Al best lang...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef Dibble het volgende:
is die gast nie deaud?
De enige omroep die hem herdenkt is BNN, dus daar zal je niet zoveel last van hebben (tenzij je hem op 101 TV of op Nederland 3 zet).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:12 schreef Marc1711 het volgende:
vanavond heel de tijd dat gezeik over dat kind
Briljant ja. Ik zag het net weer op 101. Gooit ie een ruit in, komt de poltiie niet. Belt ie ze zelf maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:27 schreef --Iris-- het volgende:
Ik vond 't vroeger wel grappig. De teringtubbies en dat inbreken 's nachts.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Briljant ja. Ik zag het net weer op 101. Gooit ie een ruit in, komt de poltiie niet. Belt ie ze zelf maar
Was dat die bij de Bart Smit? Daar ging hij een keer inkopen doen geloof ik en dat werd ook een ontzettende teringzooi.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Briljant ja. Ik zag het net weer op 101. Gooit ie een ruit in, komt de poltiie niet. Belt ie ze zelf maar
Hij heeft toen zo'n baksteen door de ruit gegooid bij een benzinestation en toen belde hij de politie op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef --Iris-- het volgende:
[..]
Was dat die bij de Bart Smit? Daar ging hij een keer inkopen doen geloof ik en dat werd ook een ontzettende teringzooi.![]()
Staan die filmpies niet op youtube?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
maar hij heeft ook een keer bij de Intertoys ergens ingebroken, ging hij overal meespelen
Texaco, 24 Oktoberplein in Utrecht!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef --Iris-- het volgende:
[..]
Was dat die bij de Bart Smit? Daar ging hij een keer inkopen doen geloof ik en dat werd ook een ontzettende teringzooi.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |