Geen moeite met een beetje kritiek hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef Kreator het volgende:
Schuif het maar weer af. Huilie.. Kon je dat beetje kritiek al niet verdragen?
Kennelijk wel. Smoesje verzinnen om Jarno te bannen om maar even te bewijzen dat jij hier meer 'macht' hebt.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Janetje het volgende:
Geen moeite met een beetje kritiek hoor.
als ze het niet kunnen winnen maar bannen. trieste poepmods van klaagbaakquote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Smoesje verzinnen om Jarno te bannen om maar even te bewijzen dat jij hier meer 'macht' hebt.. Misschien moet je eens gaan leren modden omdat het forum je aan het hart ligt...
...met alle respect hè....maar een admin leest mee en denkt 'ha, laten we die jarno maar even een lesje leren...dat DJ topic is wel een goed excuus."quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef NJ het volgende:
Janetje heeft géén ban aangevraagd, Krea.
hij heeft geen ban. ze maken hem modquote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Kreator het volgende:
Oh en NJ. Jarno vraagt of je je PM even wil lezen omdat de bannende admin ineens 'heel toevallig' van de aardbodem is verdwenen.
Ik had 'm gelezen. En hij heeft antwoord van iedereen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Kreator het volgende:
Oh en NJ. Jarno vraagt of je je PM even wil lezen omdat de bannende admin ineens 'heel toevallig' van de aardbodem is verdwenen.
en de huidige mods zwartquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een stunt. Over 10 minuten ben ik ook blauw.
We zijn 10 minuten verder. Helaas.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een stunt. Over 10 minuten ben ik ook blauw.
Thnx dude. Nieuwe topic is geslot.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Marokkaanse jeugdbendes (in het volgende filmpje)
Ik heb laatste reactie gegeven maar weet niet of het echt nodig is om een nieuw topic te openen dus mocht er behoefte zijn dan staat het een ander vrij om een nieuwe te openen
Oja remlof is lief
Jij maakt altijd kuttopic's. Altijd. En dat blief ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef fvivif het volgende:
Kut bio waarom pleur je mijn topic nou dicht het is een normale klacht tijdens een examen pleur dan ook gelijk Aan Yvonne denken... dicht![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |