Dus leg uitquote:Uw zoekbewerking - anaal kontpijpen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
* Gebruik minder zoekwoorden.
geile jongen.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef Robin2130 het volgende:
naar aanleiding van jouw post
Wat is jezelf anaal kontpijpen?
Ik heb gegoogled, maar zelfs meneer Google weet het niet![]()
![]()
[..]
Dus leg uit
ja dit is een kuttopic
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
geile jongen.....
je wil het graag proberen ofzo?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef NZYM het volgende:
Dat is technisch gezien niet uit te leggen in woorden.
Edit//
Oke ik doe 1 poging:
Je gaat met je hand in je anus om je pik via je anus, met je hand, binnenstebuiten te trekken, zo je anus uit.
En dan pijp je je eigen pik
Doe anders maar gewoon een picquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef Chuck_Norris het volgende:Ik wil het wel painten maar dat duurt zo lang en is dit topic gesloten
Ik wens je veel succes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef NZYM het volgende:
Edit//
Oke ik doe 1 poging:
Je gaat met je hand in je anus om je pik via je anus, met je hand, binnenstebuiten te trekken, zo je anus uit.
Thanxquote:
inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef Strychnine het volgende:
Het is dat ik geen man ben, maar het ziet er eerder pijnlijk uit dan iets waarvan je geniet
Schijnt alleen de eerste paar keren te zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef Strychnine het volgende:
Het is dat ik geen man ben, maar het ziet er eerder pijnlijk uit dan iets waarvan je geniet
Probeer het nu en vraag of iemand het filmen wil.Uiteraard krijgen wij hier de beelden dan van te zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef NZYM het volgende:
Edit//
Oke ik doe 1 poging:
Niemand wil dat filmen voor mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef tlepel het volgende:
[..]
Probeer het nu en vraag of iemand het filmen wil.Uiteraard krijgen wij hier de beelden dan van te zien![]()
Ja wel in KPD mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef tlepel het volgende:
[..]
Probeer het nu en vraag of iemand het filmen wil.Uiteraard krijgen wij hier de beelden dan van te zien![]()
wat sneu nouquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef NZYM het volgende:
Berenanus wou ook meedoen met oefenen voor anaal kontpijpen, maar hij haakte op het laatste moment af![]()
ik werd jaloersquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef NZYM het volgende:
Berenanus wou ook meedoen met oefenen voor anaal kontpijpen, maar hij haakte op het laatste moment af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |