Geen moeite met een beetje kritiek hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef Kreator het volgende:
Schuif het maar weer af. Huilie.. Kon je dat beetje kritiek al niet verdragen?
Kennelijk wel. Smoesje verzinnen om Jarno te bannen om maar even te bewijzen dat jij hier meer 'macht' hebt.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Janetje het volgende:
Geen moeite met een beetje kritiek hoor.
als ze het niet kunnen winnen maar bannen. trieste poepmods van klaagbaakquote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Smoesje verzinnen om Jarno te bannen om maar even te bewijzen dat jij hier meer 'macht' hebt.. Misschien moet je eens gaan leren modden omdat het forum je aan het hart ligt...
...met alle respect hè....maar een admin leest mee en denkt 'ha, laten we die jarno maar even een lesje leren...dat DJ topic is wel een goed excuus."quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef NJ het volgende:
Janetje heeft géén ban aangevraagd, Krea.
hij heeft geen ban. ze maken hem modquote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Kreator het volgende:
Oh en NJ. Jarno vraagt of je je PM even wil lezen omdat de bannende admin ineens 'heel toevallig' van de aardbodem is verdwenen.
Ik had 'm gelezen. En hij heeft antwoord van iedereen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Kreator het volgende:
Oh en NJ. Jarno vraagt of je je PM even wil lezen omdat de bannende admin ineens 'heel toevallig' van de aardbodem is verdwenen.
en de huidige mods zwartquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een stunt. Over 10 minuten ben ik ook blauw.
We zijn 10 minuten verder. Helaas.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een stunt. Over 10 minuten ben ik ook blauw.
Thnx dude. Nieuwe topic is geslot.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Marokkaanse jeugdbendes (in het volgende filmpje)
Ik heb laatste reactie gegeven maar weet niet of het echt nodig is om een nieuw topic te openen dus mocht er behoefte zijn dan staat het een ander vrij om een nieuwe te openen
Oja remlof is lief
Jij maakt altijd kuttopic's. Altijd. En dat blief ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef fvivif het volgende:
Kut bio waarom pleur je mijn topic nou dicht het is een normale klacht tijdens een examen pleur dan ook gelijk Aan Yvonne denken... dicht![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een klachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij maakt altijd kuttopic's. Altijd. En dat blief ik niet![]()
Als je een kabouter bent, en je loopt in het bos. Dat is pas groot.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
Het is gewoon een klachten altijd is wel een erg groot woord
![]()
stoer manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je een kabouter bent, en je loopt in het bos. Dat is pas groot.
Kun je je trouwens nog herinneren dat we met de trein naar A'dam gingen? Ik stak m'n reet uit het raam en jij je hoofd en mensen op de perrons waar we moesten stoppen dachten dat we een tweeling waren?
Weet je dat nog?![]()
![]()
Ik heb het ook over mijn *normale* topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Zie je? Zoals jij nu reageert, zo heb ik dat met je topic's.
Jawelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef fvivif het volgende:
Jij geeft kleine fvivif gewoon geen kansen meer kut mod
Dankuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel![]()
Nou, ik zal je topic weer opengooien. Bagger is dicht![]()
Sinds de introductie van deze smiley is het de goedkoopste manier geworden om zonder woorden iets of iemand af te zeiken.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sinds de introductie van deze smiley is het de goedkoopste manier geworden om zonder woorden iets of iemand af te zeiken.
Nee die topics zijn uitgekauwd. Misschien moet je die op slot doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat je maar eens moet nadenken over de term; uitkauwen/uitgekauwde.
Ik ben er mee bezig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee die topics zijn uitgekauwd. Misschien moet je die op slot doen.![]()
En kap met het verstieren van topic's.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef IHVK het volgende:
Is goed.
Dit soort reactie's mag je laten. Is zelfs voor ONZ nog te slecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:41 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is die dood.
Ik had het topic niet gelezen, en ik ben niet de enige die die reactie heeft geplaatst blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reactie's mag je laten. Is zelfs voor ONZ nog te slecht.
Wij danken u![]()
Desondanks toch nog een beetje fatsoenlijk klaargekomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:26 schreef postmortum het volgende:
hallo lieve modjes , ik ben er weer na een eekje bikkeltijd![]()
Had hem al gezien. Thnx.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:12 schreef dubidub het volgende:
Mensen die Moslims bashen..
Drie maal raden waar dit op gaat uitlopen![]()
![]()
Jij opende ook een topic over een wissewasjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Gooi dan meteen die fluttopics ook even dicht.
Gooi alleen die van jou dicht. Puur om je te treiteren. Zo goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Gooi dan meteen die fluttopics ook even dicht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gooi alleen die van jou dicht. Puur om je te treiteren. Zo goed?
als je de rest ook dicht gooit is er geen KLB meer overquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gooi alleen die van jou dicht. Puur om je te treiteren. Zo goed?
Die van mij laat die openquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je de rest ook dicht gooit is er geen KLB meer over.
Neuh, die treiter ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je de rest ook dicht gooit is er geen KLB meer over.
quote:Mensen belachelijk maken doe je maar ergens anders. Hier is KLB dus niet voor bedoeld.
Het is duidelijk geen klacht. Ten eerste is KLB niet bedoeld voor dit soort bagger en ten tweede zou het niet best zijn als er voor ieder lelijk persoon een topic geopend gaat worden met alleen een foto van diegene in de OP.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
smerige krater kop
Wat is er mis met dit topic?
[..]![]()
![]()
Veeg me op! Dit meen je toch niet serieus?
Lul toch niet zo dom, dit gaat over mensen die willens en weten hun lichaam verkopen via een webcam. Schijnbaar hebben ze geen problemen met het online staan van hun beeltenis. Dat anderen daar commentaar op hebben lijkt me niet meer dan een risico van het vak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is duidelijk geen klacht. Ten eerste is KLB niet bedoeld voor dit soort bagger en ten tweede zou het niet best zijn als er voor ieder lelijk persoon een topic geopend gaat worden met alleen een foto van diegene in de OP.
Goh, wat weet je dat goed. Dan vermeld de TS van dat topic dat maar mooi even in de OP zodat het duidelijk is. Zo wordt het topic alleen maar een smilie topic zonder enige inhoud.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, dit gaat over mensen die willens en weten hun lichaam verkopen via een webcam. Schijnbaar hebben ze geen problemen met het online staan van hun beeltenis. Dat anderen daar commentaar op hebben lijkt me niet meer dan een risico van het vak.
Het wordt wat anders als je willekeurige mensen van internet plukt en die belachelijk gaat maken, maar dat doet fok immers nooit.. De Gabber alienDe Naaktfoto's van Yvonne, enz enz.
Kortom gewoon weer opengooien dat topic...
Het is zinloos om in discussie te gaan, je gaat toch niet inzien dat je fout zit. Laat ook maar, ik verspil liever tijd en energie aan iets waarin ik nog enigzins de ruimte krijg om mijn zegje te doen en aangehoord te worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goh, wat weet je dat goed. Dan vermeld de TS van dat topic dat maar mooi even in de OP zodat het duidelijk is. Zo wordt het topic alleen maar een smilie topic zonder enige inhoud.
Juist Xebro, als je zo gaat beginnen ga ik sowieso al niet verder met je in discussie. Sterven doe ik sowieso ooit wel, dus je wenst maar een end weg.quote:
Heb je enkel dat woordje gelezen of ook de tekst daarvoor dat ik er geen energie meer in steek?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Juist Xebro, als je zo gaat beginnen ga is sowieso al niet verder met je in discussie.
Daarom staat er uiteraard ook 'sowieso', het kan me niet schelen dat je er geen energie meer in steekt. Blijkbaar is het je niet duidelijk dat ik het topic best nog een kans wil geven als de OP aangepast wordt. Ik vraag me overigens ook af waarom jij je met dat topic bemoeit terwijl je het niet geopend hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb je enkel dat woordje gelezen of ook de tekst daarvoor dat ik er geen energie meer in steek?
Waar bemoei jij je dan mee, jij hebt het topic toch ook niet geopend? Mijn god, wat een drogreden...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom staat er uiteraard ook 'sowieso', het kan me niet schelen dat je er geen energie meer in steekt. Blijkbaar is het je niet duidelijk dat ik het topic best nog een kans wil geven als de OP aangepast wordt. Ik vraag me overigens ook af waarom jij je met dat topic bemoeit terwijl je het niet geopend hebt.
Nee, maar wel gesloten. Zolang de TS dat topic niet aanpast en duidelijker maakt ga ik het niet open gooien, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? In deze staat gaat het topic de mist in, dat is aan de eerste paar reacties al te zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je dan mee, jij hebt het topic toch ook niet geopend? Mijn god, wat een drogreden...
Ik ga meteen even kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:48 schreef VVV-Venlo het volgende:
kunnen de offtopic reacties van onder andere -Sandstorm- worden weggehaald?
SPASTISCH.... Wade Robson
thanks
Als ik zeg 'nee' dan is het ook 'nee' wanneer ik als een user in een topic 'nee' zeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil hier graag even klagen over ene Renesite. Een nogal zelfingenomen persoon die zichzelf helemaal de bom vind.
Eerst een beetje in een topic melden dat hij zijn broertje op ergere dingen betrapt heeft. Om vervolgens als ik iets ga insinueren me helemaal de vinketering te schelden en een doodsverwensing te doen.
Achja. Mod covert Mod zullen we maar zeggen.
Ik hoop dat die Renesite vannacht door zijn broer wordt ontvoerd en zo door een hele manage van zijn anale maagdelijkheid ontdaan wordt. Rambo
1: Leer je eens normale zinnen typen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik zeg 'nee' dan is het ook 'nee' wanneer ik als een user in een topic 'nee' zeg.
Of niet.
Maar ik maak me druk om niets als zelf ingenomen persoon? Jij maakt je druk als iemand "ben jij die [[insert:beroep met plaatjes en muziek]] " zegt. Dan loop je te huilebalken. En ik ben een persoon die zelfingenomen zichzelf de bom vind wanneer je iets walgelijks insinueert als dierenpr0n en moeder neuken?
Damn, verknipte wereld leef jij in.
Lees je PM. Gaat overigens niet over dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Leer je eens normale zinnen typen.
2: Jij geeft iets aan in een topic. Ik reageer daarop en jij kaffert me uit. Doe dan niet zo zielig en zeg meteen wat er aan de hand was. Of moesten we allemaal gaan raden wat het was geitenneuker.
Mensen die er al niet tegen kunnen als je broertje een dierensexer isSAD
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Leer je eens normale zinnen typen. Ja, en dit heeft ergens mee te maken? Nee! Je begrijpt het kennelijk, (doet er alleen niets mee) dus wat is je punt meneer
2: Jij geeft iets aan in een topic. Ik reageer daarop en jij kaffert me uit. Doe dan niet zo zielig en zeg meteen wat er aan de hand was. Of moesten we allemaal gaan raden wat het was geitenneuker.
"Ik reageer er op" door domme achterlijke dingen de insinueren.
Ik zei néé toen je vroeg of ik het wou vertellen, daar heb je toch een antwoord, of wat
Mensen die er al niet tegen kunnen als je broertje een dierensexer isSAD Zal wel een verschil zijn qua persoon, denk ik zo, het zal net als abortus ooit wel gedoogd worden... ofzo... Maar dat hoeft voor mij niet zo enorm..
Dude. Als je NEE gaat zeggen ineens in zo'n topic. Waarom meld je het dan. Lekker belangrijk.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude. Als je NEE gaat zeggen ineens in zo'n topic. Waarom meld je het dan. Lekker belangrijk.
Je bent volgens mijn zo'n licht ontvlambaar type. Zacht van de buitenkant. Hard van de binnenkant. Zo ene die als hij per ongeluk een glas bier over zich heen krijgt bij Rowwen Heze er meteen op los begint te rammen.
![]()
Verre van, alleen wanneer ik mensen niet kan uitstaan. Jij mag raden waar jij toe behoort.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude. Als je NEE gaat zeggen ineens in zo'n topic. Waarom meld je het dan. Lekker belangrijk.
Je bent volgens mijn zo'n licht ontvlambaar type. Zacht van de buitenkant. Hard van de binnenkant. Zo ene die als hij per ongeluk een glas bier over zich heen krijgt bij Rowwen Heze er meteen op los begint te rammen.
![]()
Cool ! Kom jij ook bij Rowwen Heze dan ?!?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verre van, alleen wanneer ik mensen niet kan uitstaan. Jij mag raden waar jij toe behoort.
Groetjes!
Alleen als jij de muziek verzorgt en mixt. En het in de buurt is. En ik uberhaupt kan.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Cool ! Kom jij ook bij Rowwen Heze dan ?!?
![]()
Ga nou maar normaal posten. Je bent verre van grappig met je geleuter in topic's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van gisteren.
Mijn proteineshakes waren op en dan wordt ik nogal snel impulsief.
Dus nogmaals: Sorry. Ik heb jullie niet willen kwetsen.
Groetjes,
Sandie.
oh ja je werkte in het PBC hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga nou maar normaal posten. Je bent verre van grappig met je geleuter in topic's.
Mocht je een poging doen ons gek te maken.. Helaas.. Heb in het dagelijks leven te maken met typetjes die much0s erger zijn dan figuren als jullie die op FOK! een rol aannemen omdat hun echte ik om te huilen is.
Inderdaad. In real life ben ik maar een bierdrinkende, rukkende uitkeringtrekker. Geen sociaal leven, geen vriendin, ben 40 en woon bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga nou maar normaal posten. Je bent verre van grappig met je geleuter in topic's.
Mocht je een poging doen ons gek te maken.. Helaas.. Heb in het dagelijks leven te maken met typetjes die much0s erger zijn dan figuren als jullie die op FOK! een rol aannemen omdat hun echte ik om te huilen is.
Limburg hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude,
jij bent echt een sensatiezoeker hè.
wacht maar tot jullie natte voetjes krijgenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar tot jullie natte voetjes krijgen![]()
dan hebben we eindelijk een legale reden om alle limburgers nederland uit te trappenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar tot jullie natte voetjes krijgen![]()
Ow, eigenlijk wilde ik gewoon mijn ei kwijt betreffende de toenemende interesse voor de bimbocultuur, dit na aanleiding van het nieuwe boek van Renate Dorrestein en enkele artikelen in Vrij Nederland, HP de Tijd en Elzevier te hebben gelezen. Tevens ook docu gezien van NOVA. Het deed me allemaal denken aan de Southpark aflevering Stupid Spoiled Whore. Kijk, nu zouden we gemakkelijk vrouwen de schuld kunnen geven van al die shit, maar mannen helpen er (vaak met plezier) ook aan mee. Ik gelukkig niet, maar dat zal wel aan mijn opvoeding ofzo liggen. Moraliteit staat namelijk hoog in het vaandel bij mij, dit sindsdien ik deugdenethiek grondig heb bestudeert.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef Biogarde het volgende: Wat is het doel van je topic?
Wat een hoop tekstquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jezus zeg, laat me dan tenminste alles uittypen
[..]
Ow, eigenlijk wilde ik gewoon mijn ei kwijt betreffende de toenemende interesse voor de bimbocultuur, dit na aanleiding van het nieuwe boek van Renate Dorrestein en enkele artikelen in Vrij Nederland, HP de Tijd en Elzevier te hebben gelezen. Tevens ook docu gezien van NOVA. Het deed me allemaal denken aan de Southpark aflevering Stupid Spoiled Whore. Kijk, nu zouden we gemakkelijk vrouwen de schuld kunnen geven van al die shit, maar mannen helpen er (vaak met plezier) ook aan mee. Ik gelukkig niet, maar dat zal wel aan mijn opvoeding ofzo liggen. Moraliteit staat namelijk hoog in het vaandel bij mij, dit sindsdien ik deugdenethiek grondig heb bestudeert.
Ach, ik maak er wel een comic over, dan krijg ik tenminste wel voldoende tijd.
Daaromquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat een hoop tekst![]()
En waarom staat niet in je OP![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:03 schreef American_Nightmare het volgende:
cokesnuivers
is dat tegenwoordig standaard in KLB, dat topicverneuken?
Sorry maar je bent echt een heel erg triest persoon.quote:
Kijk je uit?quote:
kleutertje.quote:
Dat kanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan de onzin van Maikuuul uit mijn topic worden verwijderd? Niemand interesseerd wat voor schoenen of tshirt hij gekocht heeft, en het hoort niet in het topic thuis:
Huis half afgefikt
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef Schunckelstar het volgende:
mag mijn bob ross adoratietopic naar onzin?
ik heb hem verkeerd geplaatst![]()
Al net zo goed onderbouwt als je topic. Je kan je topic overigens nog aanpassen hoor, daarna gaat hij misschien wel weer openquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef no1uknow het volgende:
Kutwijf.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je begrijpt het heus wel, teef.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen enkele reden om me zo aan te spreken.
Vertel eens jongen, wat heb je op je hart?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om jouw persoon ook maar met enig fatsoen aan te spreken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:57 schreef Janetje het volgende:
Vertel eens jongen, wat heb je op je hart?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je slaaf ofzo?
Je hebt zelf extra rechten met je blauwe kleurtje, biatch.
Geef eens 1 reden? En wat denk je? Zou het topic al niet eerder voorbij zijn gekomen x 1000 per jaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die "deze topic" zeggen
waarom is die dicht?dat is geen kuttopic.
schoon hem dan gewoon op inplaats van eerst 2x baggeren en dan sluiten
Van de 30quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef TwyLight het volgende:
geef dan het topic eens met hetzelfde onderwerp
en ik zie minstens 6 reacties die ontopic/er mee eens zijn
In deze topic word niet gedaan aan second opinionsquote:
Leuk voor je, ik ben op het moment erg warmquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben cool
Hij is ook preventief gesloten door Janetjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb geen broertje
Isdatzo wil mijn topic verbaggeren!
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:19 schreef De_Ananas het volgende:
En wat is de reden dan?
Mag je tegenwoordig niet meer klagen als je iets mist in je leven?
De op is perfect opgebouwd en het is serieus
Wat lul je zeg, ik mis gewoon een broertje en ik geef aan waarom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wat wordt het volgende topic?
"Ik heb geen grote lul"
Ik heb altijd al een Chinees broertje willen hebben
Zo 1tje waar je mee kan spelen
Zo 1tje waar je mee kan swaffelen
Zo 1tje die je op het schoolplein moet helpen om de bullebakken weg te slaan
Zo 1tje die zo heel stoer tegen m'n navel opkijkt
Jeweetwel, zo 1tje
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef TwyLight het volgende:
mag die openen opgeschoond
En dat heb ik gedaan door je topic te sluiten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat lul je zeg, ik mis gewoon een broertje en ik geef aan waarom.
Klacht, goed onderbouwde OP en ik reageer gewoon serieus.![]()
Bagger hoor je te verwijderen![]()
Hmmm.. waarom wil je 'm open hebben?quote:
BAGGER MOET JE VERWIJDEREN GEEN NORMAAL TOPICquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat heb ik gedaan door je topic te sluiten.
Maar als een van de andere mods het er niet mee eens is mag diegene 'm weer openen wat mij betreft.
Ja, heerlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BAGGER MOET JE VERWIJDEREN GEEN NORMAAL TOPIC
VERPLICHT CURSUSJE LEZEN VOOR MODS INVOEREN?![]()
EN JE TWIJFELT ZELF AL AAN HET LAATSTE STUK TE ZIEN, GOED HOOR MACHTSMISBRUIK!!!!!!!!!!!!!
Het kan ook allebei maar deze topic klinkt niet en daar wil ik gal over spuien en over andere users die het niet met mij eens zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. waarom wil je 'm open hebben?
Er zullen alleen reacties komen als "het kan allebei" en het kan ook allebei..
Leg eens uit?
Janetje is dan ook een debiel ipv een fatsoenlijke modquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef TwyLight het volgende:
Maar hij is voor niks gesloten want het was gewoon een serieuze klacht en dan hoor je bagger te verwijderen en niet sluiten [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Janetje is dan ook een debiel ipv een fatsoenlijke mod [afbeelding]
Omdat ze hem ook niet opent terwijl het topic goed is maar ze te lui is om baggerreacties te verwijderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]hij is niet eens gesloten door janetje dus wat doe je dom
Ik ben ongeveer 10 minuten online nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
Bullshit.
En zoiets open laten
Khoop dat je nooit meer internet krijgt Janetje
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 10 minuten online nu.
En je kan ook proberen normaal te doen. Thanks.
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten![]()
Je begint zelf met lijp te doen door mijn topic te sluiten wat volkomen debiel isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoezo?
Noem ik jou debiel, een hoer, lui, semi-blind, stinkwijf en vraag ik jou of je wat mist in je leven?
Als dat zo is moet je het meteen zeggen hoor, dan matig ik m'n toon wat.
oh oh oh.. bans aanvragenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef TwyLight het volgende:
mag hij een ban
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef TwyLight het volgende:
heb hem iets verandert maar het blijft toch bij die klacht dus veel kan ik er niet van maken
Je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef Luco het volgende:
Oversight in Dit was het nieuws
Ander topic, andere persoon, andere klacht...
Ik klaag toch over Oversight die in DWHT genoemd wordt, niet over Yes-R... Nutteloos slotje
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:08 schreef Weggeslet het volgende:
Nja, je blijft nog wel mijn favoriet hoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje, had ik je al mijn excuses aangeboden?
Ja/nee? Zo niet, dan toch, bij deze mijn welgemeende excuses. Print deze post trouwens maar uit, dan kun je hem iedere keer weer teruglezen als ik je flame, ok?![]()
Ja, en?quote:
Neuh, ik voorkom editten van uwen kant.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, en?
Quoten zonder een reactie te plaatsen is trouwens verboden.![]()
Wat denk je nou, dat ik m'n reactie ga editten, gladiool?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik voorkom editten van uwen kant.
Ik zou bijna jaloers worden man, pijp jezelf en vier het.quote:
Ik kwam je toevallig tegen. Mongooltje.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Oh en tyft eens op met me te volgen, bolle Hendrik.
Inderdaad, ik ben een echt FOK!icoon. Een FOK!forum zonder BKT is ondenkbaar, onmogelijk en onverantwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kwam je toevallig tegen. Mongooltje.
Stoer he, lekker kankeren en doodwensen over het complete forum.
Jij bent de FOK!held. Ik adoreer je. Echt. Man man man.
True. Als er een top 500 bestond voor users met de meeste notes (die ze oplopen door stoer doen) dan stond jij in de top 10.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een echt FOK!icoon. Een FOK!forum zonder BKT is ondenkbaar, onmogelijk en onverantwoord.
Strooi eens met getallen, schavuit.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True. Als er een top 500 bestond voor users met de meeste notes (die ze oplopen door stoer doen) dan stond jij in de top 10.
Daarom adoreer ik je.
Je voert in dat topic op dat moment precies dezelfde discussie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef postmortum het volgende:
geband op solomio die had ik juist in klb gezet om een discusssie op gang te brengen over wel/geen discriminatie, het topic waarnaar jij verwijst is het onsolomiobaggertopic, derhalve zal daar geen discussie op gang gaan komen
dealquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je voert in dat topic op dat moment precies dezelfde discussie.
Maar goed, ik wil 'm wel open gooien, op voorwaarde dat je het alleen over de 'juridische' aspecten ervan hebt en niet gaat zitten bullshitten over wat je nou weer voor lolligs hebt uitgehaald daar.
Deal?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is een bedankje al teveel gevraagd, Janetje?![]()
Kon die dan wel openblijven?quote:Vanochtend in de bus zat er een meisje vlak bij mij, waarschijnlijk had ze anorexia want ze zag er erg dunnetjes uit en opeens ging ze kotsen. Het stonk verschrikkelijk dus ik ben er bij de eerst volgende halte uit gegaan waardoor ik helaas te laat kwam.
Ja, en dat moet je dus juist niet doen in KLB. Echt serieuze reacties hoef je in dat geval niet te verwachten, en daar is je topic een mooi voorbeeld van. En misschien was het wel opengebleven ja, ik denk dat het met die 2e versie sowieso minder bagger had opgeleverd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Anorexia hoer die me bijna onderkots! was een normale klacht alleen een beetje in ONZ/bagger stijl geschreven
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef Outside_lines het volgende:
Sterf kut kabouter met je kut muziek![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:44 schreef LasTeR het volgende:
Vieze kankerdwerg.
Snap niet dat dit toegestaan isquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja hij moet sterven idd
Ja?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Modjes?
KLB is een subforum waar je iets vrijer mag zijn in het uiten van je mening, dan in andere subfora op FOK!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Ah ze zijn er welIk wou graag een reactie op m'n post.
Sanni!!! wordt eens heel ernstig verkouden!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KLB is een subforum waar je iets vrijer mag zijn in het uiten van je mening, dan in andere subfora op FOK!
Dergelijke uitspraken gaan in mijn opvatting niet te ver.
Was er al mee bezig. Thnxquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
Travestiet met stoppels in de trein
lijkt me een vrij ongewenste situatie, beetje zomaar een foto op het net pleuren, met dat commentaar erbij
Heb je er vandaag in gepost of gister ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef MaxC het volgende:
Waarom is in dit topic: Meid van 13 nodigt me uit voor H.I.V.E.S (verliefd op me ?) mijn reactie verwijderd?
Zo erg is hij toch niet? Het is dus de quote van deze post:
Meid van 13 nodigt me uit voor H.I.V.E.S (verliefd op me ?)
Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je er vandaag in gepost of gister ?
Die is mogelijk ten onder gegaan met een paar andere posts onder de noemer, baggerquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef MaxC het volgende:
[..]
Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MaxC het volgende:
XxX doet ongeveer elk meisje die jou niet totaal ranzig vind
Dit dus,
Kon je dit niet eerder vermelden. Want ik ben in dat topic uitgescholden zelfs door een admenistreter. en dat stel ik niet erg op prijs!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef The_Terminator het volgende:
Als je het slotje niet aanstaat dan ga je daar maar over klagen in het FB topic van desbetreffende sub-forum. Hier is KLB niet voor bedoeld.
Ik heb hem overigens nog aangepast in de tussentijd, het FB forum heeft geen FB topic. In dit soort gevallen zou je een PM naar desbetreffende mod of admin kunnen sturen. In KLB er een topic over openen helpt toch niet, de kans is klein dat degene die het topic heeft gesloten het topic ook daadwerkelijk vind.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
Kon je dit niet eerder vermelden. Want ik ben in dat topic uitgescholden zelfs door een admenistreter. en dat stel ik niet erg op prijs!
maar wel een goeie sluitingspost! eentje die ik wel kan aanvaarden!![]()
Dank je wel voor je informatieve reply.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb hem overigens nog aangepast in de tussentijd, het FB forum heeft geen FB topic. In dit soort gevallen zou je een PM naar desbetreffende mod of admin kunnen sturen. In KLB er een topic over openen helpt toch niet, de kans is klein dat degene die het topic heeft gesloten het topic ook daadwerkelijk vind.
Ik wil een ban voro hem omdat hij zo'n fucking edbeil isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
brabanders![]()
Brabanders die in Brabant leven![]()
brabanders die chips met mayo eten![]()
brabanders![]()
brabantse ananas![]()
brabanders op Fok!![]()
brabanders met een mening![]()
Brabant![]()
bestaan van brabanders op deze aardbol![]()
dode, zieke, wegrottende brabanders![]()
Brabantse meisjes!
Braban[d]se met t of d?![]()
Een paar grappige opmerkingen okee maar ordinaire SC in een toch redelijk serieus topic gaat te verquote:
Te ver van wat? Een te redden topic? Een goede OP? Een heldere TS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een paar grappige opmerkingen okee maar ordinaire SC in een toch redelijk serieus topic gaat te ver![]()
Vergeet een TT in de trant van "Ik zie het niet meer zitten" niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien had de TS er een echte tearjerker van moeten maken, dramatisch verhaal, sterke plotwending en ijzersterke afsluiter als ik ben radeloos, ik heb misschien borderline en ik ben verliefd en ik weet niet wat te doen Dan had je een 'goed' R&P topic gehad met 7282763578136169173656 unieke views en 523 vervolgen met allemaal janksmilies en volg je hart opmerkingen.
Nu is het gewoon een baggerslecht topic wat op een onschuldige lurker wegleest als spijkerschrift...
Ga gewoon ergens anders baggeren en verpest dat topic niet. Staat het jou niet aan jammer danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef television het volgende:
[..]
Te ver van wat? Een te redden topic? Een goede OP? Een heldere TS?.
Ik zit met de handen in mijn chemohaar...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef television het volgende:
[..]
Vergeet een TT in de trend van "Ik zie het niet meer zitten" niet.
Kun je het niet wat positiever brengen? Iets in de trant van: waar maak je je druk om, jouw lever is toch nog wel gezond en jij zit niet in een sociaal isolement.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders baggeren en verpest dat topic niet. Staat het jou niet aan jammer dan![]()
Zo werkt dat dus niet bij een openbaar forum hè, ventje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders baggeren en verpest dat topic niet. Staat het jou niet aan jammer dan![]()
Zo werkt het dus wel op een openbaar forumquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef television het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet bij een openbaar forum hè, ventje.
In een openbare bibliotheek is echter geen politie aanwezig hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel op een openbaar forum![]()
Je mag toch wel een beetje lol trappen in zo'n topic, dat tijdstip, enz?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel op een openbaar forum![]()
Ik vond het topic net leukerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat een vrijbrief is om maar gewoon te gaan baggerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:45 schreef Xennia het volgende:
Ik wil graag klagen dat jij niet weet wanneer je wat losser moet modden en wanneer niet. Het is een Klaagbaaktopic om 2:49
Ik ben doorgaans geen user die baggert en ook geen user die komt zeiken in FB dus iemand heeft een perceptie probleempjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat een vrijbrief is om maar gewoon te gaan baggeren![]()
Rond 03:00 voer ik op fok doorgaans hoogwaardige discussies die mijn brein vaak doet overstromen aan informatie en inzicht...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat een vrijbrief is om maar gewoon te gaan baggeren![]()
Ik had 'm nét gesloten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Echo99 het volgende:
Kansloos topic: vernegerde hoer
Kan deze dicht?
quote:
Als ze niet zo mongolide posten als sommige mensen soms....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:54 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met het syndroom van down mogen hier posten?
Daar doel ik niet op mijzelf
Pssssst.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef hardromacore het volgende:
pssssssssssssssst
Je hebt dat slijmtopic ook gelezen?quote:
Ik denk dat je bij Bio meer kans maakt..quote:
Slijmen bij mod'jes om mod te worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef TwyLight het volgende:
welk topic trouwens?
Je zit een paar deurtjes te verquote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Delfste Bagger #42 - Met tentamens en sollicitaties
En verder loopt ie overal te trollen door in veel topics die naaktfoto van SHE te plaatsen
Kusjequote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Overal wordt gebaggerd
-> gebaggerd
Dank je![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef dubidub het volgende:
Overal wordt gebaggerd , kutlemming ( Sebassers 'Overal wordt gejumped' )
Uitgekauwd onderwerp. Geen idee hoelang je als meeleest op FOK!, maar zoek eens voor de gein op alto('s).quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Biogarde, je sluit nu mijn topic nadat ik deze opende omdat je eerder een topic over hetzelfde onderwerp sloot. Met als reden dat "er genoeg over gezegd is". Dat terwijl het topic echt niet van veel lager niveau is dan het gemiddelde KLB-topic.
Volgens jou redenering zouden dus b.v. ook ALLE 'jumpstyle'-topics gesloten moeten worden, aangezien daar hetzelfde voor geldt. Dit gebeurt echter weer niet.
Ik heb een beetje het idee dat je zelf wat aan de alternatieve kant bent ofzo, en je aangevallen voelt door de 'alto'-topics. Dit slaat dus natuurlijk nergens op, dus waarom gingen die 2 topics dicht? Ik stoor me gewoon aan dat rare volk dat ik vaak in de trein zie en ik zie niet in waarom ik daar niet over mag klagen.
Zo kan ik nog wel 10 topic-onderwerpen noemen waarvoor hetzelfde geldt.quote:
Heb ik dus gedaan, ik heb eerst netjes een ander topic omhoog geschopt dat je vervolgens sluit.quote:Geen idee hoelang je als meeleest op FOK!, maar zoek eens voor de gein op alto('s).
Pfff wat een achterlijke redenquote:PS: Jump gerelateerde topic's zijn momenteel even een hype. Een hype als zovelen hype's op FOK!
Klopt, maar ik ben de baas.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo kan ik nog wel 10 topic-onderwerpen noemen waarvoor hetzelfde geldt.
[..]
Heb ik dus gedaan, ik heb eerst netjes een ander topic omhoog geschopt dat je vervolgens sluit.
[..]
Pfff wat een achterlijke redenHet blijft een onderwerp waar iedereen een mening over heeft, net als alto's.
Heb je een punt. Laat maar dicht dan.quote:
Ga cammen met een lekker wijf op MSN.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je een punt. Laat maar dicht dan.
K verveel me wel nog steeds.
Geef maar paar adressen.. heb zelf niks boeiends online.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga cammen met een lekker wijf op MSN.
Caps -->> topic -->> eeuwige roem.
Ah ja, in dat topicquote:
Terwijl ik niet eens wist dat er iets met zijn broertje was. (voor zover het al waar is)quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah ja, in dat topic
TS enzo vinden je niet lief![]()
Ik weetquote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Terwijl ik niet eens wist dat er iets met zijn broertje was. (voor zover het al waar is)
Welke doel je precies op?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
De enige reactie die je verwijderde was die van mij, Janetje?
(¬_¬)quote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welke doel je precies op?
(Heb net even algemene opruiming gehouden in een aantal topics)
In dat topic heb ik geen enkele post verwijderd.. lijkt me ook een beetje overbodig gezien ik 'm direct op slot gooide..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
(¬_¬)
Allemaal baggerreacties en die van mij verwijder je als enige.
Mijn post is toch echt weg andersquote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
In dat topic heb ik geen enkele post verwijderd.. lijkt me ook een beetje overbodig gezien ik 'm direct op slot gooide..
Ik ga het even navragen, moment.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
In dat topic heb ik geen enkele post verwijderd.. lijkt me ook een beetje overbodig gezien ik 'm direct op slot gooide..
Zeker niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij niet, maar verder maakt het ook niks uit hoor, ik dacht alleen dat het iets persoonlijks was.
Inso.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:34 schreef television het volgende:
Kan het sexyër?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |