Nee, NU bijlezen, en meteen zeggen dat je bij de meet komt. Morgenavond, Pathé.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef Grulez het volgende:
Topic gaat weer rap. Morgen maar ff kansloos bijlezen
Die pas heb ik ook nog, enkel werkt ie niet meer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef Tangarine het volgende:
Meet? bioscoop? deel 50? morgen? klinkt allemaal tof
*pathe unlimited heeft
Morgen ehh hoe laat? Ik denk nl niet dat ik kan, ws pas vanaf 10/11 uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, NU bijlezen, en meteen zeggen dat je bij de meet komt. Morgenavond, Pathé.
Ze maken maar plek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het nou zeker dat dr een meet komt?
Ik bedoel, is dr uberhaupt wel plek @ de pathé, omdat hij vandaag voor het eerst uit is. (druk en vol enzoot)
We zijn tenslotte van FOK!quote:
Jawel, iedereen weet het nu al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij gaat om 8 en om 9 uur. Maar het is mijn idee eigenlijk helemaal niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We zijn tenslotte van FOK!'s Stad & Streek Groningen Stad.
Vandaag ook, gisteren ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Morgenavond is feest.
Maar mensen met geen stijl gaan niet naar de biosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, zullen de geenstijlers daar in de bioscoop leuk vinden.
DOE ER WAT AAN!quote:
Geenstijl.nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar mensen met geen stijl gaan niet naar de bios.
Oh, even een tipje voor de mensen die gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef Tangarine het volgende:
als je gewoon optijd heen gaat, zeg iets van 45 min van te voren, is er genoeg plek, en tijd om ff te socializen
Neem ze mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Luco het volgende:
Ik zou er graag iets aan willen doen, maar paar vrienden komen langs...
Ik meld me aan voor de afterfilmborrel in de Chaplin's Pub.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik bel even om te reserveren, zodra ik weet hoeveel mensen er mee gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |