Ik ook niet, nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeur![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeur![]()
quote:
Haaaiiiiiiquote:
Soms wel, maar met die tijden die ik hier maak eigenlijk nooit. Enneuhhh, met dit weer een ochtendhumeur is natuurlijk not done he? Hmm nee eigenlijk bijna nooit hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?ben je zekerweten een vrouw?
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is de tweede keer in 8 maanden tijd dat het me overkomt, das echt cool! Ja we kunnen wel eens meeten in die bar als je wil, het is bij Prenzalauer Allee
ja, maar ik heb 'm nodig voor iets wat alleen hij kan opzoeken. zelfs ik kan niet bij die gegevensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:03 schreef denB het volgende:
[..]
Bel je hem prive op. Wordt hiero ook gewoon gedaan
Nou echt er zat er vanochtend 1 in de S-bahn.. die had toch een ochtendhumeur...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haaaiiiiii
[..]
Soms wel, maar met die tijden die ik hier maak eigenlijk nooit. Enneuhhh, met dit weer een ochtendhumeur is natuurlijk not done he? Hmm nee eigenlijk bijna nooit haha![]()
gadverdamme...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Een collega van me haalde net eindelijk een keer kofie. Ik neem meestal cappucino. Komt ie aanzetten met een soort 1 liter beker vol met cappucino (5x gedrukt), dan hoefde ie niet weer te lopen vandaag. Moest ik het maar opwarmen in de magnetron...![]()
Moet JIJ het opwaremN?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Een collega van me haalde net eindelijk een keer kofie. Ik neem meestal cappucino. Komt ie aanzetten met een soort 1 liter beker vol met cappucino (5x gedrukt), dan hoefde ie niet weer te lopen vandaag. Moest ik het maar opwarmen in de magnetron...![]()
hahaha nog een leuke, ik was laatst met een collega in de Oranienburger Straße, en een man vraagt ook de weg, op een gegeven moment zeg ik "ja euh, je bent nederlandse he?". Dat accent vis je er altijd uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laatst vroegen en stel nederlanders aan me waar de east side gallery was, in het gebrekkig duits!
ik reageer in het nederlands, ooow maar dan moet je daar en daar heen!
![]()
![]()
![]()
hahaha <3 thatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
hahaha nog een leuke, ik was laatst met een collega in de Oranienburger Straße, en een man vraagt ook de weg, op een gegeven moment zeg ik "ja euh, je bent nederlandse he?". Dat accent vis je er altijd uit!. (de weg wist ik overigens niet)
Ging ie boos naar je kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou echt er zat er vanochtend 1 in de S-bahn.. die had toch een ochtendhumeur...!
ik denk niet dat ie zelf vandaag nog een keer van z'n stoel komt. Luie draak!quote:
was een leuke dame, ik een beetje glimlachen en ze keek me toch boos aan!quote:
Laat je mooi over je heen lopen of niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie zelf vandaag nog een keer van z'n stoel komt. Luie draak!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was een leuke dame, ik een beetje glimlachen en ze keek me toch boos aan!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!![]()
wat deed je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |