Goed opgelost!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ons hokje 2 straten verderop dicht![]()
Dus werden het aardappelschijfjes in het vet met 2 frikadellen![]()

Zijn portemonnee! Wat doe je!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Super zeg. Ik ga met Do2, alleen is die nu al bang geloof ik..

Ik maak me meer zorgen om zijn psychische gesteldheid na een dag met mij in bij voorbeeld de H&M.quote:

H&Mquote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om zijn psychische gesteldheid na een dag met mij in bij voorbeeld de H&M..

Hoi, niet als ik gewoon lekker lui die dag ben, en ze hier roepen dat de jumbo ook wel open is.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed opgelost!
Wij hadden wraps! (Hoi sebas, doe voortaan je aankopen beter)

Op dit gebied ben ik het wel redelijk met je eens.quote:

DAN WEET JE HET NU!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, niet als ik gewoon lekker lui die dag ben, en ze hier roepen dat de jumbo ook wel open is.(wist ik veel dat ie het niet had.
[afbeelding] )

Dat zal het idd best zijn, twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind H&M een prima winkel om heel veel zomershirtjes en zo te kopen voor weinig geld, die je toch maar 1 seizoen draagt.

Werk. Ik ben echt zo enorm de lul deze zomer, door mijn fout.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Antwerpen ligt zo ongeveer tgen Breda aan, wat let je?

Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zal het idd best zijn, twijfel ik geen moment aan.
Maar tis allemaal niet zo mijn ding!

Ben je me nu al vergetenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
DaD, HOOOII!!!

Samme krake jaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op dit gebied ben ik het wel redelijk met je eens.

Sebasser!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
DaD, HOOOII!!!

Ja, maar je zult vast nog wel een sin Breda komen, en dan ff op de bus naar Antwerpen stappen is de moeite waard. Antwerpen is zooooooooooo'n mooie stadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werk. Ik ben echt zo enorm de lul deze zomer, door mijn fout.

De Divided-lijn is best wel... apart hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.

Je bent zelf apart.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Divided-lijn is best wel... apart hoor.

Die lachen zich al doodquote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, eigelijk zou je je eens voor de verandering 1 dag zo moeten kleden, dat zou wel extreem grappig zijn denk ik, voor je klasgenoten en zulks, die zullen zich wel doodlachen, de kutjeugd, jeugd. Gatver.

Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Antwerpen ligt zo ongeveer tgen Breda aan, wat let je?

Gaan we vast nog wel eens doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar je zult vast nog wel een sin Breda komen, en dan ff op de bus naar Antwerpen stappen is de moeite waard. Antwerpen is zooooooooooo'n mooie stad

Je bent zelf online.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die lachen zich al dood![]()
Nee hoorDoen ze niet
shokSHOK!@:2;1
Ik heb 2 dingen van de H&M, maar ik heb dr verder nog nooit iemand mee zien lopen, wat je vaak met H&M spullen wel hebtJe herkent zó waar het vandaan komt.
Ik heb een shirtje met rare katten met vlinderdasjes om, en ik heb nog in een andere kleur de jurk-versie daarvan.![]()
2ehands winkels FTW& de Simsalabim!
![]()
En online winkels natuurlijk.

Via prachtige buitenwegen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaan we vast nog wel eens doen..

Dat ookquote:

Digitale shizzle.quote:

Kom met een ow dan!quote:

ja. Ik dacht dat ik klaar was met de foto's in mn mailbox. Maar toen zei ik 'bedankt, heb je ermeer?' en nu heb ik 26 foto's van extreem zeldzame vrachtwagens in mn mailboxquote:

Nee.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben uitgepraat.
Ik ben saai..

Waarom zeg je zulke onzinne dingen?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik dacht dat ik klaar was met de foto's in mn mailbox. Maar toen zei ik 'bedankt, heb je ermeer?' en nu heb ik 26 foto's van extreem zeldzame vrachtwagens in mn mailboxdus weer aan de bak

Wat Alex zegt, plus nog een heleboel.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben uitgepraat.
Ik ben saai..

quote:

Leukquote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik zo maar op bed ga.
Morgen werken.:').

Het mag dam extreem onboeiend zijn, het is een vrklaring van mijn plotselinge geringe aanwezighied. Ik heb net een ÖAF gedaan, en ben nu bezig met een Saurerquote:

Slaap lekker danquote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen werken.:').

Onze, haat-liefde Ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
!
Wij hebben tenminste een zinniggesprek over een haat-liefde relatie!![]()

Trustequote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen werken..

half 10?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen werken..

vet !quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mag dam extreem onboeiend zijn, het is een vrklaring van mijn plotselinge geringe aanwezighied. Ik heb net een ÖAF gedaan, en ben nu bezig met een SaurerDeze foto's helpen om BuzzyBee nog verder te profileren als site met bijzondere en zledzame voertuigen.

Ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Onze, haat-liefde Ja.
En hij is echt erg zinnig, ja.

Nee, ik bedoelde zo van waarom zeg je dan tegen die persoon (ahwel, vraag) of hij nog meer heeft als je er geen tijd voor hebt?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mag dam extreem onboeiend zijn, het is een vrklaring van mijn plotselinge geringe aanwezighied. Ik heb net een ÖAF gedaan, en ben nu bezig met een SaurerDeze foto's helpen om BuzzyBee nog verder te profileren als site met bijzondere en zledzame voertuigen.

Ik ook van jou.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.
Ik haat je best, maar ik wil wel wraps met je maken hoor!

Je bent zelf lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ben ziekjes hè?quote:

Romantischquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
En ik wil best Corps Bride met je kijken hoor.

Jij houdt wel van toeteren he?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben ziekjes hè?.
Heeeeeeeeel veel plezier morgen Alex, en ik heb het even gevraagd, maar je rijdt niet bij m'n werk langs helaas. Maar toeter sowieso maar!.

quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij houdt wel van toeteren he?
Pervers meisje dat je bent, jeetje.

Had je het nieuws van half 8 ook gezien?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit een docu op NL 3 te kijken over homohatende christenen in de VS, freaky figuren...

quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet als ik niet eerst mijn kamer ga stofzuigeren ofzo.

Schoonmaken ende opruimen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat wou jij met die vloer doen dan
![]()
![]()
! ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |