quote:-Maikalo-
-Wesley Sneijder blind gevangen.-
quote:-gebruikersnaam-
-Kijk, en zo staat van gaal steeds zonder schaal-
quote:-Mwanatabu-
-Blind is -in tegenstelling tot zijn pupil- een borstenman-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113-
-Blind : 'Ik zeg altijd tegen mijn zoon , als jij naar Barca wil moet je die kant op' -
Inderdaad, want ik heb weer geen puntenquote:
Idem. Volgende ronde hopelijk beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik heb weer geen punten![]()
![]()
Het leek voor mij heel erg alsof Blind iemand aan het helpen was met inparkeren. Wilde eerst iets van alleen: Nog een stukkie. Maar dat vond ik te kort, nu was het inderdaad wat aan de lange kant. Nieuwe foto voor nieuwe kansenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Bayswater het volgende:
Je had ook wel een erg uitgebreid verhaal Shumway.
Een Freek de Jonge- Dick Advocaat sketchquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het leek voor mij heel erg alsof Blind iemand aan het helpen was met inparkeren. Wilde eerst iets van alleen: Nog een stukkie. Maar dat vond ik te kort, nu was het inderdaad wat aan de lange kant. Nieuwe foto voor nieuwe kansen![]()
dit gaat ook tegen mijn principes in, maar ik ben het dit keer met beschouw eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Geef het niet graag toe, maar terechte uitslag dit keer.
Toppunt van hypocrisie, bovenstaande post.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dit gaat ook tegen mijn principes in, maar ik ben het dit keer met beschouw eens![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toppunt van hypocrisie, bovenstaande post.![]()
Ja, hij is heel foutquote:
zat vrolijk een onderschrift te posten onder die foto met Danny Blindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, hij is heel fout
Of bedoelde je dat niet?
Euuh... Das niet zo slimquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zat vrolijk een onderschrift te posten onder die foto met Danny Blind
vandaar de snelle edit en dequote:
Als Kenny maar blijft leven, mkay?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |