Nu zeg je dat we binnen een dag 5 topics vol moeten zien te krijgen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
morgenavond om 20.00 uur bij Pirates of the Carribean 3 ?
Daar zou ik morgen misschien al heen gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
morgenavond om 20.00 uur bij Pirates of the Carribean 3 ?
Volgende week zijn mijn ouders er niet, dan hoef ik ook niet te zeggen dat ik met wat nerds buiten de deur eetquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik stel voor om met zn allen ergens te gaan eten
Deel 1 was nog een provincietopic toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:20 schreef Renesite het volgende:
Hmmm... opzich wel een leuk plan![]()
Ik heb alleen deel 1 en 2 nog nooit gezien![]()
Psst, van de films, lieverd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deel 1 was nog een provincietopic toch?
Is ook goed schat. Heb deel 2 nog niet gezien, maar dat maakt niet uitquote:
Van de piraten van de caraibiënquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deel 1 was nog een provincietopic toch?
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Msn? Iemand?
Jawel, maar daar heb je vanavond toch niets meer aan. Aangezien ik op het punt sta naar de Sallies te gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Msn? Iemand?
Ik ben geen nerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Volgende week zijn mijn ouders er niet, dan hoef ik ook niet te zeggen dat ik met wat nerds buiten de deur eet
Happen naar Peijnenburgquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd.
Ben ik een nerd?
Mooi, kan ik nu met een gerust hart gaan afwassen. Mocht je Bruce Springsteen gaan horen aan de andere kant van de stad, dat komt uit onze keukenradio.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Nee
Waar hadden wij het nou net over gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgenavond naar de film hoor ik? Ik wil deel 3 nog zien iig.Ik gooi zo mn tank vol dan moet ik dat redden toch?
THE WAYquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nu met een gerust hart gaan afwassen. Mocht je Bruce Springsteen gaan horen aan de andere kant van de stad, dat komt uit onze keukenradio..
Nee, NU bijlezen, en meteen zeggen dat je bij de meet komt. Morgenavond, Pathé.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef Grulez het volgende:
Topic gaat weer rap. Morgen maar ff kansloos bijlezen
Die pas heb ik ook nog, enkel werkt ie niet meer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef Tangarine het volgende:
Meet? bioscoop? deel 50? morgen? klinkt allemaal tof
*pathe unlimited heeft
Morgen ehh hoe laat? Ik denk nl niet dat ik kan, ws pas vanaf 10/11 uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, NU bijlezen, en meteen zeggen dat je bij de meet komt. Morgenavond, Pathé.
Ze maken maar plek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het nou zeker dat dr een meet komt?
Ik bedoel, is dr uberhaupt wel plek @ de pathé, omdat hij vandaag voor het eerst uit is. (druk en vol enzoot)
We zijn tenslotte van FOK!quote:
Jawel, iedereen weet het nu al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij gaat om 8 en om 9 uur. Maar het is mijn idee eigenlijk helemaal niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We zijn tenslotte van FOK!'s Stad & Streek Groningen Stad.
Vandaag ook, gisteren ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Morgenavond is feest.
Maar mensen met geen stijl gaan niet naar de biosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, zullen de geenstijlers daar in de bioscoop leuk vinden.
DOE ER WAT AAN!quote:
Geenstijl.nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar mensen met geen stijl gaan niet naar de bios.
Oh, even een tipje voor de mensen die gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef Tangarine het volgende:
als je gewoon optijd heen gaat, zeg iets van 45 min van te voren, is er genoeg plek, en tijd om ff te socializen
Neem ze mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Luco het volgende:
Ik zou er graag iets aan willen doen, maar paar vrienden komen langs...
Ik meld me aan voor de afterfilmborrel in de Chaplin's Pub.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik bel even om te reserveren, zodra ik weet hoeveel mensen er mee gaan.
Een afterfilmborrel is prima, maar in Chaplin's? Ex.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor de afterfilmborrel in de Chaplin's Pub.
Die ierse, tegenover de papengang, sally o brien ofzo? die is tof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een afterfilmborrel is prima, maar in Chaplin's? Ex..
Om 8 en 9 uur. Ik stel die van 9 uur voor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef maok het volgende:
hoe laat is die film?
Ik weet wel wat geenstijlers zijn hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geenstijl.nl
Edit: trouwens, Met geen?
Alsin zo van mag ik een patatje met zonder mayo?
Nee, jij bent stom.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef teigan het volgende:
Ik heb toenstraks voor mijzelf engereserveerd om 8 uur..
Maar eventueel is dat ook nog wel naar 9 uur te verplaatsen, moet ik alleeneven lief aankijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook naar PotC !
Dan ga je toch ook? dan ga ik ook meequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook naar PotC !
Njahquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook? dan ga ik ook mee(wil niet als '3e' mee, verlegen als nieuweling is*)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |