dan helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 5 nummers, dan is het een jubileum.
Toch?
Ach, ik vind 45 ook al mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 5 nummers, dan is het een jubileum.
Toch?
ik dacht al, wat stinkt het hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, nou dan ga ik me ff douchen, ik wil wel schoon in een jubileumtopic posten
En ikga met 3 mannen op 1 kamer een weekend naar Duitsland, om daar rondjes te rijden. Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, ik vind 45 ook al mooi.
We gaan op vakantieieieieieieie! Saampjes. Do2 en ik. En ik heb er zooooo veel zin in. Joehoe!
Hey, das toch ook tof? En dank je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ikga met 3 mannen op 1 kamer een weekend naar Duitsland, om daar rondjes te rijden. Verschil moet er zijnMaar ik ben wel blij voor jullie!
![]()
En ben je wel hard aan het werk?
Tof!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef maok het volgende:
Ik heb al een heleboel vakantietjes gepland en geboekt dit jaar, dit weekend naar Opwekkingmet oa Freecell en Tara, volgende maand ofzo een weekend naar Harkstede
met wat andere vrienden. In augustus in m'n eentje een week naar Sziget
en in oktober met Freecell, Tara en nog een vriendin 3 dagen naar Londen.
![]()
Ik ga te vaak op vakantie maar bij elkaar valt het wel mee eigenlijk
Laat ik daar maar even op msn over doorvragen, en niet hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga jou lekker verwennen, lieverd!
Ik moet minimaal elk zomer een keer op vakantie van mezelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof!.
Vakanties zijn tof!.
Denk ik, dit wordt m'n eerste echte in een jaar of 3..
Dat vind ik een goed voornemen. Do2, waar zullen we volgend jaar naartoe?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik moet minimaal elk zomer een keer op vakantie van mezelf.
Dat zien we dan wel weer. Maar dat we gaan, is zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed voornemen. Do2, waar zullen we volgend jaar naartoe?
Oostblokquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kon ik maarelk jaar op vakantie gaanIk wil weer naar het oostblok....
Maar ik ga dan wel weer heel vaak dagjes en weekendjes weg, naar Duitsland en zo
Ik ben jaloers.... Ik ben alleen nog in Tsjechië geweest,m aadat is echt genieten daar... Weinig plekken waar ik me thuis voel, maar naast Fryslân is Tsjechië toch zeker één van die plekken.. Het plan was om deze zomer een rondreis met de auto door Polen, Tsjechië en Slowakije te maken, en daar wellicht ook wat mensne die ik via internet ken te ontmoeten en zo... Maar ja, dan knalt je relatie uit elkaar, en heb je ineens een baan en een huisje, en dan gaat dat niet meer... Nou ja wie weet volgend jaar. En dan heb ik hopelijk ook een auto die wat geschikter is voor oostblokreizenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef maok het volgende:
[..]
Oostblok![]()
ik ga dus naar Hongarije deze zomer
Ja ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
En aan het werk DaD! Vakantie is nu geboekt, je hebt geen excuus meer!
Is dat dan tegelijk met de GP? (daar zijn de kaartjes namelijk wel betaalbaar van/voor)quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef maok het volgende:
[..]
Oostblok![]()
ik ga dus naar Hongarije deze zomer
Ik ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kon ik maarelk jaar op vakantie gaanIk wil weer naar het oostblok....
Dit wordt de derde keer op rij Hongarije, daarvoor een rondreis door Polen gemaakt, daarvoor in Roemenie gewandeld, daarvoor rondreis door Slowakije en Tjechie gemaakt. En nog een paar keer naar Tjechie en Bulgarije op wintersport geweest owja en een keer met de middelbare school naar Praag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.... Ik ben alleen nog in Tsjechië geweest,m aadat is echt genieten daar... Weinig plekken waar ik me thuis voel, maar naast Fryslân is Tsjechië toch zeker één van die plekken.. Het plan was om deze zomer een rondreis met de auto door Polen, Tsjechië en Slowakije te maken, en daar wellicht ook wat mensne die ik via internet ken te ontmoeten en zo... Maar ja, dan knalt je relatie uit elkaar, en heb je ineens een baan en een huisje, en dan gaat dat niet meer... Nou ja wie weet volgend jaar. En dan heb ik hopelijk ook een auto die wat geschikter is voor oostblokreizen
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef maok het volgende:
[..]
Dit wordt de derde keer op rij Hongarije, daarvoor een rondreis door Polen gemaakt, daarvoor in Roemenie gewandeld, daarvoor rondreis door Slowakije en Tjechie gemaakt. En nog een paar keer naar Tjechie en Bulgarije op wintersport geweest owja en een keer met de middelbare school naar Praag.
Nee Szigetfestival, volgens mij is de GP altijd het weekend er voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef kless het volgende:
[..]
Is dat dan tegelijk met de GP? (daar zijn de kaartjes namelijk wel betaalbaar van/voor)
siofok of wat anders?
Tuurlijk... en dan hem de kans ontnemen om vrolijk en blij over een evenement te laten vertellen waar die zin in heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
beetje research kan geen kwaad voro je iets vraagt kless
http://sziget.web-log.nl/
ik ben geen mannetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef kless het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan hem de kans ontnemen om vrolijk en blij over een evenement te laten vertellen waar die zin in heeft.
Volgends mij zou jij dr toe instaat zijn die voorpret te stelen...
Dat is gewoon interesse en wat andere ideetjes aan de hand doen (Als je toch in hongarije zit.)
oeps....quote:
Kwaad worden op jou? Hoe moet dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga iets doen. Als ik hier weer post mogen jullie heel kwaad worden.
Als ze er al 2 keer is geweest zal ze er meer verstand van hebben dan ik. En als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek, zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef kless het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan hem de kans ontnemen om vrolijk en blij over een evenement te laten vertellen waar die zin in heeft.
Volgends mij zou jij dr toe instaat zijn die voorpret te stelen...
Dat is gewoon interesse en wat andere ideetjes aan de hand doen (Als je toch in hongarije zit.)
Ik heb klompen met CE keurquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef kless het volgende:
[..]
oeps....
Was het trouwens nog gelukt om goede werkschoenen te vinden (S3 ofzo?) voor smalle voetjes, of das dat iemand anders...
Ja dat ben ik, ik heb door dat topic wel een type gevonden wat geschikt lijkt, maar ik heb ze nog niet, moet het nog regelen op mijn werk. Ik denk dat ik dat volgende maand ofzo ga doen. Ik werk er nog niet zo lang en ik vind dat ik dan wel kan vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef kless het volgende:
[..]
oeps....
Was het trouwens nog gelukt om goede werkschoenen te vinden (S3 ofzo?) voor smalle voetjes, of das dat iemand anders...
Dat bedacht ik me later pas bij die "ik ben geen..."quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, ik heb door dat topic wel een type gevonden wat geschikt lijkt, maar ik heb ze nog niet, moet het nog regelen op mijn werk. Ik denk dat ik dat volgende maand ofzo ga doen. Ik werk er nog niet zo lang en ik vind dat ik dan wel kan vragen.
(maar als je nog wist dat ik dat was, had je kunnen weten dat ik geen mannetje was)
Probeer het eens uit te sprekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, die (v) snap ik... maar de rest ziet er erg Hongaars voor me uit
Dat 'Lizdekd' stond er al, dat is geen hongaars, ik ben gewoon niet zo goed in Nederlandsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, die (v) snap ik... maar de rest ziet er erg Hongaars voor me uit
Kijk, DAAR heb ik dan weer GEEN problemen meequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te spreken
heb je typtyfus?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef maok het volgende:
[..]
Dat 'Lizdekd' stond er al, dat is geen hongaars, ik ben gewoon niet zo goed in Nederlands![]()
Misleidend he, die TT? Maar Do2 en ik hadden net een vakantie naar Lesbos geboekt waar ik nogal vol van was, en toen had ik ineens de laatste post in het vorige deel... Sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, de TT wekte mijn belangstelling
.
Ik post hier bijna nooit, want ik kan jullie toch niet bijhouden.
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Enkel wat dagjes uit: Apenheul, Archeon, dierentuin (nee, niet Blijdorp), misschien een paar dagen naar een eiland...
Ik bennu bedolven onder een hoge berg papier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, ho eens even. Jij zou ook hard aan de slag vandaag, waar dan ook mee. Hoe staat het daarmee?
Als je geld nodig hebt, lemme know. Dan kan ik bij anderen gaan lenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik bennu bedolven onder een hoge berg papier.En ik word neit echt vrolijk van alle rekeningen in combinatie met mn banksaldo
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, de enige mensen bij wie ik leen. Die hebben beloofd me weer op de raisl te helpen na de scheiding. God zij dank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je geld nodig hebt, lemme know. Dan kan ik bij anderen gaan lenen.. Succes lieverd.
.
Scheidingquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, de enige mensen bij wie ik leen. Die hebben beloofd me weer op de raisl te helpen na de scheiding. God zij dank.
Tussen mij en mn verloofde. Ingewikkelde toestand. We waren getrouwd,maar niet voor de wet, don't ask.quote:
nee, toen ik net 19 was ben ik getrouwd/verloofd/whatever en gaan samenwonen. Nu ben ik bijna 24, single, en woon ik alleen met een stel poesjes. Het visarijden en fotomakendeel klopt welquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Luco het volgende:
Ik dacht dat Alex net 19 was, in een Visatje rondreed, en foto's maakte van alles wat wielen had
Oh ja, ik weet wat je bedoelt. Ga ik daar binnenkort even kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef Luco het volgende:
Brix (Of hoe die winkel ook mag heten) in de A-straat of Oude Ebbinge zullen ze dat wel hebben denk ik?
Vriendin van me heeft er een aantal jaar geleden een bij de V&D gekocht (een roze)quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar kan ik een toffe knalroze of knalgroene koffer kopen?
Mail het me maar even als je wilt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt ook een koffer kopen bij de kringloop en deze dan overspuiten met een spuyitbus verf van bijvorbeeld de Action, dat is een stuk betalbaarder
En voor mn adres zul je online moeten komen op een van de chatprogramma's, Timber zit buiten, en ik heb ook een of meer nesten met jonge vogeltjs, dus dat moet ik en beetje in de gaten houdenDus je zult waarschijnlijk ook een sprankje geduld nodig hebben
Veel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kost een koffer eigenlijk?
gmailquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mail het me maar even als je wilt?. Of pm. Meer mensen die een kaartje willen, voel je vrij om je adres te pm-en, dan stuur ik er zeker eentje.
.
Tof.quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof.
Werkstuk is trouwens bijna af. Met veel te veel woorden.
Mits ik toeschouwer mag zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:02 schreef Grulez het volgende:
Mooie tt.
quote:Hahaha, je staat altijd daar achteraan zeker? Het dichtst bij dat fietspaadje? Kom er lang niet elke dag langs maar als het goed is morgen wel en als ik het niet vergeet zal ik wel ff schreeuwen.
Op alarmeringen.nl is geen melding binnen gekomen voor Groningen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef MaxMark het volgende:
Ik stap net m'n dakterrasje op, zie ik ineens allemaal politie en ambulance 20 meter verderop staan (Hoendiep). Helemaal niks van meegekregen
Nou mevrouw de lerares, wat er gebeurd* is: Ik neem aan een auto-ongeluk, ik zag ook iemand op een stretcher de ambulance ingegooid worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef teigan het volgende:
Wat is er dan gebeurt MaxMark?
[btw]dakterrasje, zit je bij de paulus potter straat?[/sub]
Bij Knol's koek. Dat zijn mijn achterburen, zeg maar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef Luco het volgende:
MaxMark, waar op het hoendiep? Ik zie vanuit mijn kamer niks (zit dan wel aan de centrumkant)
Knol's Koekquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij Knol's koek. Dat zijn mijn achterburen, zeg maar.
Staat er ook een stier in de straat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou mevrouw de lerares, wat er gebeurd* is: Ik neem aan een auto-ongeluk, ik zag ook iemand op een stretcher de ambulance ingegooid worden.
En ja, paulus potterstraat
Bekend mee?
*Sorry, flauwe grap![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou mevrouw de lerares, wat er gebeurd* is: Ik neem aan een auto-ongeluk, ik zag ook iemand op een stretcher de ambulance ingegooid worden.
En ja, paulus potterstraat
Bekend mee?
*Sorry, flauwe grap![]()
Dat verteld ze vast niet, straks blijkt ze iemands juf hier te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:31 schreef Aryon het volgende:
@ Teigan: Op welke school geef je les en welk vak?
Ik moet om half 7 training geven in Sporthal Selwerd. Lekker volleyballen ^^
ik heb net voor het eerst sinds tijden ook weer eens ontbijtkoek gehad. Met een dun laagje dieethalvarine, want ik ben aan het afvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bezig aan plakken ontbijtkoek nummer 6 en 7 binnen een kwartier. Met een enorme laag boter..
*jaloersch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef maok het volgende:
Ik ben m&m's aan het eten, want ik mag niet afvallen.
Ik weet niet of je die spille beentjes en armpjes enzo van mij wel wilt hebbenquote:
bootcampen voor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit aan een kop thee. Ga vanavond bootcampen en neem een huisgenoot mee. Hij zit zich enorm druk te maken en heeft zich nu al omgekleed, terwijl het pas om 19 uur begint.
Hahaha, had ik wel verwacht, daar staan idd de "vage" mensen, hahaha.. Kwam er vandaag rond 11.00 langs (iets eerder) maar zag niemand, en terugreis ben ik ergens anders langs gegaan. Kom er morgen denk ik weer langs, rond 5 voor 9 en om 15 over 11 ofso...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]! Ja het dichst bij het fietspaadje, daar staan alle vage mensen
. (de groep verder weg, dichterbij de ingang van het gebouw zijn de zogeheten gangster + hun chickies)
Ik heb niemand horen roepen, maar als je er langs komt, hoe laat dan meestal gok je?
Veel frikandellen en kroketten eten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die spille beentjes en armpjes enzo van mij wel wilt hebbenEn ik moet een beetje uitkijken voor stres want dan ga ik echt afvallen en dan krijg ik echt ondergewicht, mijn bmi zit nu al onder de 20
![]()
Same here. BMI van 17.8, m'n moeder roept elk weekend als ik thuis ben weer dat ik meer moet eten, maar er komt niets aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die spille beentjes en armpjes enzo van mij wel wilt hebbenEn ik moet een beetje uitkijken voor stres want dan ga ik echt afvallen en dan krijg ik echt ondergewicht, mijn bmi zit nu al onder de 20
![]()
bootcampen voor een goede conditiequote:
als jij je goed voelt en je eet genoeg, zou ik me niet al te druk maken om dat BMI. Ik ken iemand die kon eten als een bootwerker, 1.75 lang was en toch maar 45 kg woog.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here. BMI van 17.8, m'n moeder roept elk weekend als ik thuis ben weer dat ik meer moet eten, maar er komt niets aan.
Nou, ik moet niet lichter worden, dan voel ik me ook echt slap, moe en futloos. Ik was zoveel mooier toen ik 60 kilo was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij je goed voelt en je eet genoeg, zou ik me niet al te druk maken om dat BMI. Ik ken iemand die kon eten als een bootwerker, 1.75 lang was en toch maar 45 kg woog.
misschien helpt het dan als je wat aan sport gaat doen? Dan kweek je spieren en voel je je nog eens beter ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik moet niet lichter worden, dan voel ik me ook echt slap, moe en futloos. Ik was zoveel mooier toen ik 60 kilo was..
Dat was voornamelijk omdat ik toen een D-cup had hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
misschien helpt het dan als je wat aan sport gaat doen? Dan kweek je spieren en voel je je nog eens beter ook.
Hoeveel weeg je nu dan bij welke lengte?
Je had het ook even kunnen vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Viking84 het volgende:
ik heb me trouwens de hele middag suf zitten peinzen over hoe je ook alweer heette. Ik dacht de hele tijd dat het Nynke was, maar toch had ik het gevoel dat het niet klopte
. En nu schoot het me ineens weer te binnen
.
Hhaha.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hahaha, had ik wel verwacht, daar staan idd de "vage" mensen, hahaha.. Kwam er vandaag rond 11.00 langs (iets eerder) maar zag niemand, en terugreis ben ik ergens anders langs gegaan. Kom er morgen denk ik weer langs, rond 5 voor 9 en om 15 over 11 ofso...
dat is waar, maar je was druk met je werkstuk enzoot en ik vond het een beetje stom vanzelf, omdat ik normaal heel goed ben in namen onthoudenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had het ook even kunnen vragen..
Dat weet ik dan weer niet, en nu pieker ik me suf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is waar, maar je was druk met je werkstuk enzoot en ik vond het een beetje stom vanzelf, omdat ik normaal heel goed ben in namen onthouden.
Bij jou in de klas zit ook een meisje wier naam de hele tijd verkeerd werd uitgesproken door Ramakers, weet je nog? Die was de afgelopen keren ook bij bootcamp. Dat weet ik dan nog wel.
En je eet altijd al zo gezondquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mocht kiezen van mn ouders, chinees halen of gebakken aardappelen met hamburgerTot zover het gezonde eten
zijn er ook delen zonder meet dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten we niet bij deel 50 een forum meet gaan houden?
Ik moet de quote van DaD eer aan doen, daarom zet ik normaal weinig punten............... Alleen als het echt nodig isquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik zet iig wel een punt of smilie achter mn zinnen. En ik heb een avatar!
Ja. Een 'jubileum' moet toch wel gevierd worden, dacht ik zoquote:
Dat vind ik een goed idee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Een 'jubileum' moet toch wel gevierd worden, dacht ik zo
Nu zeg je dat we binnen een dag 5 topics vol moeten zien te krijgen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
morgenavond om 20.00 uur bij Pirates of the Carribean 3 ?
Daar zou ik morgen misschien al heen gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
morgenavond om 20.00 uur bij Pirates of the Carribean 3 ?
Volgende week zijn mijn ouders er niet, dan hoef ik ook niet te zeggen dat ik met wat nerds buiten de deur eetquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik stel voor om met zn allen ergens te gaan eten
Deel 1 was nog een provincietopic toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:20 schreef Renesite het volgende:
Hmmm... opzich wel een leuk plan![]()
Ik heb alleen deel 1 en 2 nog nooit gezien![]()
Psst, van de films, lieverd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deel 1 was nog een provincietopic toch?
Is ook goed schat. Heb deel 2 nog niet gezien, maar dat maakt niet uitquote:
Van de piraten van de caraibiënquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deel 1 was nog een provincietopic toch?
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Msn? Iemand?
Jawel, maar daar heb je vanavond toch niets meer aan. Aangezien ik op het punt sta naar de Sallies te gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Msn? Iemand?
Ik ben geen nerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Volgende week zijn mijn ouders er niet, dan hoef ik ook niet te zeggen dat ik met wat nerds buiten de deur eet
Happen naar Peijnenburgquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd.
Ben ik een nerd?
Mooi, kan ik nu met een gerust hart gaan afwassen. Mocht je Bruce Springsteen gaan horen aan de andere kant van de stad, dat komt uit onze keukenradio.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Nee
Waar hadden wij het nou net over gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgenavond naar de film hoor ik? Ik wil deel 3 nog zien iig.Ik gooi zo mn tank vol dan moet ik dat redden toch?
THE WAYquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nu met een gerust hart gaan afwassen. Mocht je Bruce Springsteen gaan horen aan de andere kant van de stad, dat komt uit onze keukenradio..
Nee, NU bijlezen, en meteen zeggen dat je bij de meet komt. Morgenavond, Pathé.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef Grulez het volgende:
Topic gaat weer rap. Morgen maar ff kansloos bijlezen
Die pas heb ik ook nog, enkel werkt ie niet meer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef Tangarine het volgende:
Meet? bioscoop? deel 50? morgen? klinkt allemaal tof
*pathe unlimited heeft
Morgen ehh hoe laat? Ik denk nl niet dat ik kan, ws pas vanaf 10/11 uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, NU bijlezen, en meteen zeggen dat je bij de meet komt. Morgenavond, Pathé.
Ze maken maar plek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het nou zeker dat dr een meet komt?
Ik bedoel, is dr uberhaupt wel plek @ de pathé, omdat hij vandaag voor het eerst uit is. (druk en vol enzoot)
We zijn tenslotte van FOK!quote:
Jawel, iedereen weet het nu al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij gaat om 8 en om 9 uur. Maar het is mijn idee eigenlijk helemaal niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We zijn tenslotte van FOK!'s Stad & Streek Groningen Stad.
Vandaag ook, gisteren ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Morgenavond is feest.
Maar mensen met geen stijl gaan niet naar de biosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, zullen de geenstijlers daar in de bioscoop leuk vinden.
DOE ER WAT AAN!quote:
Geenstijl.nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar mensen met geen stijl gaan niet naar de bios.
Oh, even een tipje voor de mensen die gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef Tangarine het volgende:
als je gewoon optijd heen gaat, zeg iets van 45 min van te voren, is er genoeg plek, en tijd om ff te socializen
Neem ze mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Luco het volgende:
Ik zou er graag iets aan willen doen, maar paar vrienden komen langs...
Ik meld me aan voor de afterfilmborrel in de Chaplin's Pub.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik bel even om te reserveren, zodra ik weet hoeveel mensen er mee gaan.
Een afterfilmborrel is prima, maar in Chaplin's? Ex.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor de afterfilmborrel in de Chaplin's Pub.
Die ierse, tegenover de papengang, sally o brien ofzo? die is tof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een afterfilmborrel is prima, maar in Chaplin's? Ex..
Om 8 en 9 uur. Ik stel die van 9 uur voor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef maok het volgende:
hoe laat is die film?
Ik weet wel wat geenstijlers zijn hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geenstijl.nl
Edit: trouwens, Met geen?
Alsin zo van mag ik een patatje met zonder mayo?
Nee, jij bent stom.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef teigan het volgende:
Ik heb toenstraks voor mijzelf engereserveerd om 8 uur..
Maar eventueel is dat ook nog wel naar 9 uur te verplaatsen, moet ik alleeneven lief aankijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook naar PotC !
Dan ga je toch ook? dan ga ik ook meequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook naar PotC !
Njahquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook? dan ga ik ook mee(wil niet als '3e' mee, verlegen als nieuweling is*)
Kom gewoon! Als er twee mensen zijn die niet eng zijn, zijn Alex en ik het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook? dan ga ik ook mee(wil niet als '3e' mee, verlegen als nieuweling is*)
nieuwsgierig naar mij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef teigan het volgende:
Het lijkt mij wel gezellig hoor DaD, en ik ben ergens ook wel nieuwsgierig naar Alexxxxx..
dus zeg het maar.. Ik kan nog een keer reserveren, vervalt die andere gewoon..
Uitgaande dat de film rond 11 uur is afgelopen, kan ik daarna niet blijven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Tangarine het volgende:
pfff, hij begint om 9 uur, dus is op tijd afgelopenen dr wil vast wel iemand je thuis brengen
haha, alex en niet eng in 1 zin..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kom gewoon! Als er twee mensen zijn die niet eng zijn, zijn Alex en ik het.
Teigan, lijkt me leuk..
ik meen me te herinneren dat ze Antje heette en dat sprak je uit als 'Ansje', right? Weet niet of ze nog Nederlands studeert, hoor, maar weet nog wel dat ze het voorrecht had deel te mogen uitmaken van 'jouw groepje'quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, en nu pieker ik me suf..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
Oh, der is een kans dat ik ook meega, maar dat hangt af van chipszak.
Dus als zij ja zegt dan zeg ik ook ja.
Nu ben ik echt weg![]()
ex-hippie!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, alex en niet eng in 1 zin..
Alex is een van de engste mensen hier.
Vuige ex-hippie, en vrachtwagen en traktor fotograaf dat ie is.
Ah! Joh, weet ik niets meer van. Ja, dat doet ze, en ze is nog steeds een vriendin van me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ze Antje heette en dat sprak je uit als 'Ansje', right? Weet niet of ze nog Nederlands studeert, hoor, maar weet nog wel dat ze het voorrecht had deel te mogen uitmaken van 'jouw groepje'![]()
.
Ga dan niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ex-hippie!![]()
Ik ben nog steeds hippie!In mn hart
En ik baal er van dat ik volgedne week weer naar de kapper ga
Whehe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ex-hippie!![]()
Ik ben nog steeds hippie!In mn hart
En ik baal er van dat ik volgedne week weer naar de kapper ga
Net zoals jij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe.
Dan ga je lekker toch niet naar de kappert?
Doeg.
Ik zal even vragen of ik mag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef teigan het volgende:
Ok, boek ik hem om voor 9 uur.. Reserveert iedereen verder zijn/haar eigen kaarten?
Wat is er leuk aan nieuwe auto'squote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef Luco het volgende:
Alexxxxx is gewoon 30 jaar te laat geboren...
Anders had hij een toffe baan gehad, en kon hij patsen met een nieuwe Visa... Nu slechts een opknapper, en vervlogen herinneringen op CD van z'n ouders
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anders gaan Alex en ik gewoon samen, als de rest dan maar wel bij de borrel komt... Ik wil Grulez wel ontmoeten..
Welke is het? In de stad of euroborg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, NU roepen! Hoeveel kaarten moet ik reserveren? Kan ik nu nog bellen, teigan?
Stad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Tgg.
Langdradig gezeik altijd.
Welke is het? In de stad of euroborg?
ik onthoud altijd eigenaardige voorvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah! Joh, weet ik niets meer van. Ja, dat doet ze, en ze is nog steeds een vriendin van me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |