Probeer het eens uit te sprekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, die (v) snap ik... maar de rest ziet er erg Hongaars voor me uit
Dat 'Lizdekd' stond er al, dat is geen hongaars, ik ben gewoon niet zo goed in Nederlandsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, die (v) snap ik... maar de rest ziet er erg Hongaars voor me uit
Kijk, DAAR heb ik dan weer GEEN problemen meequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te spreken
heb je typtyfus?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef maok het volgende:
[..]
Dat 'Lizdekd' stond er al, dat is geen hongaars, ik ben gewoon niet zo goed in Nederlands![]()
Misleidend he, die TT? Maar Do2 en ik hadden net een vakantie naar Lesbos geboekt waar ik nogal vol van was, en toen had ik ineens de laatste post in het vorige deel... Sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, de TT wekte mijn belangstelling
.
Ik post hier bijna nooit, want ik kan jullie toch niet bijhouden.
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Enkel wat dagjes uit: Apenheul, Archeon, dierentuin (nee, niet Blijdorp), misschien een paar dagen naar een eiland...
Ik bennu bedolven onder een hoge berg papier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, ho eens even. Jij zou ook hard aan de slag vandaag, waar dan ook mee. Hoe staat het daarmee?
Als je geld nodig hebt, lemme know. Dan kan ik bij anderen gaan lenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik bennu bedolven onder een hoge berg papier.En ik word neit echt vrolijk van alle rekeningen in combinatie met mn banksaldo
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, de enige mensen bij wie ik leen. Die hebben beloofd me weer op de raisl te helpen na de scheiding. God zij dank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je geld nodig hebt, lemme know. Dan kan ik bij anderen gaan lenen.. Succes lieverd.
.
Scheidingquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, de enige mensen bij wie ik leen. Die hebben beloofd me weer op de raisl te helpen na de scheiding. God zij dank.
Tussen mij en mn verloofde. Ingewikkelde toestand. We waren getrouwd,maar niet voor de wet, don't ask.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |