quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningen Stad #50 - Het reeds gevierde jubileum
zouden Viking84 en Sebasser ook een hekel hebben aan door het slotje postende mods als ze hen een zoektocht besparen?
Dus after eightquote:Op zondag 27 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.
Zo snelquote:Op zondag 27 mei 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
nu al missleijk gegeten aan d after eight. nieuw record enk ik
Je mag nu je broek ophijsen en een liedje zingen!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
meer dan twee after eights per minuut gedaan
Ya soshla s uma, ya soshla s umaquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag nu je broek ophijsen en een liedje zingen!
Ben nu overgeschakeld op het Tsjechischquote:
Painballen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook niet mee met een praat- of dansmeet. Ik vind actieve dingen leuker. Bowlen, lasergamen, painballen, karten...
Hehe.quote:
Okay.quote:
die dingen hebben ze ook in de lidl in beijum..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh, wat ik heb gevonden is ontopicAfter Eight gekocht bij de Xenos in Groningen
Ik heb 300 reacties per pagina, ofzo, dus ik moet op pagina 2 kijken voor de lapo, en dat doe ik niet, ha!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zouden Viking84 en Sebasser ook een hekel hebben aan door het slotje postende mods als ze hen een zoektocht besparen?
Nou geweldig hoor, dat maak je ook maar 1 keer in je leven mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 06:17 schreef Flipper01 het volgende:
Jaaah het 10e lustrum!!![]()
Fantastisch om eens de Blauwe Engel uit te komen als het al licht is...
Nu ga ik slapen, welterusten
nee hoor, dan mag hetquote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik welquote:Op zondag 27 mei 2007 06:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor, dat maak je ook maar 1 keer in je leven mee.
Inderdaad, dat is wel vaak genoeg...quote:Op zondag 27 mei 2007 06:47 schreef Sebasser het volgende:
Nou geweldig hoor, dat maak je ook maar 1 keer in je leven mee.
Hoe fakkin' gay. Waarom!?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:26 schreef Renesite het volgende:
Naja, dr is geloof ik iets aan de hand bij 'baloneys' ofzo..
Whatever.
[afbeelding]
Done.
Nu
Het feit dat jesse een diamanten oorbel retard heeft zien jumpen of ben je zelf ziek?quote:
Whehequote:
Zelf. Wat kan het mij schelen wie Jesse_ heeft zien jumpen?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Het feit dat jesse een diamanten oorbel retard heeft zien jumpen of ben je zelf ziek?
[..]
Whehe [afbeelding]
Nou ja, ik vind het toch vrij ziek.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelf. Wat kan het mij schelen wie Jesse_ heeft zien jumpen?
Iedereen noemt me toch al skic, vandaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Beterschap DaD
Skic, waar is je zukie? En je dominee?
ja ik ben best wel veranderd het laatste half jaar he?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:14 schreef Skic. het volgende:
[..]
Sinds jij dat schapenhaar niet meer in je nek hebt hangen valt het best mee.
Geen idee, zo goed wil ik je nou ook weer niet kennen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ben best wel veranderd het laatste half jaar he?
Hoofdpijn, keelpijn, stijve nek, zere rug, zulke dingen wat.quote:
Halloquote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Omdat Noa er heen gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
waarom staan the kooks vanavond in de oosterpoort terwijl ik daar helemaal niks vanaf weet
quote:
dan ben ik jaloers op noa.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan ben ik jaloers op noa.
vorige keer in de vera was ik er ook al niet bij![]()
en natuurlijk veel plezier noa
Wat een coole namen! Hoe kwam je daarbij??quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhad vroeger ook cavia's, Susan Smit en Claudia van der Sluis heetten ze
Enorm lang verhaal. Zijn twee journalistes die beweerden heks te zijn om publiciteit voor hun egen prsoon te genereren, en nu ze geslaagd zijn laten ze hun hekserigheid achter zich. En naa deze dames dus twee cavias vernoemd.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:29 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Wat een coole namen! Hoe kwam je daarbij??
Verschrikkelijke wijven zijn datquote:Op zondag 27 mei 2007 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enorm lang verhaal. Zijn twee journalistes die beweerden heks te zijn om publiciteit voor hun egen prsoon te genereren, en nu ze geslaagd zijn laten ze hun hekserigheid achter zich. En naa deze dames dus twee cavias vernoemd.
Daarom hebben we die cavias ook naar ze genoemd, om ze belachelijk te maken. Ik negeerde ze zelf altijd op de fairs en zo waar ik ben geweest en waar ze ook waren.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verschrikkelijke wijven zijn dat![]()
Susan Smit wordt ook vaak uitgejouwd @ fairs ed.
Ja! Leuk!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
Aan het einde van dit topic maar eens vragen naar de stats van alle 50.
Mwah, bij Goedemorgen Nederland ziet ze er telkens toch niet verkeerd uit... (of ik ben gewoon niet wakker genoegquote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
Aan het einde van dit topic maar eens vragen naar de stats van alle 50.
Jup, kwam er net langs met de auto, aardig wat mensen al!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
In het stadspark is toch vanavond dat luchtballonnengedoetje?
Geen dank.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog bedankt voor je goede zorgen in het vorige topic teigan, trouwens..
http://zoeken.fok.nl/quote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Tangarine het volgende:
wat las ik trouwens over een PotC 2 meet? wil hem best nog een keer zien namelijk
Jij was ook lief.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen dank.
Edit: oeps verkeerde account, ahha, grappig, neen.
Dan was je niet lief?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling deze reactie uit te lokken, eigelijk. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen hier is lief
Oh nee, iedereen die op de meet was donderdagMaxmark ben ik nog niet helemala over uit, en ik vind Jesse best een stuk stront
Niet naar mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark stuurt af en toe best lieve smsjes.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark stuurt af en toe best lieve smsjes.
Oeh, dan sleep ik mijn pijnlijke lichaam straks even de trap op, want daar ligt m'n telefoon nog. Dank je wel alvast.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar mij.
Ik heb je btw zonet ook nog een lief smsje gestuurd![]()
![]()
![]()
vraag is alleen waar. mijn huis is op zich groot genoeg, maar dan moet de rest met zn allen een busje huren ofquote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
PotC kijken vind ik een prima idee. Ik zorg voor de chocoladeslagroomsoesjes.
Heb 't nog niet gedaan hoor. Eerst even mentaal opladen. Wat stond erin? Misschien handiger.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx] geeft een vrituele massage aan DaD[/me]
dat kun je vast wel gebruiken na het traplopen
[me=Alexxxxx voelt zich schuldig dat hij DaD heeft laten traplopen
Ik kom, ik kom!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef teigan het volgende:
is best, wie komt er en wanneer wordt dat dan ergens?
Ik vond hier nog een fles witte wijn in de kastquote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef teigan het volgende:
is best, wie komt er en wanneer wordt dat dan ergens?
Allemaal zijn veultever van huisquote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Btw, als je nu naar buiten kijkt, de luchtballonnen stijgen op!
Ik zag net 3, maar nu niet meerquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef teigan het volgende:
Ze drijven ook van hoogkerk weg.. Maa rik kan m eniet voorstellen dat je er niets van zou zien eigenlijk..
Dat hoeft op zich niet allemaal even openbaarquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb 't nog niet gedaan hoor. Eerst even mentaal opladen. Wat stond erin? Misschien handiger..
Eeeeer staaat eeeeen boom in de tuin, jaahaaa een boom in de tuin, jaahaa een boom in de tuin, van buurman Rutgerssssquote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Tangarine het volgende:
ik zag er net ook 2, maar een ander huizenblok staat een beetje in de weg...
Oh jeetje, nu ben ik wel benieuwd! Toch die trap zo maar even op...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet allemaal even openbaar![]()
Oefquote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet allemaal even openbaar![]()
Opstaan, aankleden, internetten, eten, drinken, frituur, internetten?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben doodop, maar de dingen die ik vandaag wilde doen zijn gedan
Maatje !quote:
Dus als ik geen relatie had gehad... begrijp ik dat goed?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stuur geen geile smsjes naar dames met een relatie, voor dat je dat gaat denken
nee, ik zat al te internetten voor ikkleren aan had, en ik heb vandag niet gefrituurdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opstaan, aankleden, internetten, eten, drinken, frituur, internetten?
maar ik woon tenminste in groningenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen hier is lief
Oh nee, iedereen die op de meet was donderdagMaxmark ben ik nog niet helemala over uit, en ik vind Jesse best een stuk stront
JAAAAAAAAAA! Die wil ik eigenlijk ook best wel enorm heel erg super graag zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maatje !Harry Potter wil ik zien alssie uitkomt ! !
De twee weken dat je geen relatie had heb ik je ook geen geile smsjes gestuurdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus als ik geen relatie had gehad... begrijp ik dat goed?
herinner me er dan voor de tijd nog wel ff aan ok?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh btw.
Als dr een PotC 2 meet komt: Alexxxxx neem spice girls mee.
Nee dat is waar. Geile smsjes zijn wel tof anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De twee weken dat je geen relatie had heb ik je ook geen geile smsjes gestuurdAlleen als ik weet dat de vrouw in kwestie de smsjes ook waardeert. Met andere woorden ik heb al in geen 4 jaar meer geile smsjes verstuurd
Zo te horen zijn we niet de enigen die hem willen zienquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maatje !Harry Potter wil ik zien alssie uitkomt ! !
Dan gaan jullie maar lekker met z'n tweetjes. Pff.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou met Tangarine gaan. besloot ik in mn eentje .
Maarja, nu er meer mensen op dag 1 of dag 2 al willen
![]()
Duhh.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herinner me er dan voor de tijd nog wel ff aan ok?
had dat ff eerder gezegdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Geile smsjes zijn wel tof anders.
JAquote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Zo te horen zijn we niet de enigen die hem willen zienIig heb ik het aan je beloofd!
Jullie mogen meequote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan gaan jullie maar lekker met z'n tweetjes. Pff..
Ligt aan de tijden waarop de nieuwe draait.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, dat word een harry potter meet
alleen liever niet door de week danik werk straks
of aan het begin van de avond uiteraard
Ga je lekker toch niet meequote:
smiddags, naar de NL versie!! of nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, dat word een harry potter meet
alleen liever niet door de week danik werk straks
of aan het begin van de avond uiteraard
Tof.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
René mag toch niet van zn moeder
nee 's middags werk ikquote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
smiddags, naar de NL versie!! of niet![]()
Harry Potterquote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
René mag toch niet van zn moeder
True.quote:
Harry Potterquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
Renesite moet om 10 uur thuis zijn, dus als jullie nou de harry potter van 4 uur smiddags nemen mag ie wel mee.
word voor mij erg lastig om voor 6 uur in Groningen te zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
Renesite moet om 10 uur thuis zijn, dus als jullie nou de harry potter van 4 uur smiddags nemen mag ie wel mee.
quote:
h a r r y . p o t t e rquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word voor mij erg lastig om voor 6 uur in Groningen te zijn
Volgend jaar houd je eerste pinksterdag maar vrijquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik heb me de trap opgesleept, en ik begin bijna te geloven dat ik alleen maar lieve smsjes krijg.
René..
Tof voor je Alex! En sorry daarvoor..
Liedje uit The Corpse Bridequote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Tangarine het volgende:
wasda (@ chipszak.'s lange tekst)?
Die is idd supertof! Ik kan nog steeds niet geloven dat m'n ex daarbij in slaap is gevallen, en de helft van de tijd half in beeld heeft gelegen omdat ik hem niet wakker durfde te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Liedje uit The Corpse Bride![]()
van Tim Burton. Een té leuke film is dat!
Isse goedquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik heb me de trap opgesleept, en ik begin bijna te geloven dat ik alleen maar lieve smsjes krijg.
René..
Tof voor je Alex! En sorry daarvoor..
owja, heb hem al half jaar op dvd liggen, nog steeds niet gekekenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Liedje uit The Corpse Bride![]()
van Tim Burton. Een té leuke film is dat!
TIM BURTON FTW!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die is idd supertof! Ik kan nog steeds niet geloven dat m'n ex daarbij in slaap is gevallen, en de helft van de tijd half in beeld heeft gelegen omdat ik hem niet wakker durfde te maken..
DOEN!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
owja, heb hem al half jaar op dvd liggen, nog steeds niet gekeken
Succes!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet nog allemaal voorbereidingen voor morgen doen bedenk iik me ineens![]()
* Alexxxxx begint maar met broodjes smeren
OMGWTF!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom gaat het de hele tijd over de DVDs die mn ex heeft gekregen bij de boedelscheiding
RIP comlete Harry Potter DVD collectie
RIP The Coprse Bride DVD
Maakt niet uit. Gewoon meegaan en je vermaken om mijn gegil.quote:
Nee.. Maar ja, de boedelscheiding is achteraf niet helemaal eerlijk gegaanquote:
Pech voor jouquote:
als ze niet thuis is, sneak j door t raam naar binnen en steel je The Corpse Bride & HP-collectie.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.. Maar ja, de boedelscheiding is achteraf niet helemaal eerlijk gegaan![]()
globaal was het zo:
Alex: bijna niks
Sandra: bijna alles.
Ik wil niet meer in dat huis komenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
als ze niet thuis is, sneak j door t raam naar binnen en steel je The Corpse Bride & HP-collectie.
Dat heeft ze niet door. (Een tv valt meer op enzoot)
Ik stemde stilzwijgend toe ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pech voor jou.
Anders kijk ik m wel alleen met Tangarine!![]()
Dat was al afspraak.
Die ik in mn 1tj gemaakt heb tho, maar hij is het er vast mee eens.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik stemde stilzwijgend toe ofzoMaar iedereen is welkom hoor, zolang je niet tijdens de film gaat zitten zeiken dat HP stom is
Neem ik Duct tape mee, dan is iedereen snel stilquote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik stemde stilzwijgend toe ofzoMaar iedereen is welkom hoor, zolang je niet tijdens de film gaat zitten zeiken dat HP stom is
quote:
Verrader.quote:
Volgens mij kan je ze nu ook al in boxen kopen. Alle 4 tegelijk dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik koop m wel nieuw weer als mn financiele situatie dat toelaat
Kom zelf maar met een onderwerp danquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo, en daar blijft het bij.
Leuk onderwerp nu![]()
![]()
Ik wil een box met alle 7 tegelijkquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ze nu ook al in boxen kopen. Alle 4 tegelijk dus.
Dat kan nog even durenquote:
Ja, inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kom zelf maar met een onderwerp dan.
Jij vind HP stom.![]()
Ochermquote:Op zondag 27 mei 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:Speciaal voor Renesite dan, omdat ik nog best lief ben: Ik heb de Open Atelier route gedaan !
Ik niet.quote:
Het was leuk hoorquote:
Ik wou patat gaan eten vandaagquote:Op zondag 27 mei 2007 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was leuk hoor.
Dat jij nou geen onderwerp kan bedenken.
Ik halverwege augustus 4 dagen in Antwerpenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga volgende week shoppen in Utrecht en ik heb er fucking veel zin in.
Baas boven baas.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik halverwege augustus 4 dagen in Antwerpen
Ik ben geen enkele dichte cafetaria tegen gekomen vandaagquote:Op zondag 27 mei 2007 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou patat gaan eten vandaag
De frituurschuur was dicht
Super zeg. Ik ga met Do2, alleen is die nu al bang geloof ik.quote:
Ons hokje 2 straten verderop dichtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben geen enkele dichte cafetaria tegen gekomen vandaag!
5 min. van ons huis is er één die 365 dagen per jaar open is!![]()
Goed opgelost!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ons hokje 2 straten verderop dicht![]()
Dus werden het aardappelschijfjes in het vet met 2 frikadellen![]()
Zijn portemonnee! Wat doe je!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Super zeg. Ik ga met Do2, alleen is die nu al bang geloof ik..
Ik maak me meer zorgen om zijn psychische gesteldheid na een dag met mij in bij voorbeeld de H&M.quote:
H&Mquote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om zijn psychische gesteldheid na een dag met mij in bij voorbeeld de H&M..
Hoi, niet als ik gewoon lekker lui die dag ben, en ze hier roepen dat de jumbo ook wel open is.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed opgelost!
Wij hadden wraps! (Hoi sebas, doe voortaan je aankopen beter)
Op dit gebied ben ik het wel redelijk met je eens.quote:
DAN WEET JE HET NU!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, niet als ik gewoon lekker lui die dag ben, en ze hier roepen dat de jumbo ook wel open is.(wist ik veel dat ie het niet had.
[afbeelding] )
Dat zal het idd best zijn, twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind H&M een prima winkel om heel veel zomershirtjes en zo te kopen voor weinig geld, die je toch maar 1 seizoen draagt.
Werk. Ik ben echt zo enorm de lul deze zomer, door mijn fout.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Antwerpen ligt zo ongeveer tgen Breda aan, wat let je?
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zal het idd best zijn, twijfel ik geen moment aan.
Maar tis allemaal niet zo mijn ding!
Ben je me nu al vergetenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
DaD, HOOOII!!!
Samme krake jaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op dit gebied ben ik het wel redelijk met je eens.
Sebasser!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
DaD, HOOOII!!!
Ja, maar je zult vast nog wel een sin Breda komen, en dan ff op de bus naar Antwerpen stappen is de moeite waard. Antwerpen is zooooooooooo'n mooie stadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werk. Ik ben echt zo enorm de lul deze zomer, door mijn fout.
De Divided-lijn is best wel... apart hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.
Je bent zelf apart.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Divided-lijn is best wel... apart hoor.
Die lachen zich al doodquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Antwerpen ligt zo ongeveer tgen Breda aan, wat let je?
Gaan we vast nog wel eens doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar je zult vast nog wel een sin Breda komen, en dan ff op de bus naar Antwerpen stappen is de moeite waard. Antwerpen is zooooooooooo'n mooie stad
Je bent zelf online.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die lachen zich al dood![]()
Nee hoorDoen ze niet
shokSHOK!@:2;1
Ik heb 2 dingen van de H&M, maar ik heb dr verder nog nooit iemand mee zien lopen, wat je vaak met H&M spullen wel hebtJe herkent zó waar het vandaan komt.
Ik heb een shirtje met rare katten met vlinderdasjes om, en ik heb nog in een andere kleur de jurk-versie daarvan.![]()
2ehands winkels FTW& de Simsalabim!
![]()
En online winkels natuurlijk.
Via prachtige buitenwegen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaan we vast nog wel eens doen..
Dat ookquote:
Digitale shizzle.quote:
Kom met een ow dan!quote:
ja. Ik dacht dat ik klaar was met de foto's in mn mailbox. Maar toen zei ik 'bedankt, heb je ermeer?' en nu heb ik 26 foto's van extreem zeldzame vrachtwagens in mn mailboxquote:
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben uitgepraat.
Ik ben saai..
Waarom zeg je zulke onzinne dingen?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik dacht dat ik klaar was met de foto's in mn mailbox. Maar toen zei ik 'bedankt, heb je ermeer?' en nu heb ik 26 foto's van extreem zeldzame vrachtwagens in mn mailboxdus weer aan de bak
Wat Alex zegt, plus nog een heleboel.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben uitgepraat.
Ik ben saai..
quote:
Leukquote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik zo maar op bed ga.
Morgen werken.:').
Het mag dam extreem onboeiend zijn, het is een vrklaring van mijn plotselinge geringe aanwezighied. Ik heb net een ÖAF gedaan, en ben nu bezig met een Saurerquote:
Slaap lekker danquote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen werken.:').
Onze, haat-liefde Ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
!
Wij hebben tenminste een zinniggesprek over een haat-liefde relatie!![]()
Trustequote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen werken..
half 10?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen werken..
vet !quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mag dam extreem onboeiend zijn, het is een vrklaring van mijn plotselinge geringe aanwezighied. Ik heb net een ÖAF gedaan, en ben nu bezig met een SaurerDeze foto's helpen om BuzzyBee nog verder te profileren als site met bijzondere en zledzame voertuigen.
Ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Onze, haat-liefde Ja.
En hij is echt erg zinnig, ja.
Nee, ik bedoelde zo van waarom zeg je dan tegen die persoon (ahwel, vraag) of hij nog meer heeft als je er geen tijd voor hebt?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mag dam extreem onboeiend zijn, het is een vrklaring van mijn plotselinge geringe aanwezighied. Ik heb net een ÖAF gedaan, en ben nu bezig met een SaurerDeze foto's helpen om BuzzyBee nog verder te profileren als site met bijzondere en zledzame voertuigen.
Ik ook van jou.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.
Ik haat je best, maar ik wil wel wraps met je maken hoor!
Je bent zelf lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ziekjes hè?quote:
Romantischquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
En ik wil best Corps Bride met je kijken hoor.
Jij houdt wel van toeteren he?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben ziekjes hè?.
Heeeeeeeeel veel plezier morgen Alex, en ik heb het even gevraagd, maar je rijdt niet bij m'n werk langs helaas. Maar toeter sowieso maar!.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij houdt wel van toeteren he?
Pervers meisje dat je bent, jeetje.
Had je het nieuws van half 8 ook gezien?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit een docu op NL 3 te kijken over homohatende christenen in de VS, freaky figuren...
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet als ik niet eerst mijn kamer ga stofzuigeren ofzo.
Schoonmaken ende opruimen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat wou jij met die vloer doen dan
![]()
![]()
! ?
Schoonmaken? JIJ? Doe jij wel iets?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Schoonmaken ende opruimen.
Hoezo?
Had jij andere plannen met mijn vloer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |