Al best lang...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef Dibble het volgende:
is die gast nie deaud?
De enige omroep die hem herdenkt is BNN, dus daar zal je niet zoveel last van hebben (tenzij je hem op 101 TV of op Nederland 3 zet).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:12 schreef Marc1711 het volgende:
vanavond heel de tijd dat gezeik over dat kind
Briljant ja. Ik zag het net weer op 101. Gooit ie een ruit in, komt de poltiie niet. Belt ie ze zelf maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:27 schreef --Iris-- het volgende:
Ik vond 't vroeger wel grappig. De teringtubbies en dat inbreken 's nachts.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Briljant ja. Ik zag het net weer op 101. Gooit ie een ruit in, komt de poltiie niet. Belt ie ze zelf maar
Was dat die bij de Bart Smit? Daar ging hij een keer inkopen doen geloof ik en dat werd ook een ontzettende teringzooi.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Briljant ja. Ik zag het net weer op 101. Gooit ie een ruit in, komt de poltiie niet. Belt ie ze zelf maar
Hij heeft toen zo'n baksteen door de ruit gegooid bij een benzinestation en toen belde hij de politie op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef --Iris-- het volgende:
[..]
Was dat die bij de Bart Smit? Daar ging hij een keer inkopen doen geloof ik en dat werd ook een ontzettende teringzooi.![]()
Staan die filmpies niet op youtube?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
maar hij heeft ook een keer bij de Intertoys ergens ingebroken, ging hij overal meespelen
Texaco, 24 Oktoberplein in Utrecht!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef --Iris-- het volgende:
[..]
Was dat die bij de Bart Smit? Daar ging hij een keer inkopen doen geloof ik en dat werd ook een ontzettende teringzooi.![]()
dat heet dood, kneusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef Dibble het volgende:
is die gast nie deaud?
Dan ligt het jou gewoon niet. Anderen kunnen het wel oprecht leuk vinden. Daar hoeft helemaal geen zielig verhaaltje achter te zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik snap ook niet waarom die kerel zo vereerd wordt. Echt weer typisch een gevalletje 'kijk mij een ziek (okok, intussen dood) iemand tof vinden! Ik negeer de ziekte van de btreffende persoon en accepteer hem of haar als een waardig lid van de samenleving! Sociaal ben ik he? '
Denk dat het daarom ook zo leuk was toen. Het was apart grof, zoals nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Posdnous het volgende:
Hij was in ieder geval wel typisch Nederlands vermaak. Geen enkel talent maar wel veel bereiken door gewoon veel te schelden, banale humor, platheid, geen niveau en veel leedvermaak.
Nu barst het hele tv-aanbod ervan maar hij was nog trendsettend.
Dit zijn dan ook de enige 2 fragmenten die ik kan waarderenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Cool_Runner het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DS7OwN4NxdE
http://www.youtube.com/watch?v=1tCVnKXo-Q0
Ben het er niet mee eens dat Bart geen talent had, het was een top tv maker en zat vol ideeen. En wat je in de bovenstaande filmpjes ziet zal je nooit meer op tv zien, dat kon alleen bart en niemand anders.
Pislul pislul pislulquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:55 schreef rthls het volgende:
Kankerlijer, kaaaankerlijer. Vieze gooore stinkhoer
Ik heb mijn lidmaatschap daarom maar opgezegd vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Devolution het volgende:
Bartje![]()
Tegenwoordig vind ik BNN maar ruk, maar toen Bart er nog was..![]()
het beste van bartquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bekijk hier de afleveringen van 'Het Beste van Bart'.
Zei de n00bquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het beste van bart![]()
dat zal wel een kort filmpje zijn dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |