whehehe! dus je hebt je nieuwe stamkroeg gevonden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komen![]()
![]()
Tof, volle bak dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tof, een indie bandje uit Berlijn speelde in een 1 of ander barretje. Volgens mij niet echt bekend want er waren maar 20 mensen (ja ik heb geteld en dat is exl. band en barman). Maar goed, het was heel lollig want de drankkaart was nederlands, bleek die eigenaar uit Amsterdam te komen![]()
![]()
[..]
He he he, ik probeer mijn goede bui alleen maar te verspreiden hoor![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt een pingpongtafel laten flapperen voor dat geld
Show met pingpongende mensjes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat is een pingpong show?
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat is een pingpong show?
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"quote:
Na wat pillen welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!
toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"
Ik vond het iig erg grappig![]()
Om daarom dit gezichtje:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja en "drankenkaart" ipv "getränkekarte". Ik had het niet echt in de gaten in het begin, want ik lees iets zonder er bij na te denken wat voor taal ik eigenlijk lees. Tot ik dacht "heeee!", dus ik vragen aan die barman, zegt ie op een gegeven moment "we kunnen wel nederlands kletsen dan"
Ik vond het iig erg grappig![]()
Nou wellicht, het was echt een toffe bar! Zeg maar een barretje, met een soort huiskamer erachter, en daar was dus een kamer waar concerten worden gegeven (stonden ook draaitafels dus ik denk ook veel electronica). Overal hingen ook de 3 kruisjes van Amsterdam. Wat voor jou wellicht?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe! dus je hebt je nieuwe stamkroeg gevonden?![]()
waar zit het! Anders spreken we daar een keer af!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou wellicht, het was echt een toffe bar! Zeg maar een barretje, met een soort huiskamer erachter, en daar was dus een kamer waar concerten worden gegeven (stonden ook draaitafels dus ik denk ook veel electronica). Overal hingen ook de 3 kruisjes van Amsterdam. Wat voor jou wellicht?![]()
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Om daarom dit gezichtje:erbij te doen is mij totaal onduidelijk
![]()
Whoah, met lichteffecten enzooo? helemaal de bomb lijkt me dat! heavy shitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
is een show, zie je 2 mannen die met een batje een klein wit pingpong balletje met veel effect heen en weer slaan!! Echt ongelovelijk gaaaaaaf!!!!!
toch?
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!quote:
Toeristenquote:
Ooh jawel johquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij het niet grappig vond en ik wil graag mijn lol hebben op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de tweede keer in 8 maanden tijd dat het me overkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!
whehe vink ook wel grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het te grappig als je eerst engels/duits met elkaar praat en dat de een dan zegt van... Ja maar we kunnen opzich ook best nederlands praten!
ik heb ook bijna nooit een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb JIJ geen ochtendhumeur sochtends...?ben je zekerweten een vrouw?
![]()
Bel je hem prive op. Wordt hiero ook gewoon gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:02 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan als al die ambtenaren vrij zijn op vrijdag!!!
heb je er net een paar nodig om wat na te vragen en te regelen is die er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |