Maar wiens man is nu Ludo, ik raak helegaar in de war?quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Er staat met je tieten! niet met mijn tieten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Bewijs die TT is..
Ik heb heul geen tieten..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er staat met je tieten! niet met mijn tieten!![]()
Laffe penis, gewoon weer gewacht tot hij vol was hè. Jij bent ook van het er lafjes tegenaan houden of zit ik mis?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Bewijs die TT is..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar wiens man is nu Ludo, ik raak helegaar in de war?
Ga eens met je tieten op de scanner.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er staat met je tieten! niet met mijn tieten!![]()
Voorlopig houdt broek hem alleen nog maar lafjes tegen zijn linkerhand. Hij mag er nog niet in! (niet in KPD en ook niet in een meisje!)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laffe penis, gewoon weer gewacht tot hij vol was hè. Jij bent ook van het er lafjes tegenaan houden of zit ik mis?
Ja, die melding krijg ik steeds tenminste!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:23 schreef Grachus het volgende:
Valt er nog wat te zuipe hier?
Ik heb niet eens de kans gehad om 'm er lafjes tegenaan te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laffe penis, gewoon weer gewacht tot hij vol was hè. Jij bent ook van het er lafjes tegenaan houden of zit ik mis?
Ja, pest me maar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voorlopig houdt broek hem alleen nog maar lafjes tegen zijn linkerhand. Hij mag er nog niet in! (niet in KPD en ook niet in een meisje!)
(I love you broek)
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de kans gehad om 'm er lafjes tegenaan te houden.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wiens man is nu Ludo, ik raak helegaar in de war?
Ja waar zijn die?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef remlof het volgende:
Centraal!
En waar zijn die tieten op die scanner?
heb je een scanner? en daar ook al op gekeken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef remlof het volgende:
Centraal!
En waar zijn die tieten op die scanner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |