterwiel geraakt en toen moesten we de volgende dag melden om 7.45![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |