Slaap lekker Tezzquote:Op maandag 28 mei 2007 00:46 schreef Tezz het volgende:
En Tezz is naar bed!
Trusten lieve internetvriendjes...
Trusten Tezz !quote:Op maandag 28 mei 2007 00:46 schreef Tezz het volgende:
En Tezz is naar bed!
Trusten lieve internetvriendjes...
Gefeli enzoquote:
quote:
en ik maar denken dat ik origineel wasquote:Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
TT is volgens mij al eens geweest...we hebben meerdere niet rokers hier..
![]()
Maar maakt verder niet uit hoor...![]()
![]()
![]()
Als het maar niet je eigen naam is...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:54 schreef MASD het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik origineel wasvolgende keer een naamtopic dan maar?
Hij heeft een smiley gebruikt !!!quote:
dit keer idd geen:quote:Op maandag 28 mei 2007 01:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij heeft een smiley gebruikt !!!![]()
![]()
![]()
En dit is een positief gebaar van hem....als ik 't zo eens heb bekeken..![]()
Moet heel erg wennen aan zijn sarcastische manier van communiceren, daar moet je ws gewoon doorheen leren kijken....en mischien heeft ONZ idd wel een goeie aan hem.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkh is consequent, dat mag ik wel. En die vele slotjes zijn nog terecht ook!
Ik meen het.
Ik heb mezelf beloofd voor 2 'en m'n mandje in te kruipen..quote:Op maandag 28 mei 2007 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt, ik ga het ook eens een keertje niet te laat maken denk ik.
Doe eens niet zo engquote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd voor 2 'en m'n mandje in te kruipen..
Gaat lukken, het is tenslotte weer saai.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd voor 2 'en m'n mandje in te kruipen..
Ik zit hier gewoon met hartkloppingen door die opmerkingquote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik hoor 't mezelf zeggen...schrok er zelf ook van.![]()
Ja, ik (we) bouw(en) het een beetje af...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met hartkloppingen door die opmerking![]()
Maar aan de andere kant... het is wel erg rustig nu... moeilijk om wakker te blijven![]()
Ik moet weer ruim een week teren op dit topic... dus druk druk druk zou nu fijn zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik (we) bouw(en) het een beetje af...![]()
Ja, maar..maar...maar..dat moeten we met z'n allen doen !quote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet weer ruim een week teren op dit topic... dus druk druk druk zou nu fijn zijn
Het is toch Pinksteren?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar..maar...maar..dat moeten we met z'n allen doen !Kunnen we toch niet alleen..
![]()
Ja...kan wel..maar da's ook weer niet de bedoeling.
* BeeDee herinnert zich de laatste dagen van NB..![]()
![]()
Uhhh... ik was vanochtend om 9:30 al op... zal straks wel niet veel later wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef BeeDee het volgende:
Je doet na zo'n lange FOK! nacht toch zeker wel een heel eindje mee uitslapen met je mannetje die uit de nacht komt, PS !!![]()
Dat wel....maar deze jongen moet morgen gewoon de nachtdienst in..quote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is toch Pinksteren?
Iedereen is morgen vrij... .
Waar een wil is, is een weg
Wat weet jij van NB?
Dan heb je weinig slaap nodig !quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhh... ik was vanochtend om 9:30 al op... zal straks wel niet veel later worden![]()
Mits we gaan kroelen natuurlijk![]()
De nachtdienst.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat wel....maar deze jongen moet morgen gewoon de nachtdienst in..![]()
En vwb NB....ik doelde meer op die multiposts en hele monologen van een aantal users...maar dan ook echt pagina's lang. That's all eigenlijk![]()
Ik wil meer slaap nodi hebben maar dar lukt me niet meerquote:Op maandag 28 mei 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dan heb je weinig slaap nodig !Hoewel ik ook wel op tijd eruit was voor de kleine madam, maar dan doe ik nog wel ff een beetje op de bank dommelen..
![]()
"kroelen"...![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet dreams MASDquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De nachtdienst.
Dan kan je nu later naar bed... alvast wennen enzo
Multiposten
Heb ik wel een ban voor gehad![]()
NB was echt okay
Ja...als je echt geen slaap meer hebt kan je blijven liggen, maar da's dan vrij zinloos.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil meer slaap nodi hebben maar dar lukt me niet meer![]()
Dipje had ik na de warme hap van vanavond![]()
De kleine houd er geen rekening mee dat pap 2 uurtjes of 8 uurtjes slaapt natuurlijk
Ik deed best een goede poging vond ikquote:Op maandag 28 mei 2007 01:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...ik moet 't echt niet te gek maken. Dat kleine hummeltje dus hè
Maar ik doe dan 's middags een paar uurtjes "voorslapen"
![]()
Ja, ik heb multiposts gezien ja...maar nu gaat het niet meer..![]()
En NB...ik heb natuurlijk echt maar de laatste paar topics meegemaakt hè....was maar een n00b. Maar het viel me op dat 't echt op was op het laatst. Maar kan me voorstellen dat het leuk was, heb ook nog gezellige stukjes gezien ja..![]()
Dan lig je opeens op bed met zo een blik van: "ET... phone home"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...als je echt geen slaap meer hebt kan je blijven liggen, maar da's dan vrij zinloos.![]()
Da's meestal een moment dat je vrij "rozig" wordt ja..
![]()
En nee...daar houdt ze geen rekening meeMaar als ik ze dan uit bed haal..
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |