Wattan??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wil hem ook![]()
Ik denk dat ik verbannen word uit dit topic als ik ga vertellen wat ik net besteld heb
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef DaFan het volgende:
Goedemorgen
Net nog even een Engelse dame + zoontje richting het centrum gestuurd, die stond ergens bij de Westerdok te dwalenDacht dat alle rondvaarten boten over The Canal vaarden (waarbij ze aan het IJ dacht
)
"And then you ask for 'Lienelien'."
Môrnquote:
echt... het is dat ik geen modje ben... anders had je nu een een probleem!quote:
DON'T!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt.. ik kan gewoon geen sjekkie rollen... Ik ben er gewoon weg te slim voor denk ik... Iemand toevallig een uitleg met plaatjes?
Dude, ik kan ook HBO, maar kan ook sjekkies draaien. n00bquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt.. ik kan gewoon geen sjekkie rollen... Ik ben er gewoon weg te slim voor denk ik... Iemand toevallig een uitleg met plaatjes?
waarom niet... ik heb mn hersens al uitgezet ik MOET het gewoon kunnen!quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie het niet :S
Doe normaal, wtf man. Dat kregen wij op de basisschoolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef ETA het volgende:
VMBO "wiskunde"
moest ff
NOG 3 UUR TOT WEEKEND!!!!!!!!!!!! en dan lekker naar Wulai voor een dagtripje
je moet klikken...quote:
ik ook niet...quote:
Ghehe das waar...maar shagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom niet... ik heb mn hersens al uitgezet ik MOET het gewoon kunnen!
Ik moet toch IETS leren op mn stage...![]()
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef ETA het volgende:
VMBO "wiskunde"
moest ff
NOG 3 UUR TOT WEEKEND!!!!!!!!!!!! en dan lekker naar Wulai voor een dagtripje
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...quote:
Daarnaast werkt ze nog bij als .... bij de Hema, daar verdient ze 10euro in de week. Hoeveel houd anne over aan het eind van de maand?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WheheWat een slecte bende zeg! Anne spaart elkje week 2 muntjes van 1 euro en 1 van 50 eurocent.....
![]()
Straatschoffie...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...even proberen en dan verkoop ik er 4 vanmiddag op straat!
![]()
Deed ik. Wil je een screenshot?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WheheWat een slecte bende zeg! Anne spaart elkje week 2 muntjes van 1 euro en 1 van 50 eurocent.....
![]()
Jeugdvantegenwoordig!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja sorry.. heb 5 pakjes gekregen van mn baas en ik moet er toch iets mee doen...even proberen en dan verkoop ik er 4 vanmiddag op straat!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EpeENVRwUvIquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
graag!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deed ik. Wil je een screenshot?
Echt slecht manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
[..]
Daarnaast werkt ze nog bij als .... bij de Hema, daar verdient ze 10euro in de week. Hoeveel houd anne over aan het eind van de maand?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
dat heet bijverdienen!quote:
sssssssstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
Dat heet illegaal door verkopen! want je hebt de vergunning er niet voor!
J/K ^^
quote:
AH!!! Dat is toch maroon 5quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
1, 2 ,3 ,4 baby scream if you want some more like Aaah push it push it, watch me work it aahh
lol, zo ziet dat bij mij thuis er ook uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En te Fok!ken, EN te werken hoor!
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
En je hebt nog een bierglas naast je staan ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
die doet het wel!quote:
Elektrotechniekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
I'm perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
1, 2 ,3 ,4 baby scream if you want some more like Aaah push it push it, watch me work it aahh
Ik heb dat allemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |