Bovenstequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pffuuu, ik heb nu al geen zin meer..
Wat ga ik eten vanavond?
- Patat Speciaal met een frikandel speciaal
- Pizza dokter oetker ristorante hawai
Ik ben er nog niet helemaal uit..
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef denB het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je die reclamen niet kent? -_-![]()
die pizza is juist lekker!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Soep?
Ik zou voor de patat gaan, aangezien die pizza tering ranzig is
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pffuuu, ik heb nu al geen zin meer..
Wat ga ik eten vanavond?
- Patat Speciaal met een frikandel speciaal
- Pizza dokter oetker ristorante hawai
Ik ben er nog niet helemaal uit..
Bvtje opzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
[..]
Soep?
Ik zou voor de patat gaan, aangezien die pizza tering ranzig is
Niks maar hij speelt ff de reclame na. Doh!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet ik bij de KvK...
per dag niet per bal, dat is te veel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ook goed, voor de 0,03 cent per bal zeker![]()
dan is patat niet eens een keuze dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!
Klopt, die smaakt ook goed..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Die Funghi is trowuens lekkerder van Dokter Oetlul
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niks maar hij speelt ff de reclame na. Doh!
Jawel, dan moet ik 500 meter verder fietsen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan is patat niet eens een keuze dus!![]()
www.doehetzelf.nl ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, die pizza is wel lekker! Maar de dichstbijzijnde cafetaria maakt de patat niet zo lekker.. Vraag je doorgebakken, krijg je ze noghalf bevroren!
Dat zal het zijnquote:
Of half gebakken, het is maar hoe je t bekijkt hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Vent, ik ben om kwart over 5 thuis en om 6 uur moet ik weer werken.. dus zelf patat bakken lijkt me geen optie!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef denB het volgende:
[..]
www.doehetzelf.nl ?
Weet jij hoe makkelijk het is om zelf je pro patat speciaal te fixen![]()
![]()
ik verdien al 72 cent per uur!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
per dag niet per bal, dat is te veel!![]()
nike moet er ook nog aan verdienen...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
Glas is ook altijd halfvol toch? Bij mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |