Ja, en over jou hebben we hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ziiten jullie zeker met elkaar te MSN'en he!![]()
dat overleef je nooit....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Ik moet ff 2 Roemenen naar het vliegveld rijden
succes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Ik moet ff 2 Roemenen naar het vliegveld rijden
Heb je msn niet eens, leugenaarquote:
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!quote:
Goeiedag man, zie door de bomen het bos niet meer daarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En te Fok!ken, EN te werken hoor!
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
dat royal classic?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Die doet het ja
En nee, geen bierglas maar water, maar dat blikje is wel bier![]()
Daarvoor zelfs alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!![]()
en vanavond staat die auto in polen/roemenie/ruslandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!![]()
Haha, soms nog dikkere bende hoor. Weet altijd precies waar alles ligt, dus red me primaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, zie door de bomen het bos niet meer daar![]()
BOEM!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef denB het volgende:
[..]
Daarvoor zelfs alIk denk zodra je instapt!
Jep!!quote:
Weet je wat jij zou moeten doen? *kvk stemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, soms nog dikkere bende hoor. Weet altijd precies waar alles ligt, dus red me prima![]()
Nou?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef denB het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? *kvk stem*
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en vanavond staat die auto in polen/roemenie/rusland![]()
naar de kamer van koophandel gaanquote:
en dan word hij zeker door mensenhandelaren verkocht om in een of andere dampende fabriek nike-schoenen in elkaar te naaien!!!!11!!1!~quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraan
En daarna moet hij zich anaal kont pijpen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraan
Soep?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pffuuu, ik heb nu al geen zin meer..
Wat ga ik eten vanavond?
- Patat Speciaal met een frikandel speciaal
- Pizza dokter oetker ristorante hawai
Ik ben er nog niet helemaal uit..
nike voetballen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en dan word hij zeker door mensenhandelaren verkocht om in een of andere dampende fabriek nike-schoenen in elkaar te naaien!!!!11!!1!~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |