Hm op de foto zie ik wel een luis, maar geen Enriquequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Luis Enrique was een beroemde speler...
Ja Zidane ook. Maar dit staat er niet. Waarom Luis Enrique wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Luis Enrique was een beroemde speler...
Luis, tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja Zidane ook. Maar dit staat er niet. Waarom Luis Enrique wel?
Dan snap ik 'm wel denk ik. Nouja laat ook maarquote:
quote:-Bayswater-
-Robben en Van Bommel in duel met Luis Enrique-
quote:-SuperRogier-
-Engels gezegde "put your heads together" werkt niet zoals verwacht-
quote:-gebruikersnaam-
-Robben:"Als je nu tussen je benen doorkijkt, zie je dat je je mannetje weer hebt laten lopen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-"Sterk spul he, die secondelijm."-
er was al een uitslagquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
"Jahh, ik voel het ik zit op Robbeneiland"
je kunt hem ook gewoon voor 18.00 plaatsen, weet je zeker dat je op tijd bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef ZoneKill het volgende:
Ahh f**k net te laat!!!!
Kan er niet gewoon een vaste tijd worden afgesproken tot 20:00 bv.
Uitslag tussen 6 en 8 toch? Bovendien had ik die van jou ook niet bij de top3 gekozen, sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef ZoneKill het volgende:
Ahh f**k net te laat!!!!
Kan er niet gewoon een vaste tijd worden afgesproken tot 20:00 bv.
Dat zeg je nu ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uitslag tussen 6 en 8 toch? Bovendien had ik die van jou ook niet bij de top3 gekozen, sorry.
Je doet toch niet 6 minuten over je post. Waarschijnlijk stond de uitslag er al.quote:
Gastquote:
Ja ok, maar met 20:00 heb je wat meer marge i.v.m. werk eten etc.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kunt hem ook gewoon voor 18.00 plaatsen, weet je zeker dat je op tijd bent
De foto wordt meestal voor 22:00 geplaatst, dan heb je voor 18:00 heus wel tijd om je onderschrift te plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ok, maar met 20:00 heb je wat meer marge i.v.m. werk eten etc.....![]()
Maar als de winnaar er dan niet snel een plaatst, dan krijg je pas heel laat een nieuwe foto.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ok, okquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar als de winnaar er dan niet snel een plaatst, dan krijg je pas heel laat een nieuwe foto.
Is niet aan mij om een nieuwe te plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ok, ok
Kom maar op met die nieuwe foto dan...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar als de winnaar er dan niet snel een plaatst, dan krijg je pas heel laat een nieuwe foto.
we kunnen geen rekening houden met jou werk, iedereen heeft andere werktijdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
gewoon met je werk stoppen, als je maar mee kunt doen met VBL's onderschrift competitiequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we kunnen geen rekening houden met jou werk, iedereen heeft andere werktijden
Post dan 's ochtends je bijdrage.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ben al een tijdje ziek en simpelweg te moe om tot middernacht online te blijven.
Daar zat wat in ja, en bedankt. Bovendien vind ik er ook niks mis met een uitslag tussen 6 en 8, je kunt niet voor iedereen de meest gunstige tijd hanteren zoals iemand al voor me zei. Ik heb er ook geen moeite mee als een foto later geplaatst wordt, zit/ lig momenteel toch genoeg thuis om een moment te hebben om het onderschrift te plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Post dan 's ochtends je bijdrage.
Beterschap gewenst, touwens
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bovendien vind ik er ook niks mee met een uitslag tussen 6 en 8.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Rabobank wil ABN-Amro nog voor de overname tegen de grond werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |