roken is roken!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Ja-Ik het volgende:
ik rook blijkbaar als ik helemaal lam ben maar dan telt het toch niet![]()
Jammer dat die fietsjes niet bij mijn prijzen zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
mijn "" post als reactie op de dakkapel was bedoeld als: "shit je hebt gelijk ik moet mijn centen sparen".
wat gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
roken is roken!
En overigens, we paffen hier zoveel dat als je hier in het hok komt je automatisch passief mee rookt....dus ook niet-rokers zijn van harte welkom.
I know....en E ook...ga ik vanuit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
mijn "" post als reactie op de dakkapel was bedoeld als: "shit je hebt gelijk ik moet mijn centen sparen".
oohhhh dan bestel ik ook nog een leuk spelletje voor Bente.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jammer dat die fietsjes niet bij mijn prijzen zitten.![]()
Gezelli!!!!! (wij zijn allemaal heel lief hier!)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
wat gezellig![]()
maar ik kom morgen ofzo wel even een peuk doen dan want ik ga nu slapen![]()
Idd...ik ga ook !quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan.
Kom Ludo en BeeDee, we gaan pitten!
ik zie hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli!!!!! (wij zijn allemaal heel lief hier!)
Gewoon goed bedenkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef Tezz het volgende:
Heej daar hebben we Berenanus!!!
(hoe bedenk je in GodsNaam zo'n usersnaam!)
slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
Nou kom kinders, we gaan slapen.
Trusten !!!!!!!!!!!!
Ja bestel maar bestel maar bestel maar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
oohhhh dan bestel ik ook nog een leuk spelletje voor Bente.
Goed???
![]()
Welterusten Tezz en BeeDee! Ik ga ook, morgen moet Tim weer naar school.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
Je leven, wat doe je?
Heb je niets te doen ofzo? Kijk leren voor examens is niet nodig, dan kun je toch mooi met wat vrienden bier gaan zuipen op het terras ofzo? Het is heerlijk weer en buiten heus niet eng.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even in de tuin hangen, 't is weer lekkah weer.
echoes is echt superquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Pink Floyd - Echoes![]()
Anders maak je even een nummer van nagenoeg een half uur.![]()
het wordt de eerste keer dat ik hem ga gebruiken hier:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef oranjekoek het volgende:
olee oleee
Jij hebt een druk leven! De vergaderingen zijn alweer achter de rug?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef Tezz het volgende:
Heb net zo'n Intex zwembad(je) voor in de tuin gekocht met pomp enzo voor onze dochter (en voro mezelf natuurlijk). Nu nog op zoek naar een afdekzeil en een set chemicalien en we kunnen er weer een zomer tegen!
Zometeen dochter naar het logeeradres brengen want ik moet vanavond weer werken............![]()
Straks krijg je het nog naar je zin !!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
Eerste rondje internet sinds mijn aankomst om 9 uur op stage.
En ?....is het bevallen ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Dochterlief gaat zo voor het eerst paardrijden![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Gezellig hier trouwens.![]()
Enne..BeeDee..
KWARTET!![]()
Geen Tezz vanavond dus ??quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef Tezz het volgende:
Heb net zo'n Intex zwembad(je) voor in de tuin gekocht met pomp enzo voor onze dochter (en voro mezelf natuurlijk). Nu nog op zoek naar een afdekzeil en een set chemicalien en we kunnen er weer een zomer tegen!
Zometeen dochter naar het logeeradres brengen want ik moet vanavond weer werken............![]()
Dat dan weer wel....maar voor zo'n kleine is het toch handig dat je eigen huis naast dat (kleine) zwembadje staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
Je kan beter gewoon in Zeeland wonen ipv die zwembaden waarin je net je grote teen kan onderdompelen laat staan een baantje trekken.
<quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:54 schreef BeeDee het volgende:
Zo...nu ga ik weer even wachten op een post van iemand anders..
Test;...
_______________________________________________________ !
Zoiets ?
Milou heeft genoten, ze was absoluut niet bang ofzo ook, terwijl ik niks van die gigantische beesten moet hebbenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou heeft genoten, ze was absoluut niet bang ofzo ook, terwijl ik niks van die gigantische beesten moet hebbenOp een gegeven moment riep ze ook van: harder!!! HARDER!!!
![]()
Eetze voor straks![]()
Ik was druk bezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Straks krijg je het nog naar je zin !!Of gewoon zo druk dat je geen tijd had ?
![]()
Tuurlijk niet, die kwam priemend met haar borstjes vooruit de deur binnenwandelen. Zaagmans had waarschijnlijk een vervanger geregeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zelfs zaagmans gemist ?!! [afbeelding]
Lucky bastard !quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die kwam priemend met haar borstjes vooruit de deur binnenwandelen. Zaagmans had waarschijnlijk een vervanger geregeld.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kreeg een PM van Viswijf omdat ze heeft "besloten alle fokkers die me naar behandelen een pmtje te sturen"..
Ik snap ook niet dat er überhaupt gepost wordt in haar topics...zo hou je het toch in stand ?!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kreeg een PM van Viswijf omdat ze heeft "besloten alle fokkers die me naar behandelen een pmtje te sturen"..
Grolsch...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef PeZu het volgende:
kanonnen zeg
nee die is nieuwquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wie ? Ik ?....![]()
Ja..ik...![]()
Geintje !Hoi..
![]()
grolschquote:
wel de blauwe eejquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hoerenzooi, de Chesterfield was op en had geen zin om om te lopen, nu maar pakje Gauloises dus.
Een goede tweede na mijn all time favourite Chesterfieldquote:
quote:
hoi tezzquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
Oke, ff snel tussen de bedrijven door! Vanmorgen twee vergaderingen gehad en nu nummertje drie (begint over een half uurtje.....).
@ SOL: tof joh, dat paardrijden!
@BeeDee: neeeeeeeeeh geen Tezz vanavond! Ben pas tegen 23.00 uur thuis verwacht ik en dan is het even douchen en naar bedje denk ik.....
@ Ludo: jaaaaaaaaah hier waren de Chesterfields ook op! Ik rook camel nu, blegh! Het is een complot.....
@ Oranjekoek: Thx voor je mail@
@ Broek: ik weet niets tegen je te zeggen op het moment maar schrijf maar even wat anders lijkt het alsof ik je vergeet en dat doe ik niet.
@ Pezu: what's up met die ________________________?
@ de rest...........hoi!!!!!
Werkze nog even Tezz..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
Oke, ff snel tussen de bedrijven door! Vanmorgen twee vergaderingen gehad en nu nummertje drie (begint over een half uurtje.....).
@ SOL: tof joh, dat paardrijden!
@BeeDee: neeeeeeeeeh geen Tezz vanavond! Ben pas tegen 23.00 uur thuis verwacht ik en dan is het even douchen en naar bedje denk ik.....
@ Ludo: jaaaaaaaaah hier waren de Chesterfields ook op! Ik rook camel nu, blegh! Het is een complot.....
@ Oranjekoek: Thx voor je mail@
@ Broek: ik weet niets tegen je te zeggen op het moment maar schrijf maar even wat anders lijkt het alsof ik je vergeet en dat doe ik niet.
@ Pezu: what's up met die ________________________?
@ de rest...........hoi!!!!!
Chesterfield en Dunhill staan bij mij op de tweede plekquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een goede tweede na mijn all time favourite Chesterfield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |