Bij Knol's koek. Dat zijn mijn achterburen, zeg maar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef Luco het volgende:
MaxMark, waar op het hoendiep? Ik zie vanuit mijn kamer niks (zit dan wel aan de centrumkant)
Knol's Koekquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij Knol's koek. Dat zijn mijn achterburen, zeg maar.
Staat er ook een stier in de straat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou mevrouw de lerares, wat er gebeurd* is: Ik neem aan een auto-ongeluk, ik zag ook iemand op een stretcher de ambulance ingegooid worden.
En ja, paulus potterstraat
Bekend mee?
*Sorry, flauwe grap![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou mevrouw de lerares, wat er gebeurd* is: Ik neem aan een auto-ongeluk, ik zag ook iemand op een stretcher de ambulance ingegooid worden.
En ja, paulus potterstraat
Bekend mee?
*Sorry, flauwe grap![]()
Dat verteld ze vast niet, straks blijkt ze iemands juf hier te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:31 schreef Aryon het volgende:
@ Teigan: Op welke school geef je les en welk vak?
Ik moet om half 7 training geven in Sporthal Selwerd. Lekker volleyballen ^^
ik heb net voor het eerst sinds tijden ook weer eens ontbijtkoek gehad. Met een dun laagje dieethalvarine, want ik ben aan het afvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bezig aan plakken ontbijtkoek nummer 6 en 7 binnen een kwartier. Met een enorme laag boter..
*jaloersch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef maok het volgende:
Ik ben m&m's aan het eten, want ik mag niet afvallen.
Ik weet niet of je die spille beentjes en armpjes enzo van mij wel wilt hebbenquote:
bootcampen voor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit aan een kop thee. Ga vanavond bootcampen en neem een huisgenoot mee. Hij zit zich enorm druk te maken en heeft zich nu al omgekleed, terwijl het pas om 19 uur begint.
Hahaha, had ik wel verwacht, daar staan idd de "vage" mensen, hahaha.. Kwam er vandaag rond 11.00 langs (iets eerder) maar zag niemand, en terugreis ben ik ergens anders langs gegaan. Kom er morgen denk ik weer langs, rond 5 voor 9 en om 15 over 11 ofso...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]! Ja het dichst bij het fietspaadje, daar staan alle vage mensen
. (de groep verder weg, dichterbij de ingang van het gebouw zijn de zogeheten gangster + hun chickies)
Ik heb niemand horen roepen, maar als je er langs komt, hoe laat dan meestal gok je?
Veel frikandellen en kroketten eten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die spille beentjes en armpjes enzo van mij wel wilt hebbenEn ik moet een beetje uitkijken voor stres want dan ga ik echt afvallen en dan krijg ik echt ondergewicht, mijn bmi zit nu al onder de 20
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |