Ja, en over jou hebben we hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ziiten jullie zeker met elkaar te MSN'en he!![]()
dat overleef je nooit....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Ik moet ff 2 Roemenen naar het vliegveld rijden
succes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Ik moet ff 2 Roemenen naar het vliegveld rijden
Heb je msn niet eens, leugenaarquote:
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!quote:
Goeiedag man, zie door de bomen het bos niet meer daarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En te Fok!ken, EN te werken hoor!
Gewoon zo, multitasking:
[afbeelding]
dat royal classic?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Die doet het ja
En nee, geen bierglas maar water, maar dat blikje is wel bier![]()
Daarvoor zelfs alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!![]()
en vanavond staat die auto in polen/roemenie/ruslandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent al vermoord voor je de hoek om bent!![]()
Haha, soms nog dikkere bende hoor. Weet altijd precies waar alles ligt, dus red me primaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, zie door de bomen het bos niet meer daar![]()
BOEM!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef denB het volgende:
[..]
Daarvoor zelfs alIk denk zodra je instapt!
Jep!!quote:
Weet je wat jij zou moeten doen? *kvk stemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, soms nog dikkere bende hoor. Weet altijd precies waar alles ligt, dus red me prima![]()
Nou?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef denB het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? *kvk stem*
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en vanavond staat die auto in polen/roemenie/rusland![]()
naar de kamer van koophandel gaanquote:
en dan word hij zeker door mensenhandelaren verkocht om in een of andere dampende fabriek nike-schoenen in elkaar te naaien!!!!11!!1!~quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraan
En daarna moet hij zich anaal kont pijpen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met Goover in de kofferbak met zo'n bal in zn bek met zo'n elastiek eraan
Soep?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pffuuu, ik heb nu al geen zin meer..
Wat ga ik eten vanavond?
- Patat Speciaal met een frikandel speciaal
- Pizza dokter oetker ristorante hawai
Ik ben er nog niet helemaal uit..
nike voetballen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en dan word hij zeker door mensenhandelaren verkocht om in een of andere dampende fabriek nike-schoenen in elkaar te naaien!!!!11!!1!~
Bovenstequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Wat ga ik eten vanavond?
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef denB het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je die reclamen niet kent? -_-![]()
die pizza is juist lekker!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Soep?
Ik zou voor de patat gaan, aangezien die pizza tering ranzig is
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Wat ga ik eten vanavond?
Bvtje opzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Soep?
Ik zou voor de patat gaan, aangezien die pizza tering ranzig is
Niks maar hij speelt ff de reclame na. Doh!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...
per dag niet per bal, dat is te veel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ook goed, voor de 0,03 cent per bal zeker![]()
dan is patat niet eens een keuze dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!
Klopt, die smaakt ook goed..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Die Funghi is trowuens lekkerder van Dokter Oetlul
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niks maar hij speelt ff de reclame na. Doh!
Jawel, dan moet ik 500 meter verder fietsen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan is patat niet eens een keuze dus!![]()
www.doehetzelf.nl ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!
Dat zal het zijnquote:
Of half gebakken, het is maar hoe je t bekijkt hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Vent, ik ben om kwart over 5 thuis en om 6 uur moet ik weer werken.. dus zelf patat bakken lijkt me geen optie!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef denB het volgende:
[..]
www.doehetzelf.nl ?
Weet jij hoe makkelijk het is om zelf je pro patat speciaal te fixen![]()
![]()
ik verdien al 72 cent per uur!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
per dag niet per bal, dat is te veel!![]()
nike moet er ook nog aan verdienen...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
Glas is ook altijd halfvol toch? Bij mij wel
En hoe laat moet je weg?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef Stienn het volgende:
[..]
Vent, ik ben om kwart over 5 thuis en om 6 uur moet ik weer werken.. dus zelf patat bakken lijkt me geen optie!
quote:
5.59 ofzo, het maakt niet uit dat ik later kom.. voer toch nooit iets uit op vrijdag avond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef denB het volgende:
[..]
En hoe laat moet je weg?
Want:
patat pan=10min voor hij warm is, patat is 5min voor het klaar is, frikandel=ong5min voor het klaar
over=10/20min voor hij warm+10/20min voor je pizza
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik nu 106 cent. Maar das bruto dus ik hou maar 70 cent netto over..
maak niet uit, iedereen wil wel eens zn posts opkrikken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
Ben ff een beetje aan het prutsen volgens mij..
Ik hoor het al, tijd voor beidequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
5.59 ofzo, het maakt niet uit dat ik later kom.. voer toch nooit iets uit op vrijdag avond...
Wil je graag bovenaan morgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
Ben ff een beetje aan het prutsen volgens mij..
Oh maar das ook wel o.k.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ik krijg helemaal niks![]()
Maar bedrijf betaald de huur en het warm eten in de kantine voor me![]()
Bij patat hoef ik geen moeite te doen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef denB het volgende:
[..]
Ik hoor het al, tijd voor beide
in de tijd dat jij je patat haalt, is je pizza al klaar!![]()
tikt inderdaad goed door...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh maar das ook wel o.k.
Huur en eten is toch ook best duur.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Sok41 het volgende:
Zat ineens een reisvergoeding bij van 220 euro.. Ik niet begrijp maar ik houd mn mond wel
Hendriks in Borne FTWquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij patat hoef ik geen moeite te doen..![]()
Lol, das onzin ? Ik zou 't niet terug storten, ze kennen m'n rug opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Had ik vorig jaar ook na mijn stageperiode. Kreeg ineens een 6e maand betaald terwijl ik er nooit heb gezeten, ik er heen gebeld zo eerlijk als ik ben. Naja, kwam er dus op neer dat de desbetreffende persoon er niet was die hier over ging, zouden ze mij terug bellen (naam onthouden en opgeschreven die dit tegen mij had gezegd)! Nooit een belletje gehad, totdat ik 3 maanden daarna een brief thuis kreeg met een aanmaning dat ik het terug moest storten.
Ik weer bellen, was die vrouw ondertussen die mijn belletje had behandeld vertrokken. GVD![]()
115 eurootjes in de maandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]zoveel? hoeveel ballen maak jij dan wel niet per uur!
![]()
Ik had gezegt, doei! 3maaden te laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Had ik vorig jaar ook na mijn stageperiode. Kreeg ineens een 6e maand betaald terwijl ik er nooit heb gezeten, ik er heen gebeld zo eerlijk als ik ben. Naja, kwam er dus op neer dat de desbetreffende persoon er niet was die hier over ging, zouden ze mij terug bellen (naam onthouden en opgeschreven die dit tegen mij had gezegd)! Nooit een belletje gehad, totdat ik 3 maanden daarna een brief thuis kreeg met een aanmaning dat ik het terug moest storten.
Ik weer bellen, was die vrouw ondertussen die mijn belletje had behandeld vertrokken. GVD![]()
630 in de maandquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Onverschuldigde betaling is nog 5 jaar later te vorderen, doe maar gewoon wel dus.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
Goedemorgen, laatste dag van de week!!!![]()
Toch maar wel gedaan, kon ook niks hard maken omdat die vrouw dus weg wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lol, das onzin ? Ik zou 't niet terug storten, ze kennen m'n rug op![]()
halllo!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
nee.... ik ga niet posten hoeveel ik krijgquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hm stagevergoeding 350, dus zeg maar 15 eurotjes per dag ofzo?
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zal even een foto maken van mn gedraaide sjekkies...
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
Pingpongshowquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
nee.... ik ga niet posten hoeveel ik krijg
en dan nog de maandelijkse inkomsten uit "andere bronnen", gezamelijk goed voor een bovenmodaal inkomen
oh men, ik kan niet wachten tot mijn eerste uitkering van de vergoeding... lekkere dik pak geld, en hopelijk dan ook eindelijk het geld voor mijn vliegticket........... plan is om geen geld terug te nemen naar NL aangezien je dik genaaid wordt in de wisselkoersen (20%!!!!!!), dus dat wordt geld verbrassen als een gek
Ik zal je mijn rekening nummer gevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
en dan nog de maandelijkse inkomsten uit "andere bronnen", gezamelijk goed voor een bovenmodaal inkomen
oh men, ik kan niet wachten tot mijn eerste uitkering van de vergoeding... lekkere dik pak geld, en hopelijk dan ook eindelijk het geld voor mijn vliegticket........... plan is om geen geld terug te nemen naar NL aangezien je dik genaaid wordt in de wisselkoersen (20%!!!!!!), dus dat wordt geld verbrassen als een gek
mijn geniale verbastering op No shit Sherlock: Woef Woef Rex!!quote:
jezelf aanbieden achter t station?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat je het beste in de hoeren straat van duitsland kan staanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
ga poker spelen op internet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das tegen mijn principesI want some money! Ik kan niks kopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |