Die van mij ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn Vans classic slip-on zijn helemaal versleten.![]()
![]()
Dat komt omdat het kutschoenen zijn die nu gehypt worden door de massa.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn Vans classic slip-on zijn helemaal versleten.![]()
![]()
Echt niet, komt omdat ik ze vaak heb gedragen omdat ze enorm lekker zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:20 schreef seto het volgende:
[..]
Dat komt omdat het kutschoenen zijn die nu gehypt worden door de massa.
Je begrijpt het heus wel, teef.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef Janetje het volgende:
Verduidelijk je OP eens.
Ik welquote:
schijnbaar vind ook iedereen ze mooier als ze kapot zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wel
Maar schijnbaar gaan die snel kapot die dingen aan de voorkant als je trop loopt ?
All-Stars in verband brengen met smaak, hoe kankertriest?quote:
nah vans zijn toch wel triesterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
All-Stars in verband brengen met smaak, hoe kankertriest?!
!
!
Geen enkele reden om me zo aan te spreken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je begrijpt het heus wel, teef.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef MASD het volgende:
[..]
schijnbaar vind ook iedereen ze mooier als ze kapot zijn
welke soort heb je trouwens?
Ik zie geen enkele reden om jouw persoon ook maar met enig fatsoen aan te spreken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen enkele reden om me zo aan te spreken.
Kom dat eens even uitleggen in KLB-FB aub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om jouw persoon ook maar met enig fatsoen aan te spreken.
Liever niet, nu weer ontopic gaarne.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom dat eens even uitleggen in KLB-FB aub.
Klopt, skaters lijken er nogal veel mee rond te lopen. Maargoed, dat had de TS eigenlijk ook in zijn OP moeten vermelden, lekker onduidelijk zo.quote:
Zie ik eruit als je slaaf ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BadKeukenTegel
Er is je gevraagd of je de OP wilt verduidelijken zodat iedereen weet wat je bedoelt. Doe dat eens even
Vast wel en ik durf te wedden dat je ook roze shirts draagt en jumpt in het weekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je slaaf ofzo?
Je hebt zelf extra rechten met je blauwe kleurtje, biatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |