Goed opgelost!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ons hokje 2 straten verderop dicht![]()
Dus werden het aardappelschijfjes in het vet met 2 frikadellen![]()
Zijn portemonnee! Wat doe je!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Super zeg. Ik ga met Do2, alleen is die nu al bang geloof ik..
Ik maak me meer zorgen om zijn psychische gesteldheid na een dag met mij in bij voorbeeld de H&M.quote:
H&Mquote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om zijn psychische gesteldheid na een dag met mij in bij voorbeeld de H&M..
Hoi, niet als ik gewoon lekker lui die dag ben, en ze hier roepen dat de jumbo ook wel open is.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed opgelost!
Wij hadden wraps! (Hoi sebas, doe voortaan je aankopen beter)
Op dit gebied ben ik het wel redelijk met je eens.quote:
DAN WEET JE HET NU!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, niet als ik gewoon lekker lui die dag ben, en ze hier roepen dat de jumbo ook wel open is.(wist ik veel dat ie het niet had.
[afbeelding] )
Dat zal het idd best zijn, twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind H&M een prima winkel om heel veel zomershirtjes en zo te kopen voor weinig geld, die je toch maar 1 seizoen draagt.
Werk. Ik ben echt zo enorm de lul deze zomer, door mijn fout.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Antwerpen ligt zo ongeveer tgen Breda aan, wat let je?
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zal het idd best zijn, twijfel ik geen moment aan.
Maar tis allemaal niet zo mijn ding!
Ben je me nu al vergetenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
DaD, HOOOII!!!
Samme krake jaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op dit gebied ben ik het wel redelijk met je eens.
Sebasser!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
DaD, HOOOII!!!
Ja, maar je zult vast nog wel een sin Breda komen, en dan ff op de bus naar Antwerpen stappen is de moeite waard. Antwerpen is zooooooooooo'n mooie stadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werk. Ik ben echt zo enorm de lul deze zomer, door mijn fout.
De Divided-lijn is best wel... apart hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.
Je bent zelf apart.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Divided-lijn is best wel... apart hoor.
Die lachen zich al doodquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |