Nee een van der hobbies is geloof ik oorlogenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Adelante het volgende:
Voeder Yvonne toen ook al de troepen aan dan?
Volgende week krijg ik me cijfer welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ben ontroerd
Nu ben ik wel benieuwd naar je antwoorden!
1) wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ben ontroerd
Nu ben ik wel benieuwd naar je antwoorden!
well, duh...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nee een van der hobbies is geloof ik oorlogen![]()
België binnenvallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
2 fronten oorlog
Spaanse Griep
Hun havens geblokkeerd waren
Nee, dat was de directe oorzaak van het beginnen van de oorlog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Gunner het volgende:
Uit m'n hoofd. De moord op Frans Ferdinand?
De eerste 2 van je kloppen nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
België binnenvallen.
Totale zee-oorlog zodat Amerika mee kwam doen.
Toen Rusland zich overgaf de legers daar houden en niet naar het westen racen om alsnog het front daar ook te winnen
En er zijn er nog een paar, stuk of vijf van hun eigen fouten.
Dat is de oorzaak van het begin van de eerste wereldoorlogquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Gunner het volgende:
Uit m'n hoofd. De moord op Frans Ferdinand?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, dat was de directe oorzaak van het beginnen van de oorlog.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is de oorzaak van het begin van de eerste wereldoorlog
Spuit 11quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is de oorzaak van het begin van de eerste wereldoorlog
Geen inval in België, geen Engeland.quote:
Onrust in Duitsland zelf, bevolking die in opstand kwam, totale uitputting, hongersnood, een rampzalig verlopen offensief in "18.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
2 fronten oorlog
Spaanse Griep
Hun havens geblokkeerd waren
En dat kwam door de dingen die ik noemdequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onrust in Duitsland zelf, bevolking die in opstand kwam, totale uitputting, hongersnood, een rampzalig verlopen offensief in "18.
En zo nog wat zaken.
Maar wat heb jij als antwoord dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgende week krijg ik me cijfer wel
Weet jij het antwoord trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |