Geen dank.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog bedankt voor je goede zorgen in het vorige topic teigan, trouwens..
http://zoeken.fok.nl/quote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Tangarine het volgende:
wat las ik trouwens over een PotC 2 meet? wil hem best nog een keer zien namelijk
Jij was ook lief.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen dank.
Edit: oeps verkeerde account, ahha, grappig, neen.
Dan was je niet lief?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling deze reactie uit te lokken, eigelijk. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen hier is lief
Oh nee, iedereen die op de meet was donderdagMaxmark ben ik nog niet helemala over uit, en ik vind Jesse best een stuk stront
Niet naar mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark stuurt af en toe best lieve smsjes.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark stuurt af en toe best lieve smsjes.
Oeh, dan sleep ik mijn pijnlijke lichaam straks even de trap op, want daar ligt m'n telefoon nog. Dank je wel alvast.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar mij.
Ik heb je btw zonet ook nog een lief smsje gestuurd![]()
![]()
![]()
vraag is alleen waar. mijn huis is op zich groot genoeg, maar dan moet de rest met zn allen een busje huren ofquote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
PotC kijken vind ik een prima idee. Ik zorg voor de chocoladeslagroomsoesjes.
Heb 't nog niet gedaan hoor. Eerst even mentaal opladen. Wat stond erin? Misschien handiger.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx] geeft een vrituele massage aan DaD[/me]
dat kun je vast wel gebruiken na het traplopen
[me=Alexxxxx voelt zich schuldig dat hij DaD heeft laten traplopen
Ik kom, ik kom!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef teigan het volgende:
is best, wie komt er en wanneer wordt dat dan ergens?
Ik vond hier nog een fles witte wijn in de kastquote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef teigan het volgende:
is best, wie komt er en wanneer wordt dat dan ergens?
Allemaal zijn veultever van huisquote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Btw, als je nu naar buiten kijkt, de luchtballonnen stijgen op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |