Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Antwerpen ligt zo ongeveer tgen Breda aan, wat let je?
Gaan we vast nog wel eens doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar je zult vast nog wel een sin Breda komen, en dan ff op de bus naar Antwerpen stappen is de moeite waard. Antwerpen is zooooooooooo'n mooie stad
Je bent zelf online.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die lachen zich al dood![]()
Nee hoorDoen ze niet
shokSHOK!@:2;1
Ik heb 2 dingen van de H&M, maar ik heb dr verder nog nooit iemand mee zien lopen, wat je vaak met H&M spullen wel hebtJe herkent zó waar het vandaan komt.
Ik heb een shirtje met rare katten met vlinderdasjes om, en ik heb nog in een andere kleur de jurk-versie daarvan.![]()
2ehands winkels FTW& de Simsalabim!
![]()
En online winkels natuurlijk.
Via prachtige buitenwegen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaan we vast nog wel eens doen..
Dat ookquote:
Digitale shizzle.quote:
Kom met een ow dan!quote:
ja. Ik dacht dat ik klaar was met de foto's in mn mailbox. Maar toen zei ik 'bedankt, heb je ermeer?' en nu heb ik 26 foto's van extreem zeldzame vrachtwagens in mn mailboxquote:
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben uitgepraat.
Ik ben saai..
Waarom zeg je zulke onzinne dingen?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik dacht dat ik klaar was met de foto's in mn mailbox. Maar toen zei ik 'bedankt, heb je ermeer?' en nu heb ik 26 foto's van extreem zeldzame vrachtwagens in mn mailboxdus weer aan de bak
Wat Alex zegt, plus nog een heleboel.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben uitgepraat.
Ik ben saai..
quote:
Leukquote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik zo maar op bed ga.
Morgen werken.:').
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |