Damesdokter.quote:
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mensen die nooit gevlogen hebben o.i.d.
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0741.MOV
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0742.MOV
Ohja..zet het geluid uit
ik kreeg gewoon dat filmje... weinig seks te bekennen.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Sex" is filtered.
Ik moet dat klikken afleren.
Ik moet morgen gewoon weer op het matje komen voor de zoveelste keer en op de pc van de baas laten zien dat het geen keiharde neuksex is. Dan is alles weer goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon dat filmje... weinig seks te bekennen.....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
*roffel*
TerugVindPerikelen
*boem* *tjing*
Dankquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
ik ga douchen en naar beneden.
succes morgen met je laatste examen B!
Wow, het lijkt precies op alle andere vluchtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mensen die nooit gevlogen hebben o.i.d.
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0741.MOV
http://www.nembrionic.com/fok/DSCN0742.MOV
Ohja..zet het geluid uit
dat heb je ooit gespeeld op t werk?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon weer op het matje komen voor de zoveelste keer en op de pc van de baas laten zien dat het geen keiharde neuksex is. Dan is alles weer goed.
Natuurkundequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is je laatste examen?
Jammer jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Mikkie het volgende:
Ook matig: m'n studievereniging organiseert een Study Trip van twee dagen naar Leuven. Ik wilde mee, maar moet werken morgenavond. Kan geen vrij meer regelen. Kan dus op z'n vroegst tegen half elf naar Leuven, zijn we rond half één, één uur daar. Dan heeft het geen zin meer. Érg jammer...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuven is een leuke stad. Vorig jaar een weekend geweest.
Natuurkunde...
altijd spannend.
Succes morgen![]()
mag je je dan scholier-af noemen?
neequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij het 2e deel bedoelt
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh![]()
Ik dacht date je nu met beelden van allemaal knappe stewardesen kwam![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Reason:
The Websense category "Sex" is filtered.
Ik moet dat klikken afleren.
Ik zei nog zo dat het voor mensen was die nog nooit gevlogen haddenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Wow, het lijkt precies op alle andere vluchten![]()
Naar het politiebureau gegaan en ik kreeg te horen dat je voortaan via het internet aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, hier ook dacht ik. Moet ik wel aangifte voor doen alleen weet ik niet of dat kan zonder aankoopbewijs en ik weet niet eens of de fiets op mijn naam staat
Tim, die oogreflexen van je!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik ben weer terug van de dokter
Wat ik heb was niet gevaarlijk, wel irritant en besmettelijk. Het was waarschijnlijk een soort verkoudheidsvirus in m'n oog, waar niet echt iets aan te doen is (ook niet met pillen en druppels) en wat vanzelf over hoort te gaan in een week of twee, maar het zou ook sneller kunnen zijn. Ook kan het voorkomen dat m'n andere oog er ook last van gaat krijgen. Ik moet als de sodemieter terug komen als een van de ogen echt rood wordt, de pijn erger of het zicht veel slechter.
Vervelend stukje van het onderzoek: eerst omklappen van ooglid (bovenste ooglid werd om een stokje een gerold, voelde wat vreemd) en nog vervelender: oranje kleuren van de binnenkant van m'n ooglid, want dat ging met een soort tandenstoker (maar dan zachter) bij m'n oog met een prikkende vloeistof... duurde even voordat dat goed ging ivm mijn oogreflexen.
vliegeren op het strand en hopen op veel windquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga wat leuks doen met die jongen en nu mag ik kiezen: strand/ vliegeren, zeilen, motorrijden of picknicken.
![]()
Had ik je vantevoren kunnen vertellenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:
Naar het politiebureau gegaan en ik kreeg te horen dat je voortaan via het internet aangifte moet doen.
De vorige keer dat ik aangifte deed zat er tenminste nog een leuke agente in opleiding op me te oefenen
Heb dat toch liever dan naar een beeldscherm turen en daar de net zo nutteloze vragen beantwoorden
ik wist van niksquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had ik je vantevoren kunnen vertellen
Ach, toch maar nutteloos gedoe. Ik zie dat ding nooit meer terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, dit scheelt je tijd. Het heeft mij dit jaar al behoorlijk wat gescheeld
Ik heb één keer aangifte gedaan, via internet dus, maar uiteindelijk heb ik het opgegeven. Het was steeds niet goed en ze vonden mijn verhaal te vaagquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, dit scheelt je tijd. Het heeft mij dit jaar al behoorlijk wat gescheeld
Wil hem ook nog lezen, maar wil het niet kopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens dat boek 'The curious incident of the dog in the night-time' binnen
Kijken of ik binnenkort een keertje tijd heb om 'm te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |