Halloquote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Omdat Noa er heen gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
waarom staan the kooks vanavond in de oosterpoort terwijl ik daar helemaal niks vanaf weet
quote:
dan ben ik jaloers op noa.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan ben ik jaloers op noa.
vorige keer in de vera was ik er ook al niet bij![]()
en natuurlijk veel plezier noa
Wat een coole namen! Hoe kwam je daarbij??quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhad vroeger ook cavia's, Susan Smit en Claudia van der Sluis heetten ze
Enorm lang verhaal. Zijn twee journalistes die beweerden heks te zijn om publiciteit voor hun egen prsoon te genereren, en nu ze geslaagd zijn laten ze hun hekserigheid achter zich. En naa deze dames dus twee cavias vernoemd.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:29 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Wat een coole namen! Hoe kwam je daarbij??
Verschrikkelijke wijven zijn datquote:Op zondag 27 mei 2007 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enorm lang verhaal. Zijn twee journalistes die beweerden heks te zijn om publiciteit voor hun egen prsoon te genereren, en nu ze geslaagd zijn laten ze hun hekserigheid achter zich. En naa deze dames dus twee cavias vernoemd.
Daarom hebben we die cavias ook naar ze genoemd, om ze belachelijk te maken. Ik negeerde ze zelf altijd op de fairs en zo waar ik ben geweest en waar ze ook waren.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verschrikkelijke wijven zijn dat![]()
Susan Smit wordt ook vaak uitgejouwd @ fairs ed.
Ja! Leuk!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
Aan het einde van dit topic maar eens vragen naar de stats van alle 50.
Mwah, bij Goedemorgen Nederland ziet ze er telkens toch niet verkeerd uit... (of ik ben gewoon niet wakker genoegquote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
Aan het einde van dit topic maar eens vragen naar de stats van alle 50.
Jup, kwam er net langs met de auto, aardig wat mensen al!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
In het stadspark is toch vanavond dat luchtballonnengedoetje?
Geen dank.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog bedankt voor je goede zorgen in het vorige topic teigan, trouwens..
http://zoeken.fok.nl/quote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Tangarine het volgende:
wat las ik trouwens over een PotC 2 meet? wil hem best nog een keer zien namelijk
Jij was ook lief.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen dank.
Edit: oeps verkeerde account, ahha, grappig, neen.
Dan was je niet lief?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling deze reactie uit te lokken, eigelijk. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen hier is lief
Oh nee, iedereen die op de meet was donderdagMaxmark ben ik nog niet helemala over uit, en ik vind Jesse best een stuk stront
Niet naar mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark stuurt af en toe best lieve smsjes.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark stuurt af en toe best lieve smsjes.
Oeh, dan sleep ik mijn pijnlijke lichaam straks even de trap op, want daar ligt m'n telefoon nog. Dank je wel alvast.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar mij.
Ik heb je btw zonet ook nog een lief smsje gestuurd![]()
![]()
![]()
vraag is alleen waar. mijn huis is op zich groot genoeg, maar dan moet de rest met zn allen een busje huren ofquote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
PotC kijken vind ik een prima idee. Ik zorg voor de chocoladeslagroomsoesjes.
Heb 't nog niet gedaan hoor. Eerst even mentaal opladen. Wat stond erin? Misschien handiger.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx] geeft een vrituele massage aan DaD[/me]
dat kun je vast wel gebruiken na het traplopen
[me=Alexxxxx voelt zich schuldig dat hij DaD heeft laten traplopen
Ik kom, ik kom!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef teigan het volgende:
is best, wie komt er en wanneer wordt dat dan ergens?
Ik vond hier nog een fles witte wijn in de kastquote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef teigan het volgende:
is best, wie komt er en wanneer wordt dat dan ergens?
Allemaal zijn veultever van huisquote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Btw, als je nu naar buiten kijkt, de luchtballonnen stijgen op!
Ik zag net 3, maar nu niet meerquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef teigan het volgende:
Ze drijven ook van hoogkerk weg.. Maa rik kan m eniet voorstellen dat je er niets van zou zien eigenlijk..
Dat hoeft op zich niet allemaal even openbaarquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb 't nog niet gedaan hoor. Eerst even mentaal opladen. Wat stond erin? Misschien handiger..
Eeeeer staaat eeeeen boom in de tuin, jaahaaa een boom in de tuin, jaahaa een boom in de tuin, van buurman Rutgerssssquote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Tangarine het volgende:
ik zag er net ook 2, maar een ander huizenblok staat een beetje in de weg...
Oh jeetje, nu ben ik wel benieuwd! Toch die trap zo maar even op...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet allemaal even openbaar![]()
Oefquote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet allemaal even openbaar![]()
Opstaan, aankleden, internetten, eten, drinken, frituur, internetten?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben doodop, maar de dingen die ik vandaag wilde doen zijn gedan
Maatje !quote:
Dus als ik geen relatie had gehad... begrijp ik dat goed?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stuur geen geile smsjes naar dames met een relatie, voor dat je dat gaat denken
nee, ik zat al te internetten voor ikkleren aan had, en ik heb vandag niet gefrituurdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opstaan, aankleden, internetten, eten, drinken, frituur, internetten?
maar ik woon tenminste in groningenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen hier is lief
Oh nee, iedereen die op de meet was donderdagMaxmark ben ik nog niet helemala over uit, en ik vind Jesse best een stuk stront
JAAAAAAAAAA! Die wil ik eigenlijk ook best wel enorm heel erg super graag zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maatje !Harry Potter wil ik zien alssie uitkomt ! !
De twee weken dat je geen relatie had heb ik je ook geen geile smsjes gestuurdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus als ik geen relatie had gehad... begrijp ik dat goed?
herinner me er dan voor de tijd nog wel ff aan ok?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh btw.
Als dr een PotC 2 meet komt: Alexxxxx neem spice girls mee.
Nee dat is waar. Geile smsjes zijn wel tof anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De twee weken dat je geen relatie had heb ik je ook geen geile smsjes gestuurdAlleen als ik weet dat de vrouw in kwestie de smsjes ook waardeert. Met andere woorden ik heb al in geen 4 jaar meer geile smsjes verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |