Jeugdvantegenwoordig!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...even proberen en dan verkoop ik er 4 vanmiddag op straat!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EpeENVRwUvIquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...even proberen en dan verkoop ik er 4 vanmiddag op straat!
![]()
graag!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deed ik. Wil je een screenshot?
Echt slecht manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
[..]
Daarnaast werkt ze nog bij als .... bij de Hema, daar verdient ze 10euro in de week. Hoeveel houd anne over aan het eind van de maand?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
dat heet bijverdienen!quote:
sssssssstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
Dat heet illegaal door verkopen! want je hebt de vergunning er niet voor!
J/K ^^
quote:
AH!!! Dat is toch maroon 5quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
1, 2 ,3 ,4 baby scream if you want some more like Aaah push it push it, watch me work it aahh
lol, zo ziet dat bij mij thuis er ook uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En te Fok!ken, EN te werken hoor!
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
En je hebt nog een bierglas naast je staan ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
die doet het wel!quote:
Elektrotechniekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
I'm perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
1, 2 ,3 ,4 baby scream if you want some more like Aaah push it push it, watch me work it aahh
Ik heb dat allemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |