quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningen Stad #50 - Het reeds gevierde jubileum
zouden Viking84 en Sebasser ook een hekel hebben aan door het slotje postende mods als ze hen een zoektocht besparen?
Dus after eightquote:Op zondag 27 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.
Zo snelquote:Op zondag 27 mei 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
nu al missleijk gegeten aan d after eight. nieuw record enk ik
Je mag nu je broek ophijsen en een liedje zingen!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
meer dan twee after eights per minuut gedaan
Ya soshla s uma, ya soshla s umaquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag nu je broek ophijsen en een liedje zingen!
Ben nu overgeschakeld op het Tsjechischquote:
Painballen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook niet mee met een praat- of dansmeet. Ik vind actieve dingen leuker. Bowlen, lasergamen, painballen, karten...
Hehe.quote:
Okay.quote:
die dingen hebben ze ook in de lidl in beijum..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh, wat ik heb gevonden is ontopicAfter Eight gekocht bij de Xenos in Groningen
Ik heb 300 reacties per pagina, ofzo, dus ik moet op pagina 2 kijken voor de lapo, en dat doe ik niet, ha!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zouden Viking84 en Sebasser ook een hekel hebben aan door het slotje postende mods als ze hen een zoektocht besparen?
Nou geweldig hoor, dat maak je ook maar 1 keer in je leven mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 06:17 schreef Flipper01 het volgende:
Jaaah het 10e lustrum!!![]()
Fantastisch om eens de Blauwe Engel uit te komen als het al licht is...
Nu ga ik slapen, welterusten
nee hoor, dan mag hetquote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik welquote:Op zondag 27 mei 2007 06:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor, dat maak je ook maar 1 keer in je leven mee.
Inderdaad, dat is wel vaak genoeg...quote:Op zondag 27 mei 2007 06:47 schreef Sebasser het volgende:
Nou geweldig hoor, dat maak je ook maar 1 keer in je leven mee.
Hoe fakkin' gay. Waarom!?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:26 schreef Renesite het volgende:
Naja, dr is geloof ik iets aan de hand bij 'baloneys' ofzo..
Whatever.
[afbeelding]
Done.
Nu
Het feit dat jesse een diamanten oorbel retard heeft zien jumpen of ben je zelf ziek?quote:
Whehequote:
Zelf. Wat kan het mij schelen wie Jesse_ heeft zien jumpen?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Het feit dat jesse een diamanten oorbel retard heeft zien jumpen of ben je zelf ziek?
[..]
Whehe [afbeelding]
Nou ja, ik vind het toch vrij ziek.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelf. Wat kan het mij schelen wie Jesse_ heeft zien jumpen?
Iedereen noemt me toch al skic, vandaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Beterschap DaD
Skic, waar is je zukie? En je dominee?
ja ik ben best wel veranderd het laatste half jaar he?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:14 schreef Skic. het volgende:
[..]
Sinds jij dat schapenhaar niet meer in je nek hebt hangen valt het best mee.
Geen idee, zo goed wil ik je nou ook weer niet kennen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ben best wel veranderd het laatste half jaar he?
Hoofdpijn, keelpijn, stijve nek, zere rug, zulke dingen wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |