quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Van bommel : ' Dat was weer een goed uitgevoerde swalbe van je '
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel probeert nieuwe Jomanda techniek in een poging de eeuwige blessures van Robben te genezen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
"Jij hebt er dus ook een hard hoofd in"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
"Sterk spul he, die secondelijm."
Ja dat zo ongeveer. Ook moeten er dan duidelijke regels komen over wie de uitslag gaat doen, anders krijg je dat de nr 2 al meteen om 18:00 de uitslag gaat doen voor een extra punt. Heb daarom ook nog niet gestemd, mag nog wel wat duidelijker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef existenz het volgende:
Ik stem voor, maar wel in een ander formaat: Als diegene die uitslag doet krijgt zowiezo 1 punt. De winnaar krijgt echter zijn punt voor jureren alleen als hij daadwerkelijk de uitslag heeft gedaan. Dan blijft het het eerlijkste
Je krijgt het idd pas als je de jury gedaan hebt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef existenz het volgende:
Ik stem voor, maar wel in een ander formaat: Als diegene die uitslag doet krijgt zowiezo 1 punt. De winnaar krijgt echter zijn punt voor jureren alleen als hij daadwerkelijk de uitslag heeft gedaan. Dan blijft het het eerlijkste
Dat staat er, volgens de huidige regels. Dus jury tussen 18:00-20:00 (tenzij anders vermeld door de jury zelf), daarna #2, dan #3, enz.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja dat zo ongeveer. Ook moeten er dan duidelijke regels komen over wie de uitslag gaat doen, anders krijg je dat de nr 2 al meteen om 18:00 de uitslag gaat doen voor een extra punt. Heb daarom ook nog niet gestemd, mag nog wel wat duidelijker.
Dan stem ik, ben wel voor danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat staat er, volgens de huidige regels. Dus jury tussen 18:00-20:00 (tenzij anders vermeld door de jury zelf), daarna #2, dan #3, enz.
Nee, want dan loop je alsnog maar 1 punt uit op de #2.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef SuperRogier het volgende:
Dus als je wint krijg je 5 + 1 punten? Kan je dan niet 1 punt van #1 aftrekken en die pas geven na de jurering?
En tvp
ipv van 5 punten krijg je er nu eigenlijk maar 4, omdat je zelf de volgende ronde moet jureren... Dat is het probleemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef SuperRogier het volgende:
Dus als je wint krijg je 5 + 1 punten? Kan je dan niet 1 punt van #1 aftrekken en die pas geven na de jurering?
En tvp
Dat maakt het wel heel complex. Als je punten aftrek gaat doen wordt het denk ik vrij onoverzichtelijk, want stel #1 is er niet en #2 & #3 rekenen er niet op.. maargoed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je mensen gaat belonen voor het maken van de uitslag moet je ze ook straffen met puntenvermindering als de uitslag niet voor 20.00 er is ( tenzij hij/zij het meld dat de uitslag later komt door omstandigheden ) En dan kan je ook de nummer 2 of 3 punten in mindering brengen als ze de uitslag niet doen.
En je moet de winnaar idd nog een punt erbij doen dan.
En als het ingaat dan moet het idd bij de nieuwe ronde dus na 30 juni.
Dan kan je het net zogoed laten zoals het nu isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat maakt het wel heel complex. Als je punten aftrek gaat doen wordt het denk ik vrij onoverzichtelijk, want stel #1 is er niet en #2 & #3 rekenen er niet op.. maargoed.
Gewoon 1 punt bovenop lijkt mij het handigst. Stel nummer 1 doet het niet maar wel nummer 2, dan loopt hij niet de punt mis van deelname maar krijgt hij er wel 1 voor de jurering. In dat opzicht is het wel handig.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef Beschouw het volgende:
Ander voorstel: de jury die vitessezuid de poedel geeft, krijgt een bonuspunt
Is maar goed dat je gebruikersnaam gedumpt hebt. Met die gozer had je niks gewonnen vanavond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef Bayswater het volgende:
2e
In de Murphy's quiz en met de benaderingsvraag een gratis rondje![]()
Hij zat er toch nog, als tie nou nog had geweten wat John Hadley had uitgevonden was ik helemaal blij met hem geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is maar goed dat je gebruikersnaam gedumpt hebt. Met die gozer had je niks gewonnen vanavond.
Jee. Newell's Old Boys fout. Schaam je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij zat er toch nog, als tie nou nog had geweten wat John Hadley had uitgevonden was ik helemaal blij met hem geweest.
En ik dacht dat de newell boys uit brazilie kwamen![]()
benaderingsvraag, hoeveel landen bevat Afrika op het vasteland
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is maar goed dat je gebruikersnaam gedumpt hebt. Met die gozer had je niks gewonnen vanavond.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Arjen Mark, je wordt kaal." "En jij moet naar de oogarts als je dat pas van op deze afstand ziet."
Het is maar naar welk stukje haar je kijkt hè.quote:
Ik snapte hem pas na 5 keer lezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Robben en Van Bommel in duel met Luis Enrique
Ik zit nu op 6 en het enige dat bij me opkomt is gewoon een luisquote:
Luis Enrique was een beroemde speler...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zit nu op 6 en het enige dat bij me opkomt is gewoon een luis![]()
Hm op de foto zie ik wel een luis, maar geen Enriquequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Luis Enrique was een beroemde speler...
Ja Zidane ook. Maar dit staat er niet. Waarom Luis Enrique wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Luis Enrique was een beroemde speler...
Luis, tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja Zidane ook. Maar dit staat er niet. Waarom Luis Enrique wel?
Dan snap ik 'm wel denk ik. Nouja laat ook maarquote:
quote:-Bayswater-
-Robben en Van Bommel in duel met Luis Enrique-
quote:-SuperRogier-
-Engels gezegde "put your heads together" werkt niet zoals verwacht-
quote:-gebruikersnaam-
-Robben:"Als je nu tussen je benen doorkijkt, zie je dat je je mannetje weer hebt laten lopen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-"Sterk spul he, die secondelijm."-
er was al een uitslagquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
"Jahh, ik voel het ik zit op Robbeneiland"
je kunt hem ook gewoon voor 18.00 plaatsen, weet je zeker dat je op tijd bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef ZoneKill het volgende:
Ahh f**k net te laat!!!!
Kan er niet gewoon een vaste tijd worden afgesproken tot 20:00 bv.
Uitslag tussen 6 en 8 toch? Bovendien had ik die van jou ook niet bij de top3 gekozen, sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef ZoneKill het volgende:
Ahh f**k net te laat!!!!
Kan er niet gewoon een vaste tijd worden afgesproken tot 20:00 bv.
Dat zeg je nu ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uitslag tussen 6 en 8 toch? Bovendien had ik die van jou ook niet bij de top3 gekozen, sorry.
Je doet toch niet 6 minuten over je post. Waarschijnlijk stond de uitslag er al.quote:
Gastquote:
Ja ok, maar met 20:00 heb je wat meer marge i.v.m. werk eten etc.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kunt hem ook gewoon voor 18.00 plaatsen, weet je zeker dat je op tijd bent
De foto wordt meestal voor 22:00 geplaatst, dan heb je voor 18:00 heus wel tijd om je onderschrift te plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ok, maar met 20:00 heb je wat meer marge i.v.m. werk eten etc.....![]()
Maar als de winnaar er dan niet snel een plaatst, dan krijg je pas heel laat een nieuwe foto.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ok, okquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar als de winnaar er dan niet snel een plaatst, dan krijg je pas heel laat een nieuwe foto.
Is niet aan mij om een nieuwe te plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ok, ok
Kom maar op met die nieuwe foto dan...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar als de winnaar er dan niet snel een plaatst, dan krijg je pas heel laat een nieuwe foto.
we kunnen geen rekening houden met jou werk, iedereen heeft andere werktijdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
gewoon met je werk stoppen, als je maar mee kunt doen met VBL's onderschrift competitiequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we kunnen geen rekening houden met jou werk, iedereen heeft andere werktijden
Post dan 's ochtends je bijdrage.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ben al een tijdje ziek en simpelweg te moe om tot middernacht online te blijven.
Daar zat wat in ja, en bedankt. Bovendien vind ik er ook niks mis met een uitslag tussen 6 en 8, je kunt niet voor iedereen de meest gunstige tijd hanteren zoals iemand al voor me zei. Ik heb er ook geen moeite mee als een foto later geplaatst wordt, zit/ lig momenteel toch genoeg thuis om een moment te hebben om het onderschrift te plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Post dan 's ochtends je bijdrage.
Beterschap gewenst, touwens
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bovendien vind ik er ook niks mee met een uitslag tussen 6 en 8.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Rabobank wil ABN-Amro nog voor de overname tegen de grond werken.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Ajax weer onderuit tegen de geel-zwarten.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo dan. lees ik net dit topic, blijk ik gisteren gewonnen te hebben.
Wacht maar af. Levert misschien wel punten op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Beschouw ik moest bijna huilen van slechtheid
nadat je et goed vond dat ik uit de murpy quizz team gezet bent.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wacht maar af. Levert misschien wel punten op.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nadat je et goed vond dat ik uit de murpy quizz team gezet bent.
dacht het niet.![]()
ps uitslag is vanavond na 20:00 uur pas. weet niet precies hoe laat, maar geen paniek.
Mag niet meewegen in beoordelingquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nadat je et goed vond dat ik uit de murpy quizz team gezet bent.
dacht het niet.![]()
Klagen doen we altijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan kan die gast van gister ook niet meer klagen.
Uitslag duurt langquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klagen doen we altijdMaakt niet uit of je nou gewonnen hebt of poedel, traditie is traditie
![]()
Deze klacht ging over dat de uitslag te vroeg was, die gast vond dat t om 20:00 moest. En ik zal zo ook wel weer klagen dat ik geen punten hebquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klagen doen we altijdMaakt niet uit of je nou gewonnen hebt of poedel, traditie is traditie
![]()
quote:-Bjoro-
-Pienaar: Whooaawww.......die tegenstander is Groot-
quote:-ruud_fr-
-Abn Amro ten onder aan andere banken-
-Daltons kraken, na de eerste buit omgehangen te hebben, ook de ABN AMRO-
De opmaak is hier te vinden.quote:-RayMania-
-Steven loopt een nare pien op.-
En de klachtencommissie mag wel in de opmaak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik zal zo ook wel weer klagen dat ik geen punten heb![]()
ik twijfelde voor jouw tussen de poedelprijs of de seth gaaikema award.quote:
maar niet bij de quizquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Kan ik volgende keer niet met Otje meequizen? Levert vast punten op hier![]()
hij was niet slecht, maar drie onderschriften over banken is teveel van het goedequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef Maikalo het volgende:
En ik maar serieus denken dat ik een goed onderschrift had
Ik had het onderschritt al in m'n hoofd toen ik de foto net zagquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij was niet slecht, maar drie onderschriften over banken is teveel van het goede
Idem hier, toen ik hem had geplaatst zag ik dat de mijne wel wat leek op die van ruud_fr, terecht dat hij in de prijzen viel dus. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik had het onderschritt al in m'n hoofd toen ik de foto net zag. Alleen was ik wat later met het uitwerken
![]()
quote:-Maikalo-
-Wesley Sneijder blind gevangen.-
-Kijk, en zo staat van gaal steeds zonder schaal-
quote:-Mwanatabu-
-Blind is -in tegenstelling tot zijn pupil- een borstenman-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113-
-Blind : 'Ik zeg altijd tegen mijn zoon , als jij naar Barca wil moet je die kant op' -
Inderdaad, want ik heb weer geen puntenquote:
Idem. Volgende ronde hopelijk beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik heb weer geen punten![]()
![]()
Het leek voor mij heel erg alsof Blind iemand aan het helpen was met inparkeren. Wilde eerst iets van alleen: Nog een stukkie. Maar dat vond ik te kort, nu was het inderdaad wat aan de lange kant. Nieuwe foto voor nieuwe kansenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Bayswater het volgende:
Je had ook wel een erg uitgebreid verhaal Shumway.
Een Freek de Jonge- Dick Advocaat sketchquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het leek voor mij heel erg alsof Blind iemand aan het helpen was met inparkeren. Wilde eerst iets van alleen: Nog een stukkie. Maar dat vond ik te kort, nu was het inderdaad wat aan de lange kant. Nieuwe foto voor nieuwe kansen![]()
dit gaat ook tegen mijn principes in, maar ik ben het dit keer met beschouw eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Geef het niet graag toe, maar terechte uitslag dit keer.
Toppunt van hypocrisie, bovenstaande post.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dit gaat ook tegen mijn principes in, maar ik ben het dit keer met beschouw eens![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toppunt van hypocrisie, bovenstaande post.![]()
Ja, hij is heel foutquote:
zat vrolijk een onderschrift te posten onder die foto met Danny Blindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, hij is heel fout
Of bedoelde je dat niet?
Euuh... Das niet zo slimquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zat vrolijk een onderschrift te posten onder die foto met Danny Blind
vandaar de snelle edit en dequote:
Als Kenny maar blijft leven, mkay?quote:
Drugs are bad, mkay?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als Kenny maar blijft leven, mkay?
Co is altijd een kwartier te vroeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Co : ' HEEE !! kom jij eens hier het is tijd voor de uitslag ! '
Mr Mackeyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Mister Garrisson, south park ruleert
-en we zwaaien met z'n allen naar de kuip-
quote:-Maikalo-
-Vijf bier voor de houtzagerij!-
-Co ziet meer heil in een duitse club-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-De vingers van Co kronkelen van genot na het weer zien met van Geel-
ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik kan me prima vinden in deze uitslag.
jury die de fans volgende keer punten geeftquote:
En fans die die liefde meteen weer teruggevenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
jury die de fans volgende keer punten geeft![]()
![]()
Nieuwe fotoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En fans die die liefde meteen weer teruggeven[/kartelvormingalert]
quote:-Bullet-tooth-
-Ik kan 2 Wesley Sneijders tillen.-
quote:-Beschouw-
-Is Sollied de volgende die zich gaat vertillen aan Feyenoord?-
quote:-existenz
-
-"In Nederland hadden ze nog nooit van mij gehoord, maar ja... Wij hadden nog nooit van Feyenoord gehoord"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113-
-'Ik zal 1 van de winaars dan maar alvast bekend maken .... en dat is gebruikersnaam '-
quote:
quote:
de vorige keer toch wel......quote:Op zondag 27 mei 2007 18:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]goede poedelprijs.
En voortaan betere research doen, want zoveel punten krijg ik niet van bayswater
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:46 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Het gezegde: uit volle borst(en) meezingen, gaat hier duidelijk niet op.
Ja maar dan nog, dan kun je ook een foto van de koffiejuffrouwquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef toma het volgende:
wat heeft deze foto met voetbal te maken?
ik zie het al
vond de lijnen op het veld al zo vreemd.
Zo nu en dan voetbalgerelateerde foto's is niet erg, is goed voor de afwisseling. Scheelt ieg weer 1 ronde met Sneijdergrappenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, dan kun je ook een foto van de koffiejuffrouwplaatsen. Het is niet echt een voetbal foto, maar goed ik ben aan het zeuren geloof ik.
quote:-vitessezuid113-
-We hebben de E![]()
We hebben de X![]()
We hebben de I![]()
We hebben de S![]()
We hebben de T![]()
We hebben de E![]()
We hebben de N![]()
We hebben de Z![]()
existenzzzzzzzzzzzz
-
quote:-Zapper-
-Twee-puntensysteem was wél aantrekkelijk genoeg in Eredivisie-
quote:-HPayne-
-Het gezegde: uit volle borst(en) meezingen, gaat hier duidelijk niet op.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bullet-tooth-
-Nieuwe selectie voor kut(ten)club Feyenoord-
Hij was zo slecht en slijmerig en zo laag gezonken dat ie in dat licht wel weer grappig wasquote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef toma het volgende:
je maakt toch geen grapje met die derde plaats he?
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef toma het volgende:
je maakt toch geen grapje met die derde plaats he?
ik krijg mijn punten anders bijna nooit uit spijkenissequote:Op maandag 28 mei 2007 19:24 schreef Beschouw het volgende:
Drie man uit Spijkenisse in de top 10. Kan geen toeval zijn![]()
Hap.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik krijg mijn punten anders bijna nooit uit spijkenisse![]()
Maar centraal Randstad is met een 7e plek ook goed vertegenwoordigd!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hap.
Zo bedoel ik het niet. In Spijkenisse zijn de onderschriften waarschijnlijk boven het landelijk niveau.
scherp +1quote:
Das toch weer een puntje dichterbij gebruikersnaam danquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Das toch weer een puntje dichterbij gebruikersnaam dan
In Goirle of op 8?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |