Zo te horen zijn we niet de enigen die hem willen zienquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maatje !Harry Potter wil ik zien alssie uitkomt ! !
Dan gaan jullie maar lekker met z'n tweetjes. Pff.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou met Tangarine gaan. besloot ik in mn eentje .
Maarja, nu er meer mensen op dag 1 of dag 2 al willen
![]()
Duhh.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herinner me er dan voor de tijd nog wel ff aan ok?
had dat ff eerder gezegdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Geile smsjes zijn wel tof anders.
JAquote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Zo te horen zijn we niet de enigen die hem willen zienIig heb ik het aan je beloofd!
Jullie mogen meequote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan gaan jullie maar lekker met z'n tweetjes. Pff..
Ligt aan de tijden waarop de nieuwe draait.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, dat word een harry potter meet
alleen liever niet door de week danik werk straks
of aan het begin van de avond uiteraard
Ga je lekker toch niet meequote:
smiddags, naar de NL versie!! of nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, dat word een harry potter meet
alleen liever niet door de week danik werk straks
of aan het begin van de avond uiteraard
Tof.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
René mag toch niet van zn moeder
nee 's middags werk ikquote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
smiddags, naar de NL versie!! of niet![]()
Harry Potterquote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
René mag toch niet van zn moeder
True.quote:
Harry Potterquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
Renesite moet om 10 uur thuis zijn, dus als jullie nou de harry potter van 4 uur smiddags nemen mag ie wel mee.
word voor mij erg lastig om voor 6 uur in Groningen te zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
Renesite moet om 10 uur thuis zijn, dus als jullie nou de harry potter van 4 uur smiddags nemen mag ie wel mee.
quote:
h a r r y . p o t t e rquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word voor mij erg lastig om voor 6 uur in Groningen te zijn
Volgend jaar houd je eerste pinksterdag maar vrijquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik heb me de trap opgesleept, en ik begin bijna te geloven dat ik alleen maar lieve smsjes krijg.
René..
Tof voor je Alex! En sorry daarvoor..
Liedje uit The Corpse Bridequote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Tangarine het volgende:
wasda (@ chipszak.'s lange tekst)?
Die is idd supertof! Ik kan nog steeds niet geloven dat m'n ex daarbij in slaap is gevallen, en de helft van de tijd half in beeld heeft gelegen omdat ik hem niet wakker durfde te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Liedje uit The Corpse Bride![]()
van Tim Burton. Een té leuke film is dat!
Isse goedquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik heb me de trap opgesleept, en ik begin bijna te geloven dat ik alleen maar lieve smsjes krijg.
René..
Tof voor je Alex! En sorry daarvoor..
owja, heb hem al half jaar op dvd liggen, nog steeds niet gekekenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Liedje uit The Corpse Bride![]()
van Tim Burton. Een té leuke film is dat!
TIM BURTON FTW!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die is idd supertof! Ik kan nog steeds niet geloven dat m'n ex daarbij in slaap is gevallen, en de helft van de tijd half in beeld heeft gelegen omdat ik hem niet wakker durfde te maken..
DOEN!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
owja, heb hem al half jaar op dvd liggen, nog steeds niet gekeken
Succes!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet nog allemaal voorbereidingen voor morgen doen bedenk iik me ineens![]()
* Alexxxxx begint maar met broodjes smeren
OMGWTF!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom gaat het de hele tijd over de DVDs die mn ex heeft gekregen bij de boedelscheiding
RIP comlete Harry Potter DVD collectie
RIP The Coprse Bride DVD
Maakt niet uit. Gewoon meegaan en je vermaken om mijn gegil.quote:
Nee.. Maar ja, de boedelscheiding is achteraf niet helemaal eerlijk gegaanquote:
Pech voor jouquote:
als ze niet thuis is, sneak j door t raam naar binnen en steel je The Corpse Bride & HP-collectie.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.. Maar ja, de boedelscheiding is achteraf niet helemaal eerlijk gegaan![]()
globaal was het zo:
Alex: bijna niks
Sandra: bijna alles.
Ik wil niet meer in dat huis komenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
als ze niet thuis is, sneak j door t raam naar binnen en steel je The Corpse Bride & HP-collectie.
Dat heeft ze niet door. (Een tv valt meer op enzoot)
Ik stemde stilzwijgend toe ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pech voor jou.
Anders kijk ik m wel alleen met Tangarine!![]()
Dat was al afspraak.
Die ik in mn 1tj gemaakt heb tho, maar hij is het er vast mee eens.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik stemde stilzwijgend toe ofzoMaar iedereen is welkom hoor, zolang je niet tijdens de film gaat zitten zeiken dat HP stom is
Neem ik Duct tape mee, dan is iedereen snel stilquote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik stemde stilzwijgend toe ofzoMaar iedereen is welkom hoor, zolang je niet tijdens de film gaat zitten zeiken dat HP stom is
quote:
Verrader.quote:
Volgens mij kan je ze nu ook al in boxen kopen. Alle 4 tegelijk dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik koop m wel nieuw weer als mn financiele situatie dat toelaat
Kom zelf maar met een onderwerp danquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo, en daar blijft het bij.
Leuk onderwerp nu![]()
![]()
Ik wil een box met alle 7 tegelijkquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ze nu ook al in boxen kopen. Alle 4 tegelijk dus.
Dat kan nog even durenquote:
Ja, inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kom zelf maar met een onderwerp dan.
Jij vind HP stom.![]()
Ochermquote:Op zondag 27 mei 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:Speciaal voor Renesite dan, omdat ik nog best lief ben: Ik heb de Open Atelier route gedaan !
Ik niet.quote:
Het was leuk hoorquote:
Ik wou patat gaan eten vandaagquote:Op zondag 27 mei 2007 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was leuk hoor.
Dat jij nou geen onderwerp kan bedenken.
Ik halverwege augustus 4 dagen in Antwerpenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga volgende week shoppen in Utrecht en ik heb er fucking veel zin in.
Baas boven baas.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik halverwege augustus 4 dagen in Antwerpen
Ik ben geen enkele dichte cafetaria tegen gekomen vandaagquote:Op zondag 27 mei 2007 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou patat gaan eten vandaag
De frituurschuur was dicht
Super zeg. Ik ga met Do2, alleen is die nu al bang geloof ik.quote:
Ons hokje 2 straten verderop dichtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben geen enkele dichte cafetaria tegen gekomen vandaag!
5 min. van ons huis is er één die 365 dagen per jaar open is!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |