Klagen doen we altijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan kan die gast van gister ook niet meer klagen.
Uitslag duurt langquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klagen doen we altijdMaakt niet uit of je nou gewonnen hebt of poedel, traditie is traditie
![]()
Deze klacht ging over dat de uitslag te vroeg was, die gast vond dat t om 20:00 moest. En ik zal zo ook wel weer klagen dat ik geen punten hebquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klagen doen we altijdMaakt niet uit of je nou gewonnen hebt of poedel, traditie is traditie
![]()
quote:-Bjoro-
-Pienaar: Whooaawww.......die tegenstander is Groot-
quote:-ruud_fr-
-Abn Amro ten onder aan andere banken-
quote:-Bayswater-
-Daltons kraken, na de eerste buit omgehangen te hebben, ook de ABN AMRO-
De opmaak is hier te vinden.quote:-RayMania-
-Steven loopt een nare pien op.-
En de klachtencommissie mag wel in de opmaak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik zal zo ook wel weer klagen dat ik geen punten heb![]()
ik twijfelde voor jouw tussen de poedelprijs of de seth gaaikema award.quote:
maar niet bij de quizquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Kan ik volgende keer niet met Otje meequizen? Levert vast punten op hier![]()
hij was niet slecht, maar drie onderschriften over banken is teveel van het goedequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef Maikalo het volgende:
En ik maar serieus denken dat ik een goed onderschrift had
Ik had het onderschritt al in m'n hoofd toen ik de foto net zagquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij was niet slecht, maar drie onderschriften over banken is teveel van het goede
Idem hier, toen ik hem had geplaatst zag ik dat de mijne wel wat leek op die van ruud_fr, terecht dat hij in de prijzen viel dus. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik had het onderschritt al in m'n hoofd toen ik de foto net zag. Alleen was ik wat later met het uitwerken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |