quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Sok41 het volgende:
Zat ineens een reisvergoeding bij van 220 euro.. Ik niet begrijp maar ik houd mn mond wel
Hendriks in Borne FTWquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij patat hoef ik geen moeite te doen..![]()
Lol, das onzin ? Ik zou 't niet terug storten, ze kennen m'n rug opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Had ik vorig jaar ook na mijn stageperiode. Kreeg ineens een 6e maand betaald terwijl ik er nooit heb gezeten, ik er heen gebeld zo eerlijk als ik ben. Naja, kwam er dus op neer dat de desbetreffende persoon er niet was die hier over ging, zouden ze mij terug bellen (naam onthouden en opgeschreven die dit tegen mij had gezegd)! Nooit een belletje gehad, totdat ik 3 maanden daarna een brief thuis kreeg met een aanmaning dat ik het terug moest storten.
Ik weer bellen, was die vrouw ondertussen die mijn belletje had behandeld vertrokken. GVD![]()
115 eurootjes in de maandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]zoveel? hoeveel ballen maak jij dan wel niet per uur!
![]()
Ik had gezegt, doei! 3maaden te laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Had ik vorig jaar ook na mijn stageperiode. Kreeg ineens een 6e maand betaald terwijl ik er nooit heb gezeten, ik er heen gebeld zo eerlijk als ik ben. Naja, kwam er dus op neer dat de desbetreffende persoon er niet was die hier over ging, zouden ze mij terug bellen (naam onthouden en opgeschreven die dit tegen mij had gezegd)! Nooit een belletje gehad, totdat ik 3 maanden daarna een brief thuis kreeg met een aanmaning dat ik het terug moest storten.
Ik weer bellen, was die vrouw ondertussen die mijn belletje had behandeld vertrokken. GVD![]()
630 in de maandquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Onverschuldigde betaling is nog 5 jaar later te vorderen, doe maar gewoon wel dus.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
Goedemorgen, laatste dag van de week!!!![]()
Toch maar wel gedaan, kon ook niks hard maken omdat die vrouw dus weg wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lol, das onzin ? Ik zou 't niet terug storten, ze kennen m'n rug op![]()
halllo!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
nee.... ik ga niet posten hoeveel ik krijgquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hm stagevergoeding 350, dus zeg maar 15 eurotjes per dag ofzo?
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zal even een foto maken van mn gedraaide sjekkies...
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef superhero87 het volgende:
Pingpongshowquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
nee.... ik ga niet posten hoeveel ik krijg
en dan nog de maandelijkse inkomsten uit "andere bronnen", gezamelijk goed voor een bovenmodaal inkomen
oh men, ik kan niet wachten tot mijn eerste uitkering van de vergoeding... lekkere dik pak geld, en hopelijk dan ook eindelijk het geld voor mijn vliegticket........... plan is om geen geld terug te nemen naar NL aangezien je dik genaaid wordt in de wisselkoersen (20%!!!!!!), dus dat wordt geld verbrassen als een gek
Ik zal je mijn rekening nummer gevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
en dan nog de maandelijkse inkomsten uit "andere bronnen", gezamelijk goed voor een bovenmodaal inkomen
oh men, ik kan niet wachten tot mijn eerste uitkering van de vergoeding... lekkere dik pak geld, en hopelijk dan ook eindelijk het geld voor mijn vliegticket........... plan is om geen geld terug te nemen naar NL aangezien je dik genaaid wordt in de wisselkoersen (20%!!!!!!), dus dat wordt geld verbrassen als een gek
mijn geniale verbastering op No shit Sherlock: Woef Woef Rex!!quote:
jezelf aanbieden achter t station?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat je het beste in de hoeren straat van duitsland kan staanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
ga poker spelen op internet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das tegen mijn principesI want some money! Ik kan niks kopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |