dan helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 5 nummers, dan is het een jubileum.
Toch?
Ach, ik vind 45 ook al mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 5 nummers, dan is het een jubileum.
Toch?
ik dacht al, wat stinkt het hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, nou dan ga ik me ff douchen, ik wil wel schoon in een jubileumtopic posten
En ikga met 3 mannen op 1 kamer een weekend naar Duitsland, om daar rondjes te rijden. Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, ik vind 45 ook al mooi.
We gaan op vakantieieieieieieie! Saampjes. Do2 en ik. En ik heb er zooooo veel zin in. Joehoe!
Hey, das toch ook tof? En dank je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ikga met 3 mannen op 1 kamer een weekend naar Duitsland, om daar rondjes te rijden. Verschil moet er zijnMaar ik ben wel blij voor jullie!
![]()
En ben je wel hard aan het werk?
Tof!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef maok het volgende:
Ik heb al een heleboel vakantietjes gepland en geboekt dit jaar, dit weekend naar Opwekkingmet oa Freecell en Tara, volgende maand ofzo een weekend naar Harkstede
met wat andere vrienden. In augustus in m'n eentje een week naar Sziget
en in oktober met Freecell, Tara en nog een vriendin 3 dagen naar Londen.
![]()
Ik ga te vaak op vakantie maar bij elkaar valt het wel mee eigenlijk
Laat ik daar maar even op msn over doorvragen, en niet hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga jou lekker verwennen, lieverd!
Ik moet minimaal elk zomer een keer op vakantie van mezelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof!.
Vakanties zijn tof!.
Denk ik, dit wordt m'n eerste echte in een jaar of 3..
Dat vind ik een goed voornemen. Do2, waar zullen we volgend jaar naartoe?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik moet minimaal elk zomer een keer op vakantie van mezelf.
Dat zien we dan wel weer. Maar dat we gaan, is zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed voornemen. Do2, waar zullen we volgend jaar naartoe?
Oostblokquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kon ik maarelk jaar op vakantie gaanIk wil weer naar het oostblok....
Maar ik ga dan wel weer heel vaak dagjes en weekendjes weg, naar Duitsland en zo
Ik ben jaloers.... Ik ben alleen nog in Tsjechië geweest,m aadat is echt genieten daar... Weinig plekken waar ik me thuis voel, maar naast Fryslân is Tsjechië toch zeker één van die plekken.. Het plan was om deze zomer een rondreis met de auto door Polen, Tsjechië en Slowakije te maken, en daar wellicht ook wat mensne die ik via internet ken te ontmoeten en zo... Maar ja, dan knalt je relatie uit elkaar, en heb je ineens een baan en een huisje, en dan gaat dat niet meer... Nou ja wie weet volgend jaar. En dan heb ik hopelijk ook een auto die wat geschikter is voor oostblokreizenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef maok het volgende:
[..]
Oostblok![]()
ik ga dus naar Hongarije deze zomer
Ja ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
En aan het werk DaD! Vakantie is nu geboekt, je hebt geen excuus meer!
Is dat dan tegelijk met de GP? (daar zijn de kaartjes namelijk wel betaalbaar van/voor)quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef maok het volgende:
[..]
Oostblok![]()
ik ga dus naar Hongarije deze zomer
Ik ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kon ik maarelk jaar op vakantie gaanIk wil weer naar het oostblok....
Dit wordt de derde keer op rij Hongarije, daarvoor een rondreis door Polen gemaakt, daarvoor in Roemenie gewandeld, daarvoor rondreis door Slowakije en Tjechie gemaakt. En nog een paar keer naar Tjechie en Bulgarije op wintersport geweest owja en een keer met de middelbare school naar Praag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.... Ik ben alleen nog in Tsjechië geweest,m aadat is echt genieten daar... Weinig plekken waar ik me thuis voel, maar naast Fryslân is Tsjechië toch zeker één van die plekken.. Het plan was om deze zomer een rondreis met de auto door Polen, Tsjechië en Slowakije te maken, en daar wellicht ook wat mensne die ik via internet ken te ontmoeten en zo... Maar ja, dan knalt je relatie uit elkaar, en heb je ineens een baan en een huisje, en dan gaat dat niet meer... Nou ja wie weet volgend jaar. En dan heb ik hopelijk ook een auto die wat geschikter is voor oostblokreizen
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef maok het volgende:
[..]
Dit wordt de derde keer op rij Hongarije, daarvoor een rondreis door Polen gemaakt, daarvoor in Roemenie gewandeld, daarvoor rondreis door Slowakije en Tjechie gemaakt. En nog een paar keer naar Tjechie en Bulgarije op wintersport geweest owja en een keer met de middelbare school naar Praag.
Nee Szigetfestival, volgens mij is de GP altijd het weekend er voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef kless het volgende:
[..]
Is dat dan tegelijk met de GP? (daar zijn de kaartjes namelijk wel betaalbaar van/voor)
siofok of wat anders?
Tuurlijk... en dan hem de kans ontnemen om vrolijk en blij over een evenement te laten vertellen waar die zin in heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
beetje research kan geen kwaad voro je iets vraagt kless
http://sziget.web-log.nl/
ik ben geen mannetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef kless het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan hem de kans ontnemen om vrolijk en blij over een evenement te laten vertellen waar die zin in heeft.
Volgends mij zou jij dr toe instaat zijn die voorpret te stelen...
Dat is gewoon interesse en wat andere ideetjes aan de hand doen (Als je toch in hongarije zit.)
oeps....quote:
Kwaad worden op jou? Hoe moet dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga iets doen. Als ik hier weer post mogen jullie heel kwaad worden.
Als ze er al 2 keer is geweest zal ze er meer verstand van hebben dan ik. En als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek, zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef kless het volgende:
[..]
Tuurlijk... en dan hem de kans ontnemen om vrolijk en blij over een evenement te laten vertellen waar die zin in heeft.
Volgends mij zou jij dr toe instaat zijn die voorpret te stelen...
Dat is gewoon interesse en wat andere ideetjes aan de hand doen (Als je toch in hongarije zit.)
Ik heb klompen met CE keurquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef kless het volgende:
[..]
oeps....
Was het trouwens nog gelukt om goede werkschoenen te vinden (S3 ofzo?) voor smalle voetjes, of das dat iemand anders...
Ja dat ben ik, ik heb door dat topic wel een type gevonden wat geschikt lijkt, maar ik heb ze nog niet, moet het nog regelen op mijn werk. Ik denk dat ik dat volgende maand ofzo ga doen. Ik werk er nog niet zo lang en ik vind dat ik dan wel kan vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef kless het volgende:
[..]
oeps....
Was het trouwens nog gelukt om goede werkschoenen te vinden (S3 ofzo?) voor smalle voetjes, of das dat iemand anders...
Dat bedacht ik me later pas bij die "ik ben geen..."quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, ik heb door dat topic wel een type gevonden wat geschikt lijkt, maar ik heb ze nog niet, moet het nog regelen op mijn werk. Ik denk dat ik dat volgende maand ofzo ga doen. Ik werk er nog niet zo lang en ik vind dat ik dan wel kan vragen.
(maar als je nog wist dat ik dat was, had je kunnen weten dat ik geen mannetje was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |