Kom gewoon! Als er twee mensen zijn die niet eng zijn, zijn Alex en ik het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook? dan ga ik ook mee(wil niet als '3e' mee, verlegen als nieuweling is*)
nieuwsgierig naar mij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef teigan het volgende:
Het lijkt mij wel gezellig hoor DaD, en ik ben ergens ook wel nieuwsgierig naar Alexxxxx..
dus zeg het maar.. Ik kan nog een keer reserveren, vervalt die andere gewoon..
Uitgaande dat de film rond 11 uur is afgelopen, kan ik daarna niet blijven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Tangarine het volgende:
pfff, hij begint om 9 uur, dus is op tijd afgelopenen dr wil vast wel iemand je thuis brengen
haha, alex en niet eng in 1 zin..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kom gewoon! Als er twee mensen zijn die niet eng zijn, zijn Alex en ik het.
Teigan, lijkt me leuk..
ik meen me te herinneren dat ze Antje heette en dat sprak je uit als 'Ansje', right? Weet niet of ze nog Nederlands studeert, hoor, maar weet nog wel dat ze het voorrecht had deel te mogen uitmaken van 'jouw groepje'quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, en nu pieker ik me suf..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
Oh, der is een kans dat ik ook meega, maar dat hangt af van chipszak.
Dus als zij ja zegt dan zeg ik ook ja.
Nu ben ik echt weg![]()
ex-hippie!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, alex en niet eng in 1 zin..
Alex is een van de engste mensen hier.
Vuige ex-hippie, en vrachtwagen en traktor fotograaf dat ie is.
Ah! Joh, weet ik niets meer van. Ja, dat doet ze, en ze is nog steeds een vriendin van me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ze Antje heette en dat sprak je uit als 'Ansje', right? Weet niet of ze nog Nederlands studeert, hoor, maar weet nog wel dat ze het voorrecht had deel te mogen uitmaken van 'jouw groepje'![]()
.
Ga dan niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ex-hippie!![]()
Ik ben nog steeds hippie!In mn hart
En ik baal er van dat ik volgedne week weer naar de kapper ga
Whehe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ex-hippie!![]()
Ik ben nog steeds hippie!In mn hart
En ik baal er van dat ik volgedne week weer naar de kapper ga
Net zoals jij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe.
Dan ga je lekker toch niet naar de kappert?
Doeg.
Ik zal even vragen of ik mag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef teigan het volgende:
Ok, boek ik hem om voor 9 uur.. Reserveert iedereen verder zijn/haar eigen kaarten?
Wat is er leuk aan nieuwe auto'squote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef Luco het volgende:
Alexxxxx is gewoon 30 jaar te laat geboren...
Anders had hij een toffe baan gehad, en kon hij patsen met een nieuwe Visa... Nu slechts een opknapper, en vervlogen herinneringen op CD van z'n ouders
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anders gaan Alex en ik gewoon samen, als de rest dan maar wel bij de borrel komt... Ik wil Grulez wel ontmoeten..
Welke is het? In de stad of euroborg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, NU roepen! Hoeveel kaarten moet ik reserveren? Kan ik nu nog bellen, teigan?
Stad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Tgg.
Langdradig gezeik altijd.
Welke is het? In de stad of euroborg?
ik onthoud altijd eigenaardige voorvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah! Joh, weet ik niets meer van. Ja, dat doet ze, en ze is nog steeds een vriendin van me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |