Daar moet ik het mee eens zijn. Ondanks dat ik engelse familie leden heb, hoor je zo duidelijk dat ze van nederlandse afkomst zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nederlanders herken je zoooo snel aan hun accent, in iedere taal!![]()
Weet je zeker dat je "alleen" lachte?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt mijn trauma voor vandaag... ik begrijp niet dat vrouwen dat kunnen doen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?
En dan kijken ze je aan van ?>
![]()
Oh laatst had ik ook nog zoiets! (er schieten me ineens zoveel dingen te binnen), 2 stelletjes van een jaar of 50 bij de Warschuaer straße stonden maar te hannessen hoe ze naar Alex moesten komen, en dan gewoon uit het niets zeggen, "die kant op" haha. Geweldig![]()
ik keek een andere kant op... ik vond het gewoon niet tof van die vrouw... dat word vanacht gewoon een nachtmerrie,...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik zal het zelf ook wel hebben, maar sommige zijn wel erg extreem. Maar hee, ik ken weinig buitenlanders die hun talen beter beheersen dan nederlanders! (in Scandinavie zijn ze over ´t algemeen ook wel erg goed). En dan zeggen, Heuuujjjjjj ben je nederlands?
![]()
Oh laatst had ik ook nog zoiets! (er schieten me ineens zoveel dingen te binnen), 2 stelletjes van een jaar of 50 bij de Warschuaer straße stonden maar te hannessen hoe ze naar Alex moesten komen, en dan gewoon uit het niets zeggen, "die kant op" haha. Geweldig![]()
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Fransquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
ja....en ze zag er nog wel zo leuk uit... ik zag het al helemaal voor me hoei k haar meevroeg naar Felix zaterdag avond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je "alleen" lachte?![]()
soms ook nog spaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Frans![]()
Dat filmpje waarop hij met die meid staat te droogneuqen. Meid was 15 jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Sok41 het volgende:
Watch me smack that !@ oeh laffe akon
Als je in de US woonde, kon je haar na je nachtmerries aanklagenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik keek een andere kant op... ik vond het gewoon niet tof van die vrouw... dat word vanacht gewoon een nachtmerrie,...![]()
Hablo Españolquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Als je in de US woonde, kon je haar na je nachtmerries aanklagen
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja....en ze zag er nog wel zo leuk uit... ik zag het al helemaal voor me hoei k haar meevroeg naar Felix zaterdag avond...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
nog erger, vlaamse accenten................ zat in een hostel, hoorde paar dames met elkaar praten.Zou zweren dat het zweeds was, dus ik erop af en vragen "are you swedish?"..... zij antwoorden, nee belgisch................. en ze waren in het vlaams aan het praten ..........
eenzaam...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.
Zeg, hoe zag de top "X" met postcijfers eruit gisteren?
Ergquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets met vogels & lucht? Neem gewoon een s bahn ritje extra vanmiddag haha.
Zeg, hoe zag de top "X" met postcijfers eruit gisteren?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Erg![]()
Kuno nr 1 met boven de 400 posts![]()
nice onequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
nog erger, vlaamse accenten................ zat in een hostel, hoorde paar dames met elkaar praten.Zou zweren dat het zweeds was, dus ik erop af en vragen "are you swedish?"..... zij antwoorden, nee belgisch................. en ze waren in het vlaams aan het praten ..........
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
Kuno krijgt 200 aftrek vanwege buitenland posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |