??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het kon toch... met dat plaatje van je en die negeriaanse naam
Mooi einde voor een topic! En toffe topic tt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:45 schreef Deansensitized het volgende:
Punica!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mooi einde voor een topic! En toffe topic tt!![]()
Eens een neger, altijd een neger!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
??
K ben focking gewoon een Nederlander, gek!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
Zo stoned als een garnaal Punica is het helemaal
Je krijgt er nooit genoeg van
Het is 't beste dat je krijgen kan
En heb je dan nog dorst
Nou dan ga je maar naar Horst
Doa stiet en hundje en dat pist oow in oow mundje
quote:
Nee man, deze is van de Heideroosjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:48 schreef Goover het volgende:
[..], ik dacht dat dit het reclame liedje was ofzo..maar die zin zat er dan vast niet in
he neem het niet te persoonlijk op!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
??
K ben focking gewoon een Nederlander, gek!!
Kloptquote:
heb je die digitaal! zo ja zou je hem mij kunnen emailen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, deze is van de Heideroosjes![]()
Grapjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he neem het niet te persoonlijk op!![]()
Nog niet. Ga er meteen achteraan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je die digitaal! zo ja zou je hem mij kunnen emailen?![]()
wijde broeken enzo, petje scheef op de kopquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt!
Voel me wel een beetje en wigger![]()
Heb ik nu ook aan/opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wijde broeken enzo, petje scheef op de kop![]()
ik neem dinsdag een fles Punica mee naar mn werk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:50 schreef Sehnsucht het volgende:
ik zit hier nu aan een blikje cola![]()
arme ik![]()
Whehequote:
Jeugdfoto van je:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt!
Voel me wel een beetje en wigger![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jeugdfoto van je:
[afbeelding]
En heb die brief ook gehad.
Moin Moin!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef Sok41 het volgende:
Mooooooooooooooooooooornin
HAAL GVD WEG MAN, KNEUSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jeugdfoto van je:
[afbeelding]
En heb die brief ook gehad.
Btw; iemand nog een foto van dat wigger ventje met die dikke kop en bolle ogen, die is echt hilarisch![]()
die ga ik inlijstenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
OOOOOW! en ik maak vanavond een foto voor jullie van mn Punica voorraad!![]()
zeg maar een weekend dat we een SC stage meet in berlijn houden!quote:
Dan email ik hem even in groot formaat!quote:
Vloeitje pakken, plukkie shag eruit halen, netjes erin leggen, beetje aan pielen tot t rond is. Daarna randje likken en dichtplakkenquote:
Ik rook ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe het moet!quote:
gaaf, dan hang ik hem naast m'n a3 poster met het nieuwsbericht dat stagiairs gemiddeld tussen de 200 en 300 euro verdienenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan email ik hem even in groot formaat!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef ETA het volgende:
woeshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hoelang nog ETA?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef ETA het volgende:
woeshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe het moet!Ik heb inmiddels mn hersens uitgezet, msischien gaat het nu wat makkelijker
![]()
ik heb er overigens een reactie op gehad van m'n baas, maar die vind het niet nodig om voor die 5 dagen stage nog moeite te gaan doen voor een verhogingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
gaaf, dan hang ik hem naast m'n a3 poster met het nieuwsbericht dat stagiairs gemiddeld tussen de 200 en 300 euro verdienen![]()
Ik wil hem ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog niet. Ga er meteen achteraan!
jezelf quotenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb er overigens een reactie op gehad van m'n baas, maar die vind het niet nodig om voor die 5 dagen stage nog moeite te gaan doen voor een verhoging![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
gaaf, dan hang ik hem naast m'n a3 poster met het nieuwsbericht dat stagiairs gemiddeld tussen de 200 en 300 euro verdienen![]()
wat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wil hem ook![]()
Ik denk dat ik verbannen word uit dit topic als ik ga vertellen wat ik net besteld heb
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb er overigens een reactie op gehad van m'n baas, maar die vind het niet nodig om voor die 5 dagen stage nog moeite te gaan doen voor een verhoging![]()
Wattan??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wil hem ook![]()
Ik denk dat ik verbannen word uit dit topic als ik ga vertellen wat ik net besteld heb
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef DaFan het volgende:
Goedemorgen
Net nog even een Engelse dame + zoontje richting het centrum gestuurd, die stond ergens bij de Westerdok te dwalenDacht dat alle rondvaarten boten over The Canal vaarden (waarbij ze aan het IJ dacht
)
"And then you ask for 'Lienelien'."
Môrnquote:
echt... het is dat ik geen modje ben... anders had je nu een een probleem!quote:
DON'T!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt.. ik kan gewoon geen sjekkie rollen... Ik ben er gewoon weg te slim voor denk ik... Iemand toevallig een uitleg met plaatjes?
Dude, ik kan ook HBO, maar kan ook sjekkies draaien. n00bquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt.. ik kan gewoon geen sjekkie rollen... Ik ben er gewoon weg te slim voor denk ik... Iemand toevallig een uitleg met plaatjes?
waarom niet... ik heb mn hersens al uitgezet ik MOET het gewoon kunnen!quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie het niet :S
Doe normaal, wtf man. Dat kregen wij op de basisschoolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef ETA het volgende:
VMBO "wiskunde"
moest ff
NOG 3 UUR TOT WEEKEND!!!!!!!!!!!! en dan lekker naar Wulai voor een dagtripje
je moet klikken...quote:
ik ook niet...quote:
Ghehe das waar...maar shagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom niet... ik heb mn hersens al uitgezet ik MOET het gewoon kunnen!
Ik moet toch IETS leren op mn stage...![]()
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef ETA het volgende:
VMBO "wiskunde"
moest ff
NOG 3 UUR TOT WEEKEND!!!!!!!!!!!! en dan lekker naar Wulai voor een dagtripje
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...quote:
Daarnaast werkt ze nog bij als .... bij de Hema, daar verdient ze 10euro in de week. Hoeveel houd anne over aan het eind van de maand?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WheheWat een slecte bende zeg! Anne spaart elkje week 2 muntjes van 1 euro en 1 van 50 eurocent.....
![]()
Straatschoffie...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...even proberen en dan verkoop ik er 4 vanmiddag op straat!
![]()
Deed ik. Wil je een screenshot?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WheheWat een slecte bende zeg! Anne spaart elkje week 2 muntjes van 1 euro en 1 van 50 eurocent.....
![]()
Jeugdvantegenwoordig!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...even proberen en dan verkoop ik er 4 vanmiddag op straat!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EpeENVRwUvIquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
graag!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deed ik. Wil je een screenshot?
Echt slecht manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
[..]
Daarnaast werkt ze nog bij als .... bij de Hema, daar verdient ze 10euro in de week. Hoeveel houd anne over aan het eind van de maand?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
dat heet bijverdienen!quote:
sssssssstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
Dat heet illegaal door verkopen! want je hebt de vergunning er niet voor!
J/K ^^
quote:
AH!!! Dat is toch maroon 5quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
1, 2 ,3 ,4 baby scream if you want some more like Aaah push it push it, watch me work it aahh
lol, zo ziet dat bij mij thuis er ook uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En te Fok!ken, EN te werken hoor!
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
En je hebt nog een bierglas naast je staan ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
die doet het wel!quote:
Elektrotechniekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
I'm perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
1, 2 ,3 ,4 baby scream if you want some more like Aaah push it push it, watch me work it aahh
Ik heb dat allemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
Ja, en over jou hebben we hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ziiten jullie zeker met elkaar te MSN'en he!![]()
dat overleef je nooit....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Ik moet ff 2 Roemenen naar het vliegveld rijden
succes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Ik moet ff 2 Roemenen naar het vliegveld rijden
Heb je msn niet eens, leugenaarquote:
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!quote:
Goeiedag man, zie door de bomen het bos niet meer daarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
dat royal classic?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Die doet het ja
En nee, geen bierglas maar water, maar dat blikje is wel bier![]()
Daarvoor zelfs alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!![]()
en vanavond staat die auto in polen/roemenie/ruslandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!![]()
Haha, soms nog dikkere bende hoor. Weet altijd precies waar alles ligt, dus red me primaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, zie door de bomen het bos niet meer daar![]()
BOEM!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef denB het volgende:
[..]
Daarvoor zelfs alIk denk zodra je instapt!
Jep!!quote:
Weet je wat jij zou moeten doen? *kvk stemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, soms nog dikkere bende hoor. Weet altijd precies waar alles ligt, dus red me prima![]()
Nou?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef denB het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? *kvk stem*
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en vanavond staat die auto in polen/roemenie/rusland![]()
naar de kamer van koophandel gaanquote:
en dan word hij zeker door mensenhandelaren verkocht om in een of andere dampende fabriek nike-schoenen in elkaar te naaien!!!!11!!1!~quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraan
En daarna moet hij zich anaal kont pijpen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraan
Soep?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pffuuu, ik heb nu al geen zin meer..
Wat ga ik eten vanavond?
- Patat Speciaal met een frikandel speciaal
- Pizza dokter oetker ristorante hawai
Ik ben er nog niet helemaal uit..
nike voetballen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en dan word hij zeker door mensenhandelaren verkocht om in een of andere dampende fabriek nike-schoenen in elkaar te naaien!!!!11!!1!~
Bovenstequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Wat ga ik eten vanavond?
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef denB het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je die reclamen niet kent? -_-![]()
die pizza is juist lekker!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Soep?
Ik zou voor de patat gaan, aangezien die pizza tering ranzig is
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Wat ga ik eten vanavond?
Bvtje opzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Soep?
Ik zou voor de patat gaan, aangezien die pizza tering ranzig is
Niks maar hij speelt ff de reclame na. Doh!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...
per dag niet per bal, dat is te veel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ook goed, voor de 0,03 cent per bal zeker![]()
dan is patat niet eens een keuze dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!
Klopt, die smaakt ook goed..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Die Funghi is trowuens lekkerder van Dokter Oetlul
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niks maar hij speelt ff de reclame na. Doh!
Jawel, dan moet ik 500 meter verder fietsen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan is patat niet eens een keuze dus!![]()
www.doehetzelf.nl ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!
Dat zal het zijnquote:
Of half gebakken, het is maar hoe je t bekijkt hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Vent, ik ben om kwart over 5 thuis en om 6 uur moet ik weer werken.. dus zelf patat bakken lijkt me geen optie!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef denB het volgende:
[..]
www.doehetzelf.nl ?
Weet jij hoe makkelijk het is om zelf je pro patat speciaal te fixen![]()
![]()
ik verdien al 72 cent per uur!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
per dag niet per bal, dat is te veel!![]()
nike moet er ook nog aan verdienen...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
Glas is ook altijd halfvol toch? Bij mij wel
En hoe laat moet je weg?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef Stienn het volgende:
[..]
Vent, ik ben om kwart over 5 thuis en om 6 uur moet ik weer werken.. dus zelf patat bakken lijkt me geen optie!
quote:
5.59 ofzo, het maakt niet uit dat ik later kom.. voer toch nooit iets uit op vrijdag avond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef denB het volgende:
[..]
En hoe laat moet je weg?
Want:
patat pan=10min voor hij warm is, patat is 5min voor het klaar is, frikandel=ong5min voor het klaar
over=10/20min voor hij warm+10/20min voor je pizza
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik nu 106 cent. Maar das bruto dus ik hou maar 70 cent netto over..
maak niet uit, iedereen wil wel eens zn posts opkrikken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
Ben ff een beetje aan het prutsen volgens mij..
Ik hoor het al, tijd voor beidequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
5.59 ofzo, het maakt niet uit dat ik later kom.. voer toch nooit iets uit op vrijdag avond...
Wil je graag bovenaan morgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
Ben ff een beetje aan het prutsen volgens mij..
Oh maar das ook wel o.k.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ik krijg helemaal niks![]()
Maar bedrijf betaald de huur en het warm eten in de kantine voor me![]()
Bij patat hoef ik geen moeite te doen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef denB het volgende:
[..]
Ik hoor het al, tijd voor beide
in de tijd dat jij je patat haalt, is je pizza al klaar!![]()
tikt inderdaad goed door...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh maar das ook wel o.k.
Huur en eten is toch ook best duur.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Sok41 het volgende:
Zat ineens een reisvergoeding bij van 220 euro.. Ik niet begrijp maar ik houd mn mond wel
Hendriks in Borne FTWquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij patat hoef ik geen moeite te doen..![]()
Lol, das onzin ? Ik zou 't niet terug storten, ze kennen m'n rug opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Had ik vorig jaar ook na mijn stageperiode. Kreeg ineens een 6e maand betaald terwijl ik er nooit heb gezeten, ik er heen gebeld zo eerlijk als ik ben. Naja, kwam er dus op neer dat de desbetreffende persoon er niet was die hier over ging, zouden ze mij terug bellen (naam onthouden en opgeschreven die dit tegen mij had gezegd)! Nooit een belletje gehad, totdat ik 3 maanden daarna een brief thuis kreeg met een aanmaning dat ik het terug moest storten.
Ik weer bellen, was die vrouw ondertussen die mijn belletje had behandeld vertrokken. GVD![]()
115 eurootjes in de maandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]zoveel? hoeveel ballen maak jij dan wel niet per uur!
![]()
Ik had gezegt, doei! 3maaden te laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Had ik vorig jaar ook na mijn stageperiode. Kreeg ineens een 6e maand betaald terwijl ik er nooit heb gezeten, ik er heen gebeld zo eerlijk als ik ben. Naja, kwam er dus op neer dat de desbetreffende persoon er niet was die hier over ging, zouden ze mij terug bellen (naam onthouden en opgeschreven die dit tegen mij had gezegd)! Nooit een belletje gehad, totdat ik 3 maanden daarna een brief thuis kreeg met een aanmaning dat ik het terug moest storten.
Ik weer bellen, was die vrouw ondertussen die mijn belletje had behandeld vertrokken. GVD![]()
630 in de maandquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Onverschuldigde betaling is nog 5 jaar later te vorderen, doe maar gewoon wel dus.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
Goedemorgen, laatste dag van de week!!!![]()
Toch maar wel gedaan, kon ook niks hard maken omdat die vrouw dus weg wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lol, das onzin ? Ik zou 't niet terug storten, ze kennen m'n rug op![]()
halllo!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
nee.... ik ga niet posten hoeveel ik krijgquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hm stagevergoeding 350, dus zeg maar 15 eurotjes per dag ofzo?
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zal even een foto maken van mn gedraaide sjekkies...
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
Pingpongshowquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
nee.... ik ga niet posten hoeveel ik krijg
en dan nog de maandelijkse inkomsten uit "andere bronnen", gezamelijk goed voor een bovenmodaal inkomen
oh men, ik kan niet wachten tot mijn eerste uitkering van de vergoeding... lekkere dik pak geld, en hopelijk dan ook eindelijk het geld voor mijn vliegticket........... plan is om geen geld terug te nemen naar NL aangezien je dik genaaid wordt in de wisselkoersen (20%!!!!!!), dus dat wordt geld verbrassen als een gek
Ik zal je mijn rekening nummer gevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
en dan nog de maandelijkse inkomsten uit "andere bronnen", gezamelijk goed voor een bovenmodaal inkomen
oh men, ik kan niet wachten tot mijn eerste uitkering van de vergoeding... lekkere dik pak geld, en hopelijk dan ook eindelijk het geld voor mijn vliegticket........... plan is om geen geld terug te nemen naar NL aangezien je dik genaaid wordt in de wisselkoersen (20%!!!!!!), dus dat wordt geld verbrassen als een gek
mijn geniale verbastering op No shit Sherlock: Woef Woef Rex!!quote:
jezelf aanbieden achter t station?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat je het beste in de hoeren straat van duitsland kan staanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
ga poker spelen op internet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das tegen mijn principesI want some money! Ik kan niks kopen
![]()
Je kan voor mij met pakjes rond rijden.. Zolang je er maar niet in kijkt !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
voor het geld dat ik heb kan ik gerust naar een een "honkbal"showquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Je kan voor mij met pakjes rond rijden.. Zolang je er maar niet in kijkt !
* denB meldt zich aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Je kan voor mij met pakjes rond rijden.. Zolang je er maar niet in kijkt !
Google is dein freundquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nog wel wat![]()
Waar kan ik een korte gratis onlinecursus volgen?
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Naja, doe je dingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef ETA het volgende:
[..]
voor het geld dat ik heb kan ik gerust naar een een "honkbal"show
Alleen een nadeel, heb geen rijbewijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Stuur maar een sollicitatie brief enzooow![]()
HAHAquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen! Ik ben een beetje later want mijn cheffie is er niet en ik had gister een concert HAHA!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen! Ik ben een beetje later want mijn cheffie is er niet en ik had gister een concert HAHA!
met een prive pingpong showquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laatste nacht in het hilton slapen enzo
Duitsland is oke ole oleeee!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
En euh, Punica is natuurlijk de shit, vooral Tropical Melon (?)
man volgens mij kun je de hele nacht door pinpongshows krijgen als je geld opmoet!quote:
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komenquote:
He he he, ik probeer mijn goede bui alleen maar te verspreiden hoorquote:
HAHA, SWOOOOOOOOOEEEEEEEESSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ............quote:
L:achen, stond er Bier ipv Beer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komen![]()
![]()
whehehe! dus je hebt je nieuwe stamkroeg gevonden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komen![]()
![]()
Tof, volle bak dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
[..]
He he he, ik probeer mijn goede bui alleen maar te verspreiden hoor![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt een pingpongtafel laten flapperen voor dat geld
Show met pingpongende mensjes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat is een pingpong show?
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat is een pingpong show?
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"quote:
Na wat pillen welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!
toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"
Ik vond het iig erg grappig![]()
Om daarom dit gezichtje:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"
Ik vond het iig erg grappig![]()
Nou wellicht, het was echt een toffe bar! Zeg maar een barretje, met een soort huiskamer erachter, en daar was dus een kamer waar concerten worden gegeven (stonden ook draaitafels dus ik denk ook veel electronica). Overal hingen ook de 3 kruisjes van Amsterdam. Wat voor jou wellicht?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe! dus je hebt je nieuwe stamkroeg gevonden?![]()
waar zit het! Anders spreken we daar een keer af!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou wellicht, het was echt een toffe bar! Zeg maar een barretje, met een soort huiskamer erachter, en daar was dus een kamer waar concerten worden gegeven (stonden ook draaitafels dus ik denk ook veel electronica). Overal hingen ook de 3 kruisjes van Amsterdam. Wat voor jou wellicht?![]()
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Om daarom dit gezichtje:erbij te doen is mij totaal onduidelijk
![]()
Whoah, met lichteffecten enzooo? helemaal de bomb lijkt me dat! heavy shitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!
toch?
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!quote:
Toeristenquote:
Ooh jawel johquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de tweede keer in 8 maanden tijd dat het me overkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!
whehe vink ook wel grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?ben je zekerweten een vrouw?
![]()
Bel je hem prive op. Wordt hiero ook gewoon gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan als al die ambtenaren vrij zijn op vrijdag!!!
heb je er net een paar nodig om wat na te vragen en te regelen is die er niet
Ik ook niet, nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeur![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeur![]()
quote:
Haaaiiiiiiquote:
Soms wel, maar met die tijden die ik hier maak eigenlijk nooit. Enneuhhh, met dit weer een ochtendhumeur is natuurlijk not done he? Hmm nee eigenlijk bijna nooit hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?ben je zekerweten een vrouw?
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is de tweede keer in 8 maanden tijd dat het me overkomt, das echt cool! Ja we kunnen wel eens meeten in die bar als je wil, het is bij Prenzalauer Allee
ja, maar ik heb 'm nodig voor iets wat alleen hij kan opzoeken. zelfs ik kan niet bij die gegevensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef denB het volgende:
[..]
Bel je hem prive op. Wordt hiero ook gewoon gedaan
Nou echt er zat er vanochtend 1 in de S-bahn.. die had toch een ochtendhumeur...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haaaiiiiii
[..]
Soms wel, maar met die tijden die ik hier maak eigenlijk nooit. Enneuhhh, met dit weer een ochtendhumeur is natuurlijk not done he? Hmm nee eigenlijk bijna nooit haha![]()
gadverdamme...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Een collega van me haalde net eindelijk een keer kofie. Ik neem meestal cappucino. Komt ie aanzetten met een soort 1 liter beker vol met cappucino (5x gedrukt), dan hoefde ie niet weer te lopen vandaag. Moest ik het maar opwarmen in de magnetron...![]()
Moet JIJ het opwaremN?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Een collega van me haalde net eindelijk een keer kofie. Ik neem meestal cappucino. Komt ie aanzetten met een soort 1 liter beker vol met cappucino (5x gedrukt), dan hoefde ie niet weer te lopen vandaag. Moest ik het maar opwarmen in de magnetron...![]()
hahaha nog een leuke, ik was laatst met een collega in de Oranienburger Straße, en een man vraagt ook de weg, op een gegeven moment zeg ik "ja euh, je bent nederlandse he?". Dat accent vis je er altijd uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laatst vroegen en stel nederlanders aan me waar de east side gallery was, in het gebrekkig duits!
ik reageer in het nederlands, ooow maar dan moet je daar en daar heen!
![]()
![]()
![]()
hahaha <3 thatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
hahaha nog een leuke, ik was laatst met een collega in de Oranienburger Straße, en een man vraagt ook de weg, op een gegeven moment zeg ik "ja euh, je bent nederlandse he?". Dat accent vis je er altijd uit!. (de weg wist ik overigens niet)
Ging ie boos naar je kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou echt er zat er vanochtend 1 in de S-bahn.. die had toch een ochtendhumeur...!
ik denk niet dat ie zelf vandaag nog een keer van z'n stoel komt. Luie draak!quote:
was een leuke dame, ik een beetje glimlachen en ze keek me toch boos aan!quote:
Laat je mooi over je heen lopen of niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie zelf vandaag nog een keer van z'n stoel komt. Luie draak!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was een leuke dame, ik een beetje glimlachen en ze keek me toch boos aan!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!![]()
wat deed je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar moet ik het mee eens zijn. Ondanks dat ik engelse familie leden heb, hoor je zo duidelijk dat ze van nederlandse afkomst zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je "alleen" lachte?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt mijn trauma voor vandaag... ik begrijp niet dat vrouwen dat kunnen doen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?
En dan kijken ze je aan van ?>
![]()
Oh laatst had ik ook nog zoiets! (er schieten me ineens zoveel dingen te binnen), 2 stelletjes van een jaar of 50 bij de Warschuaer straße stonden maar te hannessen hoe ze naar Alex moesten komen, en dan gewoon uit het niets zeggen, "die kant op" haha. Geweldig![]()
ik keek een andere kant op... ik vond het gewoon niet tof van die vrouw... dat word vanacht gewoon een nachtmerrie,...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?
![]()
Oh laatst had ik ook nog zoiets! (er schieten me ineens zoveel dingen te binnen), 2 stelletjes van een jaar of 50 bij de Warschuaer straße stonden maar te hannessen hoe ze naar Alex moesten komen, en dan gewoon uit het niets zeggen, "die kant op" haha. Geweldig![]()
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Fransquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
ja....en ze zag er nog wel zo leuk uit... ik zag het al helemaal voor me hoei k haar meevroeg naar Felix zaterdag avond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je "alleen" lachte?![]()
soms ook nog spaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Frans![]()
Dat filmpje waarop hij met die meid staat te droogneuqen. Meid was 15 jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Sok41 het volgende:
Watch me smack that !@ oeh laffe akon
Als je in de US woonde, kon je haar na je nachtmerries aanklagenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik keek een andere kant op... ik vond het gewoon niet tof van die vrouw... dat word vanacht gewoon een nachtmerrie,...![]()
Hablo Españolquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Als je in de US woonde, kon je haar na je nachtmerries aanklagen
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja....en ze zag er nog wel zo leuk uit... ik zag het al helemaal voor me hoei k haar meevroeg naar Felix zaterdag avond...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
nog erger, vlaamse accenten................ zat in een hostel, hoorde paar dames met elkaar praten.Zou zweren dat het zweeds was, dus ik erop af en vragen "are you swedish?"..... zij antwoorden, nee belgisch................. en ze waren in het vlaams aan het praten ..........
eenzaam...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.
Zeg, hoe zag de top "X" met postcijfers eruit gisteren?
Ergquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.
Zeg, hoe zag de top "X" met postcijfers eruit gisteren?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Erg![]()
Kuno nr 1 met boven de 400 posts![]()
nice onequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
nog erger, vlaamse accenten................ zat in een hostel, hoorde paar dames met elkaar praten.Zou zweren dat het zweeds was, dus ik erop af en vragen "are you swedish?"..... zij antwoorden, nee belgisch................. en ze waren in het vlaams aan het praten ..........
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
Kuno krijgt 200 aftrek vanwege buitenland posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |