Je kan voor mij met pakjes rond rijden.. Zolang je er maar niet in kijkt !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
voor het geld dat ik heb kan ik gerust naar een een "honkbal"showquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Je kan voor mij met pakjes rond rijden.. Zolang je er maar niet in kijkt !
* denB meldt zich aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Je kan voor mij met pakjes rond rijden.. Zolang je er maar niet in kijkt !
Google is dein freundquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nog wel wat![]()
Waar kan ik een korte gratis onlinecursus volgen?
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:47 schreef superhero87 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk geld kan bij kan verdienen?![]()
Naja, doe je dingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef ETA het volgende:
[..]
voor het geld dat ik heb kan ik gerust naar een een "honkbal"show
Alleen een nadeel, heb geen rijbewijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Stuur maar een sollicitatie brief enzooow![]()
HAHAquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen! Ik ben een beetje later want mijn cheffie is er niet en ik had gister een concert HAHA!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen! Ik ben een beetje later want mijn cheffie is er niet en ik had gister een concert HAHA!
met een prive pingpong showquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laatste nacht in het hilton slapen enzo
Duitsland is oke ole oleeee!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
En euh, Punica is natuurlijk de shit, vooral Tropical Melon (?)
man volgens mij kun je de hele nacht door pinpongshows krijgen als je geld opmoet!quote:
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komenquote:
He he he, ik probeer mijn goede bui alleen maar te verspreiden hoorquote:
HAHA, SWOOOOOOOOOEEEEEEEESSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ............quote:
L:achen, stond er Bier ipv Beer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komen![]()
![]()
whehehe! dus je hebt je nieuwe stamkroeg gevonden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komen![]()
![]()
Tof, volle bak dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
[..]
He he he, ik probeer mijn goede bui alleen maar te verspreiden hoor![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt een pingpongtafel laten flapperen voor dat geld
Show met pingpongende mensjes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat is een pingpong show?
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat is een pingpong show?
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"quote:
Na wat pillen welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!
toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"
Ik vond het iig erg grappig![]()
Om daarom dit gezichtje:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"
Ik vond het iig erg grappig![]()
Nou wellicht, het was echt een toffe bar! Zeg maar een barretje, met een soort huiskamer erachter, en daar was dus een kamer waar concerten worden gegeven (stonden ook draaitafels dus ik denk ook veel electronica). Overal hingen ook de 3 kruisjes van Amsterdam. Wat voor jou wellicht?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe! dus je hebt je nieuwe stamkroeg gevonden?![]()
waar zit het! Anders spreken we daar een keer af!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou wellicht, het was echt een toffe bar! Zeg maar een barretje, met een soort huiskamer erachter, en daar was dus een kamer waar concerten worden gegeven (stonden ook draaitafels dus ik denk ook veel electronica). Overal hingen ook de 3 kruisjes van Amsterdam. Wat voor jou wellicht?![]()
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Om daarom dit gezichtje:erbij te doen is mij totaal onduidelijk
![]()
Whoah, met lichteffecten enzooo? helemaal de bomb lijkt me dat! heavy shitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!
toch?
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!quote:
Toeristenquote:
Ooh jawel johquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de tweede keer in 8 maanden tijd dat het me overkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!
whehe vink ook wel grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?ben je zekerweten een vrouw?
![]()
Bel je hem prive op. Wordt hiero ook gewoon gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan als al die ambtenaren vrij zijn op vrijdag!!!
heb je er net een paar nodig om wat na te vragen en te regelen is die er niet
Ik ook niet, nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeur![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeur![]()
quote:
Haaaiiiiiiquote:
Soms wel, maar met die tijden die ik hier maak eigenlijk nooit. Enneuhhh, met dit weer een ochtendhumeur is natuurlijk not done he? Hmm nee eigenlijk bijna nooit hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?ben je zekerweten een vrouw?
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is de tweede keer in 8 maanden tijd dat het me overkomt, das echt cool! Ja we kunnen wel eens meeten in die bar als je wil, het is bij Prenzalauer Allee
ja, maar ik heb 'm nodig voor iets wat alleen hij kan opzoeken. zelfs ik kan niet bij die gegevensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef denB het volgende:
[..]
Bel je hem prive op. Wordt hiero ook gewoon gedaan
Nou echt er zat er vanochtend 1 in de S-bahn.. die had toch een ochtendhumeur...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haaaiiiiii
[..]
Soms wel, maar met die tijden die ik hier maak eigenlijk nooit. Enneuhhh, met dit weer een ochtendhumeur is natuurlijk not done he? Hmm nee eigenlijk bijna nooit haha![]()
gadverdamme...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Een collega van me haalde net eindelijk een keer kofie. Ik neem meestal cappucino. Komt ie aanzetten met een soort 1 liter beker vol met cappucino (5x gedrukt), dan hoefde ie niet weer te lopen vandaag. Moest ik het maar opwarmen in de magnetron...![]()
Moet JIJ het opwaremN?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Een collega van me haalde net eindelijk een keer kofie. Ik neem meestal cappucino. Komt ie aanzetten met een soort 1 liter beker vol met cappucino (5x gedrukt), dan hoefde ie niet weer te lopen vandaag. Moest ik het maar opwarmen in de magnetron...![]()
hahaha nog een leuke, ik was laatst met een collega in de Oranienburger Straße, en een man vraagt ook de weg, op een gegeven moment zeg ik "ja euh, je bent nederlandse he?". Dat accent vis je er altijd uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laatst vroegen en stel nederlanders aan me waar de east side gallery was, in het gebrekkig duits!
ik reageer in het nederlands, ooow maar dan moet je daar en daar heen!
![]()
![]()
![]()
hahaha <3 thatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
hahaha nog een leuke, ik was laatst met een collega in de Oranienburger Straße, en een man vraagt ook de weg, op een gegeven moment zeg ik "ja euh, je bent nederlandse he?". Dat accent vis je er altijd uit!. (de weg wist ik overigens niet)
Ging ie boos naar je kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou echt er zat er vanochtend 1 in de S-bahn.. die had toch een ochtendhumeur...!
ik denk niet dat ie zelf vandaag nog een keer van z'n stoel komt. Luie draak!quote:
was een leuke dame, ik een beetje glimlachen en ze keek me toch boos aan!quote:
Laat je mooi over je heen lopen of niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie zelf vandaag nog een keer van z'n stoel komt. Luie draak!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was een leuke dame, ik een beetje glimlachen en ze keek me toch boos aan!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!![]()
wat deed je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar moet ik het mee eens zijn. Ondanks dat ik engelse familie leden heb, hoor je zo duidelijk dat ze van nederlandse afkomst zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je "alleen" lachte?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt mijn trauma voor vandaag... ik begrijp niet dat vrouwen dat kunnen doen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?
En dan kijken ze je aan van ?>
![]()
Oh laatst had ik ook nog zoiets! (er schieten me ineens zoveel dingen te binnen), 2 stelletjes van een jaar of 50 bij de Warschuaer straße stonden maar te hannessen hoe ze naar Alex moesten komen, en dan gewoon uit het niets zeggen, "die kant op" haha. Geweldig![]()
ik keek een andere kant op... ik vond het gewoon niet tof van die vrouw... dat word vanacht gewoon een nachtmerrie,...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?
![]()
Oh laatst had ik ook nog zoiets! (er schieten me ineens zoveel dingen te binnen), 2 stelletjes van een jaar of 50 bij de Warschuaer straße stonden maar te hannessen hoe ze naar Alex moesten komen, en dan gewoon uit het niets zeggen, "die kant op" haha. Geweldig![]()
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Fransquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
ja....en ze zag er nog wel zo leuk uit... ik zag het al helemaal voor me hoei k haar meevroeg naar Felix zaterdag avond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je "alleen" lachte?![]()
soms ook nog spaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Frans![]()
Dat filmpje waarop hij met die meid staat te droogneuqen. Meid was 15 jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Sok41 het volgende:
Watch me smack that !@ oeh laffe akon
Als je in de US woonde, kon je haar na je nachtmerries aanklagenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik keek een andere kant op... ik vond het gewoon niet tof van die vrouw... dat word vanacht gewoon een nachtmerrie,...![]()
Hablo Españolquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Als je in de US woonde, kon je haar na je nachtmerries aanklagen
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja....en ze zag er nog wel zo leuk uit... ik zag het al helemaal voor me hoei k haar meevroeg naar Felix zaterdag avond...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
nog erger, vlaamse accenten................ zat in een hostel, hoorde paar dames met elkaar praten.Zou zweren dat het zweeds was, dus ik erop af en vragen "are you swedish?"..... zij antwoorden, nee belgisch................. en ze waren in het vlaams aan het praten ..........
eenzaam...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.
Zeg, hoe zag de top "X" met postcijfers eruit gisteren?
Ergquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.
Zeg, hoe zag de top "X" met postcijfers eruit gisteren?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Erg![]()
Kuno nr 1 met boven de 400 posts![]()
nice onequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
nog erger, vlaamse accenten................ zat in een hostel, hoorde paar dames met elkaar praten.Zou zweren dat het zweeds was, dus ik erop af en vragen "are you swedish?"..... zij antwoorden, nee belgisch................. en ze waren in het vlaams aan het praten ..........
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
Kuno krijgt 200 aftrek vanwege buitenland posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |