Same here. BMI van 17.8, m'n moeder roept elk weekend als ik thuis ben weer dat ik meer moet eten, maar er komt niets aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die spille beentjes en armpjes enzo van mij wel wilt hebbenEn ik moet een beetje uitkijken voor stres want dan ga ik echt afvallen en dan krijg ik echt ondergewicht, mijn bmi zit nu al onder de 20
![]()
bootcampen voor een goede conditiequote:
als jij je goed voelt en je eet genoeg, zou ik me niet al te druk maken om dat BMI. Ik ken iemand die kon eten als een bootwerker, 1.75 lang was en toch maar 45 kg woog.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here. BMI van 17.8, m'n moeder roept elk weekend als ik thuis ben weer dat ik meer moet eten, maar er komt niets aan.
Nou, ik moet niet lichter worden, dan voel ik me ook echt slap, moe en futloos. Ik was zoveel mooier toen ik 60 kilo was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij je goed voelt en je eet genoeg, zou ik me niet al te druk maken om dat BMI. Ik ken iemand die kon eten als een bootwerker, 1.75 lang was en toch maar 45 kg woog.
misschien helpt het dan als je wat aan sport gaat doen? Dan kweek je spieren en voel je je nog eens beter ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik moet niet lichter worden, dan voel ik me ook echt slap, moe en futloos. Ik was zoveel mooier toen ik 60 kilo was..
Dat was voornamelijk omdat ik toen een D-cup had hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
misschien helpt het dan als je wat aan sport gaat doen? Dan kweek je spieren en voel je je nog eens beter ook.
Hoeveel weeg je nu dan bij welke lengte?
Je had het ook even kunnen vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Viking84 het volgende:
ik heb me trouwens de hele middag suf zitten peinzen over hoe je ook alweer heette. Ik dacht de hele tijd dat het Nynke was, maar toch had ik het gevoel dat het niet klopte
. En nu schoot het me ineens weer te binnen
.
Hhaha.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hahaha, had ik wel verwacht, daar staan idd de "vage" mensen, hahaha.. Kwam er vandaag rond 11.00 langs (iets eerder) maar zag niemand, en terugreis ben ik ergens anders langs gegaan. Kom er morgen denk ik weer langs, rond 5 voor 9 en om 15 over 11 ofso...
dat is waar, maar je was druk met je werkstuk enzoot en ik vond het een beetje stom vanzelf, omdat ik normaal heel goed ben in namen onthoudenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had het ook even kunnen vragen..
Dat weet ik dan weer niet, en nu pieker ik me suf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is waar, maar je was druk met je werkstuk enzoot en ik vond het een beetje stom vanzelf, omdat ik normaal heel goed ben in namen onthouden.
Bij jou in de klas zit ook een meisje wier naam de hele tijd verkeerd werd uitgesproken door Ramakers, weet je nog? Die was de afgelopen keren ook bij bootcamp. Dat weet ik dan nog wel.
En je eet altijd al zo gezondquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mocht kiezen van mn ouders, chinees halen of gebakken aardappelen met hamburgerTot zover het gezonde eten
zijn er ook delen zonder meet dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten we niet bij deel 50 een forum meet gaan houden?
Ik moet de quote van DaD eer aan doen, daarom zet ik normaal weinig punten............... Alleen als het echt nodig isquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik zet iig wel een punt of smilie achter mn zinnen. En ik heb een avatar!
Ja. Een 'jubileum' moet toch wel gevierd worden, dacht ik zoquote:
Dat vind ik een goed idee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Een 'jubileum' moet toch wel gevierd worden, dacht ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |